ja vanmiddag al. ik ging er alleen niet van rammelenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten![]()
Mss heb ik het gemist, maar ben je al bij je schoonzus geweest?
Wat? Heeft ze jou ook al naakt gezien?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Dat was ons geheimpje dacht ik?
Elke week... en dan gaan we helemaal losquote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
Is er ooit wel eens een F&F meet? Of stel ik nu hele domme vragen?
Tofquote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Elke week... en dan gaan we helemaal los
Oh, gelukkig maarquote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
@md al een heel stuk. Ergens Zit er nog een ontstekinkje bijna vakantie
oh sorry!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Dat was ons geheimpje dacht ik?
+1quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
Van onderstaande mensen uit de openingspost heb ik alleen de dikgedrukte nog nooit gezien
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Takaiki | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia | Troel | Maarten-Pieter
Wil je in rood aangegeven wie van de dungedrukte je bloot hebt gezien en in om en om rood/blauw wie je allemaal al hebt gevoeld?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
Van onderstaande mensen uit de openingspost heb ik alleen de dikgedrukte nog nooit gezien
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Takaiki | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia | Troel | Maarten-Pieter
Geloof je?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
En qua naakt heb ik gezien: Gb, Tombo, Maes
En dat was het, geloof ik
Ik alleen Tombo en Cat, dankzij Ceiling Catquote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
Whahahaaaaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je in rood aangegeven wie van de dungedrukte je bloot hebt gezien en in om en om rood/blauw wie je allemaal al hebt gevoeld?
Doe jij ff in roze wie je niet bloot wilt zien en in bruin wie je niet wilt voelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Wanneer neem je ceiling cat mee losjeeren naar mij?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik alleen Tombo en Cat, dankzij Ceiling Cat
Hou oppppppppppppquote:Op woensdag 14 december 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Cat22
De mensen die ik heb onderstreept heb ik bloot gezien.
Doe jij ook es wat dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe jij ff in roze wie je niet bloot wilt zien en in bruin wie je niet wilt voelen
Daar zat je bijquote:Op woensdag 14 december 2011 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear
Ander onderwerp, want dit loopt fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |