Elke dag King meals bij BK. Die van twee euro.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef Gekkenwerk het volgende:
Mijn lichaam verkoop ik alvast even niet. dan wacht ik liever een paar dagen.
en ik doe een studie en heb een bijbaantje, ik verdien dus ook niet echt veel en heb deze maand best wel grote uitgaven gehad. Van leningen ben ik sowieso niet echt fan.
Nee ik wil gewoon weten hoe ik een beetje in stijl die 10 dagen kan overleven. met die 20 euro dus.
Deal! maar ik moet zeggen dat ik 2 linkerhanden heb en nog nooit van schoonmaken heb gehoord, dus het kan een tijdje duren.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef Meloewa het volgende:
Heb nog wel een poets/klusjesslaaf nodig..
betaal 1 euro per uur nettotoch mooi meegenomen of niet!
Met 20 euro inleg? dan betaal ik meer aan die overdrachtskosten dan dat ik eruithaal. (als ik al geluk heb)quote:
Dit is en blijft FOK! hèquote:Op woensdag 14 december 2011 23:25 schreef Gekkenwerk het volgende:
Hoe kan je maanden niks uitgeven? Komen jullie niet buiten ofzo?
Mooi, dan heb je 20% over.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik geef 120% van mijn inkomen uitgelukkig heb iknog veel spaargeld
thuis wonen en zelf bier moeten kopenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:56 schreef Gekkenwerk het volgende:
Bier staat gelukkig gewoon nog thuis. Het gaat er meer om dat ik het gewoon heel erg kut vind dat ik nu best wel moet letten op wat ik uitgeef.
Wel als je uit Rusland komt.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:42 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je 20% over.
Waar precies lees jij dat ik het zelf moet kopen?quote:Op donderdag 15 december 2011 07:48 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
thuis wonen en zelf bier moeten kopen
Dus als jij niets uitgeeft zijn de voordelen:quote:Op woensdag 14 december 2011 23:25 schreef Gekkenwerk het volgende:
[..]
Daar heb ik wel weer veel van, das nog eens een goed idee!
[..]
Het is ook niet onmogelijk maar eerder lastig. Ik kan niet even snel een snack halen, iets vets kopen of uitgaan.
edit:
Hoe kan je maanden niks uitgeven? Komen jullie niet buiten ofzo?
Dat kan allemaal wel enzo maar het is saai. katers en kotsen heb ik sowieso (bijna) niet en mijn huid is aleen een beetje droog.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:18 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dus als jij niets uitgeeft zijn de voordelen:
-meer geld
-minder vet
-minder katers en kotsen
-betere huid
-uitgerust
Ik ben een krent en er trots op, de voordelen zijn gewoon rationeler.
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:18 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
-meer geld
-minder vet
-minder katers en kotsen
-betere huid
-uitgerust
Leuk leven heb jequote:Op donderdag 15 december 2011 09:18 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
-meer geld
-minder vet
-minder katers en kotsen
-betere huid
-uitgerust
Mehh..quote:Op donderdag 15 december 2011 10:02 schreef Gekkenwerk het volgende:
Ik geef prive les aan mensen die niet zo goed zijn met hun computer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |