quote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik die foto van Gb mag posten, daar is ie nog veel meer![]()
![]()
op
Ik vond (en vind!) de ontbijttafelsituatie nog steeds hilarisch.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Je ziet de irritatie bij Tombo over dat iedereen liept te mokken dat we perse aan tafel moestenen aan mij is wel te zien wat ik van 'aan tafel' vond
DMquote:Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is die in die slaapzakken, niet?
Ik was de grootste voorstander van 'aan tafel'....quote:Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond (en vind!) de ontbijttafelsituatie nog steeds hilarisch.![]()
Tombo en ik helemaal blij met het door ons gecreëerde sfeertje. Komt de rest binnen:ontbijten aan TAFEL?
![]()
jij was gewoon brak van tussen die twee meiden slapenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Je ziet de irritatie bij Tombo over dat iedereen liept te mokken dat we perse aan tafel moestenen aan mij is wel te zien wat ik van 'aan tafel' vond
Oh, vreselijkquote:Op woensdag 14 december 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Kom je net uit je nest, ontplofte coupe, oogjes als een chinees, denk je 'aaah wat lief, ik krijg een eitje en bakkie verse koffie'. MOET JE DAT VERPLICHT 'GEZELLIG' AAN TAFEL OP GAAN ETEN
Dat die opgetrokken knietjes me niet eerder zijn opgevallenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
En dat je gewoon niet ziet dat ik daar snoeihard lig te fappen, hoe doe ik het ook hé!
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
En dat je gewoon niet ziet dat ik daar snoeihard lig te fappen, hoe doe ik het ook hé!
Hmmmmquote:Op woensdag 14 december 2011 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
GB lijkt wel heel wakker, vergeleken bij die andere twee
Oh, die heb ik nog helemaal niet op mijn pc gezet!quote:
En die natte vlek die maar terug bleef komen? En die harde witte plek na een paar dagen? Je moet wat beter opletten schatquote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat die opgetrokken knietjes me niet eerder zijn opgevallen
De andere twee hadden gewoon slecht geslapen van alle nachtelijke 'Welkom op de Huttenkuttenvreugde' smsjes van Tombo!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
GB lijkt wel heel wakker, vergeleken bij die andere twee
De punt laat toch duidelijk zien dat die zin af isquote:
Shhhquote:
Helaas wel jaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De punt laat toch duidelijk zien dat die zin af is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |