Huh?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Goodbye het volgende:
Hij staat bij mij gewoon rechtop, hoor!
Ze blijven evengoed pront staan.quote:
Dat is toch van die reclame van 'ook leuk voor de mannen'quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
Ll, morgen de Victoria's Secret Fasionshow op Net5.
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch van die reclame van 'ook leuk voor de mannen'
Maar Doutzenen sowieso, wat je ziet van VS zijn die angels altijd wel mooi. Terwijl ik vaak bv. die modellen uit HGT ofzo écht niet mooi of aantrekkelijk vind. Vaak raar hoofd, of echt gewoon te dun
Hier niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Maar zien jullie mijn schermafbeelding ook?
Want bij mij lig ik dus op mijn rug![]()
Waar presenteert ze dan? die show ofzo? Ach ja, modellen zijn vaak gewoon slank, maar ik vind er nog wel een wereld van verschil tussen zitten als slank als Doutzen ofzo, of gewoon écht die scharminkelsquote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik vind Doutzen irritant, ze is model, geen presentatrice. En de modelen van VS zijn idd echt mooi
. Al vind ik die ook al mager
.
Ingellll!quote:
Ze presenteert die show. Die scharminkels zijn gewoon eng. Sowieso vind ik het gros van de modellen echt lelijk. En dan doel ik niet op de VS modellen, want die zijn echt mooi.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar presenteert ze dan? die show ofzo? Ach ja, modellen zijn vaak gewoon slank, maar ik vind er nog wel een wereld van verschil tussen zitten als slank als Doutzen ofzo, of gewoon écht die scharminkels
YWquote:
Uiteraard, alles wat ik zeg is zinnigquote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingellll!![]()
Heb je nog wat zinnigs te zeggen over tetten of andere lichaamsdelen?
Zég er dan eens wat van!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
YW
[..]
Uiteraard, alles wat ik zeg is zinnig![]()
Wat heeft haar figuur met het jouwe te maken?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij mij staat je foto ook gedraaid greys.
en na het zien van je foto weet ik 1 ding zeker ik ga niet meer in bikini je hebt een prachtig figuur
Eens, vooral gewoon qua gezicht vind ik er veel al niet mooi, en dat uber slanke/magere hoeft ook niet van mijquote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze presenteert die show. Die scharminkels zijn gewoon eng. Sowieso vind ik het gros van de modellen echt lelijk. En dan doel ik niet op de VS modellen, want die zijn echt mooi.
Je ziet mijn buik, kont en dijen nietquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij mij staat je foto ook gedraaid greys.
en na het zien van je foto weet ik 1 ding zeker ik ga niet meer in bikini je hebt een prachtig figuur
Kinkey.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
bij mij op mobiel lig je op je buik
Bij vrouwen niet en bij mannen ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, vooral gewoon qua gezicht vind ik er veel al niet mooi, en dat uber slanke/magere hoeft ook niet van mij
Nee toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
bij mij op mobiel lig je op je buik
Vrouwelijke modellen kijk ik al weinig naar, dus mannelijk modellen echt helemaaaaaaaal nietquote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij vrouwen niet en bij mannen ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |