yoghurt met gele stukjesquote:Op donderdag 15 december 2011 20:53 schreef Under_Score het volgende:
vlan? is dat vla met iets extras?
of hipster voor flannel?
U gaat door voor de wijnquote:
videolan? dan beter CCTV ofzo.quote:
virtueel lan. ik vraag me af of ik iptv en internet/LAN via 1 kabeltje kan laten lopenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
videolan? dan beter CCTV ofzo.
WTF IS DAT VOOR PLAATJE!! MIJN OGEN!!!!!!!quote:
hamachiquote:Op donderdag 15 december 2011 20:58 schreef Under_Score het volgende:
oh virtuallan. heb ooit eens een progje daarvoor gehad
hakuchi ofzowerkte prima om oude lan games over internet te spelen met een gesimuleerde lan verbinding. anders mischien gewoon een switch ergens tussen proppen?
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
WTF IS DAT VOOR PLAATJE!! MIJN OGEN!!!!!!!![]()
die bedoel ik jaquote:
quote:
hmm, weet nu niet zeker of het iptv is.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:58 schreef Under_Score het volgende:
oh virtuallan. heb ooit eens een progje daarvoor gehad
hakuchi ofzowerkte prima om oude lan games over internet te spelen met een gesimuleerde lan verbinding. anders mischien gewoon een switch ergens tussen proppen?
quote:
bij mij is de poort 3 gereserveerd voor TV en de anderen vrij te gebruiken voor netwerk. dus ik kan op de andere poorten best een switch gebruiken volgens mij. ik heb KPN glasvezel.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, weet nu niet zeker of het iptv is.
ik heb hier glasvezel. en op de modem heb ik een internetaansluiting en een tv-aansluiting en beide met zo'n rj45 plug. kan ik die beide signalen via 1 kabeltje/1 router verplaatsen met virtueel lan. ipv dat ik overal dubbelle draadjes moet gaan trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Trekveer. Cockburn. Houden we het netjes mannen? Denk aan de Google Ads!
Vriendin... niet vriendinliefquote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat moest er gefixed worden dan?
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Trekveer. Cockburn. Houden we het netjes mannen? Denk aan de Google Ads!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
maar ik wil dus alle poorten via 1 switch/router laten lopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
bij mij is de poort 3 gereserveerd voor TV en de anderen vrij te gebruiken voor netwerk. dus ik kan op de andere poorten best een switch gebruiken volgens mij. ik heb KPN glasvezel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |