Ik hoef je niet te kennen om te constateren dat je een plaat voor je kop hebt. Dat leidt ik af van hoe je op mijn posts reageert.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kent mij niet.
[..]
Ik zeg nergens dat het geen voordelen heeft. Ik zeg alleen dat het niet DE oplossing is, en dat het in de meeste gevallen gewoon een zwakke shortcut is van mensen die geen kampioensmentaliteit hebben.
"Dat"als in MMA?quote:
Speerwerpen, dat is een van jou vroegere sporten, dat heeft niks met MMA te makenquote:
Ik vrees er ook voor...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Gegard niet aan zijn TDD heeft gewerkt heeft hij er weldra een L bij
Nice!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Fabricio Werdum Returns to Face Roy Nelson at UFC 143
Mooi voor Nelson
20 fights maar 1 keer KO/TKO'd .. door JDS, het kan, maar hij heeft best een aardige chinquote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk knocked Nelson Werdum out
Was meer dat ik Werdum graag zoveel mogelijk stoten zie vangen. Altijd dat irritante op zijn rug liggen en hopen dat mensen in zijn guard springen het erge is dat hij het geeneens nodig heeftquote:Op woensdag 14 december 2011 22:37 schreef PaulHarris het volgende:
[..]
20 fights maar 1 keer KO/TKO'd .. door JDS, het kan, maar hij heeft best een aardige chin
Goede vraag.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef n00cL30n het volgende:
Is het inmiddels al bekend waar Mayhem Miller zijn Kickboks kamp heeft?
Misschien bij Ernesto Hoost?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef n00cL30n het volgende:
Vreet dat lekkers dan maar op tijdens Diaz vs. Cerrone, een match-up als deze is dat wel waardquote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Overeem hem maar niet ook na 7 seconden KO trapt
Zit ik daarvoor klaar met allemaal lekkers op de bank
Zeker twee spannende rondes moeten het worden, met bloed, worpen en op hun voeten schommelende gladiatoren![]()
Zal wel bij Golden Glory zijn aangezien hij matties met Siyar is.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef n00cL30n het volgende:
UFC142 gaat hij zin debuut maken, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 14 december 2011 23:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zal wel bij Golden Glory zijn aangezien hij matties met Siyar is.
Joh..quote:Op donderdag 15 december 2011 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
WTF, GSP voor 10 maanden uitgeschakeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |