Vertel eens eventjes; welke dagdromen hield/houdt jij er op na?
quote:Leuke dagdroom
Op vrijdag 12 juli 2002 17:42 schreef RaisinGirl het volgende:
...en alles kon, zoals tegen muren oplopen...
Ik dagdroomde vroeger (op de basisschool) veel, vaak en over vanalles. Het was zelfs zo erg dat het op mn rapport stond
Nu doe ik het soms nog wel, over leuke meisjes enzo en..
Mwoeah het komt wel goed met mij (hoop ik )
Op de basisschool droomde ik altijd over het leukste meisje in de klas en dat we samen negerzoenen zouden kunnen eten, ik was kansloos natuurlijk, omdat ik een keer keihard weg was gerend en haar alleen had laten staan op het schoolplein. En dat terwijl er negerzoenen klaarlagen bij mij thuis. Dus sindsdien zijn negerzoenen een onheilspellende metafoor voor kwetsbare meisjes die tussen de knikkerende bruten omringd worden.
Ook droomde ik natuurlijk ook dat ik oersterk was en de nieuw gebouwde Plusmarkt (vlakbij mijn basisschool) kon optillen en kon omdraaien zodat alle snoep eruit zou komen te vallen (daarvoor moest ik natuurlijk wel een grote reus zijn, dus dat ging prima samen met mijn andere dagdromen)
quote:Dat doe ik dus ook..
Op vrijdag 12 juli 2002 18:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik droom vaak over "hoe het zou zijn als" en "wat zou ik doen als" en "ik ga dit doen maar hoe zal het aflopen"..
En over mn vriend ook..
Gewoon wat we pas gedaan hebben of nog gaan doen.
Eigenlijk dagdroom ik best veel..
quote:Ik bedoelde natuurlijk tegen muren omhooglopen..
Op vrijdag 12 juli 2002 17:54 schreef portier het volgende:Leuke dagdroom
BOING!
Ik bedenk me net dat ik vaak heb gedragdroomd dat ik gesprekken voerde met mensen die mij interessant leken. Zo heb ik vroeger, toen ik nog vaak de bijbelverhalen hoorde, veel leuke discussies gehad met David, omdat ik de indruk had dat hij mijn twijfels ten aanzien van God wel zou begrijpen, en nadat ik op mijn dertiende Het Achterhuis had gelezen, heb ik menig ingebeeld gesprek gehad met Anne Frank. Toen ik tien was, las ik eens een boekje over een meisje Pien genaamd. Ik vond Pien zo leuk dat ik vaak fantaseerde dat ze een vriendinnetje was en dat we samen allerlei avonturen beleefden.
Verder heb ik in mijn puberjaren natuurlijk regelmatig gedragdroomd dat die leuke jongen in de klas waar ik heimelijk verliefd op was naar me toe kwam om te vertellen dat hij plotseling tot het inzicht was gekomen dat ik toch eigenlijk wel het leukste meisje van de wereld was.. .
Mijn mijn idealen (heb ze nog), over leuke meiden en natuurlijk als ik geld zou hebben waar ik naar vakantie zou heengaan. Soms over helemaal niets, maar dat heet indutten geloof ik
Je zit een boek te lezen en langzaam dwalen je gedachten af. Je zit een beetje te dagdromen en als je weer "wakker wordt" dan merk je dat je een halve bladzijde hebt gelezen zonder echt te kijken wat je leest.
Ik heb dat best vaak. Vooral bij het lezen van saaie dikke studieboeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |