SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
xje trugquote:
JB, long time no see, fawaka?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
Lekker cammen met hem, lekker cammen met haar
Told you bro!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
How you know all these words, I'm confused.
Echt niet dat jij Hollands bent.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Hij is gewoon een schatje, wel jaloers, maar echt een schatje (no homo)
Omnomnom.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Told you bro!
Een bord voer voor je topic:
Wat weet jij daarvanquote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Told you bro!
Een bord voer voor je topic:
We kunnen wel even cammen, maar jij wil liever The Notebook kijken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
You be frontin'
I still think you troll
Hahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef Sinji het volgende:
Ofwel, je bent niet Bakra maar een Somaliër oid, of je hebt al deze info van straattaal.nl
panzermaus heeft de sc zijn get shredded brah taaltje aangeleerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
This.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
panzermaus heeft de sc zijn get shredded brah taaltje aangeleerd.
The Notebookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Omnomnom.
Ik ga zo the Notebook zien met iemand.
Ben ik een nerd als ik al via IMDB de forum doorspit van de film? Lol, vol spoilers
Ik heb ooit iets van toffe muziek gezien bij jou in je fobo en op basis daarvan kan ik je helemaal doorgronden.quote:
220 kg bench, net 100 kg deadlift? lol u wheelchair?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
bf 8% bench 220 kg deadlift 250 lbs brah carb intake 5% carb deplete brah
Hahaha.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
bf 8% bench 220 kg deadlift 250 lbs brah carb intake 5% carb deplete brah
Dudequote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
220 kg bench, net 100 kg deadlift? lol u wheelchair?
Wat denk je, dat ik daar kom om te praten over dumbells bf 0,3 gain weight chest lift eiwit :squote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Panzermaus het volgende:
Mijngezicht.jpg toen Ally ineens in BB topic postte.
Hahaa Michael Ceraquote:
Nee doe maar bij een anderquote:Op donderdag 15 december 2011 09:04 schreef Panzermaus het volgende:
tell me do you like the way i pull your hair
Helaas! En dat terwijl ik net de mijne aan de enkel van mijn postduif heb gebonden en naar jou heb gestuurd.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:46 schreef tliciouz het volgende:
Nu al helemaal geen naaktpics meer choco!
Whehe, hoe doe je zoiets zo snel? Ik krijg er pijnlijke vibes bijquote:Op donderdag 15 december 2011 10:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Een hele goedemorgen mi lobi's.
Ik ben zo blij als wat met mijn pimped out spleetloze lach.mijn tandarts is een kunstenaar.
Hoe bedoel je man?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whehe, hoe doe je zoiets zo snel? Ik krijg er pijnlijke vibes bij
Stel, ik heb een sleet tussen mijn tanden a la Madonna. Om die spleet weg te krijgen lijkt me dat die 2 tanden tegen elkaar aangedrukt worden, bijvoorbeeld met een beugel. Dit kost tijd uiteraard.quote:
Dat vullen ze op met speciaal spul.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Stel, ik heb een sleet tussen mijn tanden a la Madonna. Om die spleet weg te krijgen lijkt me dat die 2 tanden tegen elkaar aangedrukt worden, bijvoorbeeld met een beugel. Dit kost tijd uiteraard.
Maar als zoiets instant moet gebeuren.. ?
Gewoon zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Stel, ik heb een sleet tussen mijn tanden a la Madonna. Om die spleet weg te krijgen lijkt me dat die 2 tanden tegen elkaar aangedrukt worden, bijvoorbeeld met een beugel. Dit kost tijd uiteraard.
Maar als zoiets instant moet gebeuren.. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vullen ze op met speciaal spul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon zo.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis met een spleetje tho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren tinychat gemist? tli met haar ass voor de cam en zo?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:09 schreef Chocolatebear het volgende:
En beeldmateriaal ter illustratie.Rechte tanden swaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren tinychat gemist? tli met haar ass voor de cam en zo?
Wajjauw, ja. Waar was je. Jackie, daar zou ik wel de haren van willen pullen
Thanks.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Rechte tanden swa
Wajjauw, ja. Waar was je. Jackie, daar zou ik wel de haren van willen pullen
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:09 schreef Chocolatebear het volgende:
En beeldmateriaal ter illustratie.Oke het is wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren tinychat gemist? tli met haar ass voor de cam en zo?All good things are wild and free.
Ze wilt niet toegeven dat ze van haar stoel glibbert bij het zien van mijn Prodent smile.quote:
Ik wel man, bij deze.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze wilt niet toegeven dat ze van haar stoel glibbert bij het zien van mijn Prodent smile.
Zit je er mee tut?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan we hier nu gebitten posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Goeie info mangquote:Op donderdag 15 december 2011 11:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Koop geen Berliner bollen bij de ah, neppe jam gebruiken ze.
Wanneer kan ik langskomenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:46 schreef Sinji het volgende:
Mornin' y'all.
Ik doe hier een kast open en het is een en al Bounty/Mars/Snickers/Pringles/Bonbon blok orgie-fest.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nog 1x zo hard doen mr worldwide
Sala's Transformers pet, Jackie's tanden, Vaz's poes, Tli's 'huh, wat is dezen' en Chai's nextlevel camskillsquote:Op donderdag 15 december 2011 12:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goeiemorgen tortelduifjes, op mijn vrije dag nu pas wakker. Heb ik iets gemist op die chat?
Goede samenvattingquote:Op donderdag 15 december 2011 12:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sala's Transformers pet, Jackie's tanden, Vaz's poes, Tli's 'huh, wat is dezen' en Chai's nextlevel camskills
Kanyequote:Op donderdag 15 december 2011 11:36 schreef Panzermaus het volgende:
i slap my girl she called the feds
Oh en ik niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede samenvattingJackie en Vaseline_ zijn stiekem 2 kei-badass chicks
.
@ CB, plakken ze als het ware wat spul aan je originele tanden waardoor je voortanden in feite breder worden? Ik mis (nouja, mis) het spleetje-tussen-je-tanden-negro-gen.
Ze hechten het inderdaad aan je originele tanden ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
@ CB, plakken ze als het ware wat spul aan je originele tanden waardoor je voortanden in feite breder worden? Ik mis (nouja, mis) het spleetje-tussen-je-tanden-negro-gen.
Jij bent een hartenbreekster.quote:
Daar ik jou nog niet heb mogen aanschouwen op die chat kan ik er nog geen mening over vormen.quote:
Begin met je ego, die neemt verreweg de meeste ruimte in beslagquote:Op donderdag 15 december 2011 12:51 schreef Jajong het volgende:
.
Ik moet zoveel doen voordat ik vertrek morgen, ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Ik ook. Bier drinken, laptop inpakken en in de trein zitten.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:51 schreef Jajong het volgende:
.
Ik moet zoveel doen voordat ik vertrek morgen, ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Ik was er de hele avond.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar ik jou nog niet heb mogen aanschouwen op die chat kan ik er nog geen mening over vormen.
[..]
Begin met je ego, die neemt verreweg de meeste ruimte in beslag [ afbeelding ].
White people problemsquote:Op donderdag 15 december 2011 12:51 schreef Jajong het volgende:
.
SPOILER: dit is een niet-gephotoshopte fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |