Bij mij hangen zequote:
als zij al onzeker is en in een badpak wil. dan moet ik zeker in boerkiniquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heeft haar figuur met het jouwe te maken?
Als in: waarom zou jij niet meer in bikini gaan? Waarom spiegel je jezelf zo aan anderen?
Ik heb het over het algemeen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrouwelijke modellen kijk ik al weinig naar, dus mannelijk modellen echt helemaaaaaaaal niet
Ik dacht dat je alvast oefende voor TL-balkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
WTF, denkt Photobucket grappig te zijn ofzo
Nou dat vind ik echt onzin, tenminste, ik heb je nooit in bikini gezien, maar toen ik je heb gezien had je volgens mij niet een dusdanig figuur dat je niet in bikini zou kunnen, lijkt me nu niet ineens een wereld van verschilquote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
als zij al onzeker is en in een badpak wil. dan moet ik zeker in boerkini
Jij moet helemaal niks. Zeker niet omdat jij je dingen je in je hoofd haalt.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
als zij al onzeker is en in een badpak wil. dan moet ik zeker in boerkini
Bij mij met de rug omhoogquote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Maar zien jullie mijn schermafbeelding ook?
Want bij mij lig ik dus op mijn rug![]()
Nee, die falen over het algemeen jammerlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
Is er ooit wel eens een F&F meet? Of stel ik nu hele domme vragen?
Jawel heur, de meesten hebben elkaar hier wel gezien volgens mijquote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
echt!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?
Dat zou wel heel bizar zijn
Trustenquote:
F&F? Wasda?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
soms naakt zelfsquote:Op woensdag 14 december 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel heur, de meesten hebben elkaar hier wel gezien volgens mij
Dan moet je de facebook van mijn zus effe dicht klikken!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie een foto met haar vader een gekke bek
Ja, maak Baaf maar jaloers.quote:
Oh echtquote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, die falen over het algemeen jammerlijk
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |