Aah joh. niks van aantrekken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihi. Mijn soldaat is 24 en is getrouwd en heeft twee kinderen
.
Oh, dan snap ik even wat minder dat hij 'vreemde vrouwen' nodig heb ter correspondentiequote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihi. Mijn soldaat is 24 en is getrouwd en heeft twee kinderen
.
Ja manquote:
Het is ook echt leuk om te doen. Hij heeft wel beschikking over internet, maar niet heel de dag en zo. Dus ik stuur wat dingen mee om te doen als het saai wordt. Lol cats plaatjes en puzzels en zoquote:Op woensdag 14 december 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou ik vind het wel echt een gaaf idee
Ja leuk, zit je kerel daar in een of ander zandkamp en jij zit thuis met de kindjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik even wat minder dat hij 'vreemde vrouwen' nodig heb ter correspondentie
Paar blote tieten tussendoor enzulksquote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja man!
[..]
Het is ook echt leuk om te doen. Hij heeft wel beschikking over internet, maar niet heel de dag en zo. Dus ik stuur wat dingen mee om te doen als het saai wordt. Lol cats plaatjes en puzzels en zo.
Daar gaat het ook helemaal niet om. Het is ter mentale steun, dat er mensen zijn die aan je denken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik even wat minder dat hij 'vreemde vrouwen' nodig heb ter correspondentie
Hij hoeft niet te werken?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja man!
[..]
Het is ook echt leuk om te doen. Hij heeft wel beschikking over internet, maar niet heel de dag en zo. Dus ik stuur wat dingen mee om te doen als het saai wordt. Lol cats plaatjes en puzzels en zo.
Eensquote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja leuk, zit je kerel daar in een of ander zandkamp en jij zit thuis met de kindjes.
Gaat ie ook nog met andere vrouwen lopen schrijven.
Ik zou het niet leuk vinden geloof ik
Proestquote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wij maar huilie huilie doen over onze uitgezonden helden, zitten ze daar een beetje op een groot kamp de hele dag te facebooken en poezenplaatjes uit te wisselen met vrouwen met cup E...
Ik kies niet zelf m'n soldaat hequote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind t wel echt een gaaf initiatief, maar dan meer voor mensen die bijna niemand thuis hebben ofzoIk vind het niet zozeer raar dat je met zo iemand schrijft, meer dat hij zich voor zoiets opgeeft (ik neem aan dat je ergens aan moet geven dat je wel met mensen (specifiek vrouwen eigenlijk?) wil pennen) als hij een vrouw en een zooi kids at home heeft
Ja hoi....waaaaaarom ben je nog steeds op je mobiel?quote:
Maar hij is nu toch nog niet uitgezonden? Of las ik dat verkeerd?quote:
Ze wacht ot er iemand belt, zodat ie gaat trillenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja hoi....waaaaaarom ben je nog steeds op je mobiel?
Eten aan tafel is oke, maar ontbijten aan tafel vind ik minder.quote:
Ik haat niet.quote:
OOH IK KOM ERAAN TOMBOOOOO!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze wacht ot er iemand belt, zodat ie gaat trillen
Lijkt me verdomd pijnlijk, Q. Maar misschien is het een kwestie van wennenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef Qwea het volgende:
Nou ik ga naar bed, ik sterf nog steeds van de rugpijn. Je kan beter in je reet genomen worden door een negerlul van 35 cm geloof iktrusten
Kan MM dat alweer dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef Qwea het volgende:
Nou ik ga naar bed, ik sterf nog steeds van de rugpijn. Je kan beter in je reet genomen worden door een negerlul van 35 cm geloof iktrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |