quote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Naar mijn mening was Astrid de knapste. *rent weg
Misschien was ze het ook wel, je kon het alleen niet zien onder die lagen plamuurquote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Naar mijn mening was Astrid de knapste. *rent weg
en het is 'morgen'quote:
KONTNEUKN!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:06 schreef Under_Score het volgende:
[..]
en het is 'morgen'
*broek losmaakt*
[ afbeelding ]
Niet zo lullig over Astrid! Astrid is lievvvvquote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Misschien was ze het ook wel, je kon het alleen niet zien onder die lagen plamuur
D \m/quote:
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Niet zo lullig over Astrid! Astrid is lievvvv
Jaquote:
Heldquote:Op donderdag 15 december 2011 00:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb niks tegen As. Maar anderen wel daarom liep ik snel weg. Anders krijg ik de tof knokploeg over de vloer.
Het is nog geen woensdagquote:
Kuthumor ook altijd!!quote:
behalve die plakaten plamuur...quote:Op donderdag 15 december 2011 00:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Assiej is ok oleole! Die bracht tenminste wat los. Anders is het meestal hetzelfde geneuzel.
Is dat het enige waar je over kunt lullen?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
behalve die plakaten plamuur...
Ieder zn ding. Haar werkrichting hequote:Op donderdag 15 december 2011 00:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
behalve die plakaten plamuur...
waar heb jij geleeft?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je over kunt lullen?
De 1 is een ginger met jeugdpuistjes en de ander heeft veel make-up op!
Zo heeft iedereen wel iets.
Inhoudelijk was er toch niet zoveel mis met Astrid?
precies, het is een best aardige leuke meid. Helemaal niks mis meequote:Op donderdag 15 december 2011 00:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je over kunt lullen?
De 1 is een ginger met jeugdpuistjes en de ander heeft veel make-up op!
Zo heeft iedereen wel iets.
Inhoudelijk was er toch niet zoveel mis met Astrid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |