Is dit een serieuze vraag? Zonder enige kennis van zaken met dumbells gaan spelen omdat je als je groot bent soldaatje wilt gaan spelen?quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik zou gewoon ABO nemen op sportschool, paar tientjes in de maand!
Goede conditie is meer waard dan een "opgepompt (wat je nooit gaat bereiken met deze pakjes suiker)" lichaam
en het start gewicht kun je heel makkelijk achterkomen..quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef xRaven het volgende:
Ik wil aan 't begin van 't nieuwe jaar een beetje beginnen voor voorbereiding op een opleiding die 2 jaar later van start gaat: Veiligheid & Vakmanschap, daarna doorstromen naar The Royal Dutch Marine Corps
De hele tijd push-ups doen en sit-ups ben ik wel een beetje zat dus dacht er gaan om groter op te bouwen met een set gewichten. Nu heb ik geen idee wat hier een goed start gewicht voor is.. 7.5KG in die richting leek me wel aardig maar heb verder geen idee. Het gaat dus vooral om armen, rug en buik trainen.
Ik heb al 3 setjes gespot:'
http://www.kijkshop.nl/pr(...)gewichten/halterset/
http://www.kijkshop.nl/pr(...)gewichten/halterset/
http://www.kijkshop.nl/pr(...)estsport-dumbellset/
Welke set kan ik het beste nemen en welk startgewicht?
Thx.
je ben me voorquote:
Ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef smegmanus het volgende:
Ik drink gewoon bier.
En kijk mij nu, ik ben moderator van het grootste forum van NL.
Jaja, wie wil mij aanraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb in de sportschool ook getrained met gewichten ( apparaten ), daar heeft een PT ook een aantal oefeningen uitgelegd die je met dumbells of barbells kan doen..quote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag? Zonder enige kennis van zaken met dumbells gaan spelen omdat je als je groot bent soldaatje wilt gaan spelen?
Dan nog. Dit is ONZ; niet echt de plek om met dit soort serieus bedoelde vragen te komen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef xRaven het volgende:
[..]
Heb in de sportschool ook getrained met gewichten ( apparaten ), daar heeft een PT ook een aantal oefeningen uitgelegd die je met dumbells of barbells kan doen..
Conditie is al uitstekend en werk ik meer dan genoeg aan, spier massa boeit me ook niet echt, meer kracht.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik zou gewoon ABO nemen op sportschool, paar tientjes in de maand!
Goede conditie is meer waard dan een "opgepompt (wat je nooit gaat bereiken met deze pakjes suiker)" lichaam
En je dacht, ik ga voor opgepompte armpjes in plaats van lekker beetje extra sporten, daarmee conditie en bruikbare spieren te kweken in plaats van die showmodel-spieren?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef xRaven het volgende:
[..]
Heb in de sportschool ook getrained met gewichten ( apparaten ), daar heeft een PT ook een aantal oefeningen uitgelegd die je met dumbells of barbells kan doen..
je hebt niet echt kennis voor nodig hoor om er mee te "spelen"quote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag? Zonder enige kennis van zaken met dumbells gaan spelen omdat je als je groot bent soldaatje wilt gaan spelen?
Kijk m'n vorige post..quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En je dacht, ik ga voor opgepompte armpjes in plaats van lekker beetje extra sporten, daarmee conditie en bruikbare spieren te kweken in plaats van die showmodel-spieren?![]()
Paupert, laat je even goed voorlichten in plaats van lukraak wat te doen.
Klopt. Maar wil je ook nog enig resultaat zien, dan natuurlijk wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
je hebt niet echt kennis voor nodig hoor om er mee te "spelen"
kerel ik reageer sireus , en daar reageer je neit eens opquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef xRaven het volgende:
[..]
Conditie is al uitstekend en werk ik meer dan genoeg aan, spier massa boeit me ook niet echt, meer kracht.
Was te laat. Dan nog, laat je goed voorlichten, let op je voeding, en zoek op internet naar serieuze oefeningen die je thuis kan doen. Niet in ONZ zoals al vaker aangegevenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:28 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
kerel ik reageer sireus , en daar reageer je neit eens op![]()
ga je maaral in op die reacties waar je niks aan hebt
met lochies nadenken , moet je er ook wel komenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Maar wil je ook nog enig resultaat zien, dan natuurlijk wel.
hij vraagt niet naar voedingquote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]ik heb jou nergens met voeding horen smijten, wat ook erg belangrijk is als je kracht wilt kweken, denk ik.
Het enige wat je uit je nek krijgt gegooid is : "hardcore " alleen daarom zou ik je al negeren
Nee, hij vraagt naar goede trainingquote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
hij vraagt niet naar voeding
quote:
Tanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]Laat dan aub je HEEL erg goed inlichten, voordat je je spieren/gewrichten naar de klote helpt en het nooit meer goed komt.
Laatste serieuze, wijze raad. SwJ, ga je gang.
Daar is niets moeilijk aan joh. Neem gewoon de zwaarste dumbells die je kunt vinden, zoek een paar filmpjes op youtube, en ga aan de slag.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef xRaven het volgende:
[..]
Tanks.![]()
Maar wat is er moeilijk aan oefeningen goed uitvoeren
Het goed uitvoeren is er moeilijk aanquote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef xRaven het volgende:
[..]
Tanks.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar is niets moeilijk aan joh. Neem gewoon de zwaarste dumbells die je kunt vinden, zoek een paar filmpjes op youtube, en ga aan de slag.
Eet vervolgens 5 eieren per dag en je bent binnen een maand een afgetrainde killing-michine.
niks man ze stellen zich aan om dat ze zelf donders lui zijn om van die stoel vandaan te komenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef xRaven het volgende:
[..]
Tanks.![]()
Het vreet ook je hersenen aan, en je vermogen om enigszins correct Nederlands te typen zo te zien.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:36 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
niks man ze stellen zich aan om dat ze zelf donders lui zijn om van die stoel vandaan te komen
goede voeding is gewoon veel kwark eten
ik begon ook met spieren kweken op me 14
ik dee het toen zo : vanaf oud en nieuw ga ik trainen tot de zomer vakantie , dan ben je gespierd in de zomer(als je bijv: gaat zwemmen ) en in de winter word het weer wat minder
zo train je je lichaam ook niet teveel
en is er niks gevaarlijks
Beachboysquote:Op woensdag 14 december 2011 21:36 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
niks man ze stellen zich aan om dat ze zelf donders lui zijn om van die stoel vandaan te komen
ik dee het toen zo : vanaf oud en nieuw ga ik trainen tot de zomer vakantie , dan ben je gespierd in de zomer(als je bijv: gaat zwemmen ) en in de winter word het weer wat minder
Overbelasting van gewrichten door te hard van stapel te lopen?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:36 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
het gaat er niet om wavoor je het doet, het gaat erom dat het werktquote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef xRaven het volgende:
[..]
Beachboys
Ik train voor resultaat, niet om een spange mooiboy body te krijgen
Niet te veel vragen, gewoon beginnen. Gebruik je 'gezond verstand' ( je bent 14.5quote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef xRaven het volgende:
[..]
Beachboys
Ik train voor resultaat, niet om een spange mooiboy body te krijgen
Jij weet dat, ik weet dat. TS is 14.5 en een eigenwijze puber. Bovendien is dit ONZ.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Overbelasting van gewrichten door te hard van stapel te lopen?
Spierscheuren door oefeningen stelselmatig verkeerd te doen?
Zogenoemde "balspieren" door eveneens oefeningen verkeerd te doen?
Gaaaasten ik heb er nog niet eens verstand van en weet al dat er potentiele gevaren zijn
Oh ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij weet dat, ik weet dat. TS is 14.5 en een eigenwijze puber. Bovendien is dit ONZ.
Gewoon meelullen.
En plaatjes posten.
als jij sochtens gel in je haar doet ben jij dan ook een spange mooi boy?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef xRaven het volgende:
[..]
Beachboys
Ik train voor resultaat, niet om een spange mooiboy body te krijgenEn met resultaat bedoel ik dus dat ik steeds hogere gewichten kan pakken, massa is mooi meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het uiteindelijke eind doel toch zien? Kracht en geen mooiboy body (Y)quote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
als jij sochtens gel in je haar doet ben jij dan ook een spange mooi boy?
ik vind het gwn leuk om te trainen en vind het leuk om een beetje gespierd lichaam te hebben
verzorgt uitzien heet zo iets
bierbuik en velletjes van 10 onder je bovenarm is gewoon niks voor mij
je loopt te hard van stapel ( met halters) als je ze niet kan optillen , en zolang je ze niet kan optillen kun je dus ook niet trainenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Overbelasting van gewrichten door te hard van stapel te lopen?
Spierscheuren door oefeningen stelselmatig verkeerd te doen?
Zogenoemde "balspieren" door eveneens oefeningen verkeerd te doen?
Gaaaasten ik heb er nog niet eens verstand van en weet al dat er potentiele gevaren zijn
volgens mij ben jij een beetje dikquote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef xRaven het volgende:
[..]
Je kan het uiteindelijke eind doel toch zien? Kracht en geen mooiboy body (Y)
Pijn is te laatquote:Op woensdag 14 december 2011 21:44 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
je loopt te hard van stapel ( met halters) als je ze niet kan optillen , en zolang je ze niet kan optillen kun je dus ook niet trainen
je 2de punt , dikke bullshit jong een beetje opwarmen , rechte rug en trainen , dan is er niks verkeerd
en 3de als je een oefening verkeerd doet vol je dat het pijn doet , en moet je gwn dus stoppen
Je snapt ;t niet helemaal he..quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een beetje dik
want welke man , heeft nou niet liever een gespierd lichaam , dan een papperig lichaam
als je nog een beetje een sociaal leven hebt inplaats de PC en FOK!
als je 3 keer je halter omhoog hebt gedaan en je voelt pijn , weetje dat er iets niet goed is, en dus stop je en is het lang niet te laatquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Pijn is te laatde rest ga ik niet eens op in. TS, laat je goed voorlichten
met de nadruk op:
Laat je goed voorlichten!
ja maar je doet net of je een afkeer hebt van een gespierd lichaamquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef xRaven het volgende:
[..]
Je snapt ;t niet helemaal he..
Massa is mooi meegenomen, maar daar train ik niet voor vriend
nee, maar dat is erg van m'n doel af. Ik doe 't voor kracht, voorbereiding. In die opleiding boeit het niemand een neuk als je gespierd bent ofniet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ja maar je doet net of je een afkeer hebt van een gespierd lichaam
weet maar er staat bij dat dat van mij maar een voorbeeld isquote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef xRaven het volgende:
[..]
nee, maar dat is erg van m'n doel af. Ik doe 't voor kracht, voorbereiding. In die opleiding boeit het niemand een neuk als je gespierd bent ofniet.
Wat doe je hier nog, knulletje? Schiet op, begin! Je bent verdorie geen 14 meer, je bent al fucking 14.5!!!!!! Schiet op, voor het te laat is!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef xRaven het volgende:
[..]
nee, maar dat is erg van m'n doel af. Ik doe 't voor kracht, voorbereiding. In die opleiding boeit het niemand een neuk als je gespierd bent ofniet.
Als jij mij nou ff die gewichten opstuurd.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog, knulletje? Schiet op, begin! Je bent verdorie geen 14 meer, je bent al fucking 14.5!!!!!! Schiet op, voor het te laat is!
opstuurtquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef xRaven het volgende:
[..]
Als jij mij nou ff die gewichten opstuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |