Wrestling ligt net even kwa voordeel hoger dan BJJquote:Op donderdag 15 december 2011 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brasilian Jiu Jitsu toch. Doen NL Gyms ook.
Ja.. maar USA gyms doen ook kickboxen, dus..?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brasilian Jiu Jitsu toch. Doen NL Gyms ook. Kijk naar Overeem zelf en bijv. Gegard Mousasi.
Of course, maar ik noemde die 2 namen omdat die toch één van de besten zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. maar USA gyms doen ook kickboxen, dus..?
Je begrijpt zelf wel dat het ergens anders beter is/kan zijn omdat je betere partners hebt en betere leraren.
Wrestler met een matige tot redelijk BJJ defense is heeeeel lastig.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of course, maar ik noemde die 2 namen omdat die toch één van de besten zijn.
Maar bjj is niet slechter dan wrestling hoor. Bij bjj komt meer techniek te pas dan wrestling, vooral als jij op je rug ligt. Een combi van beide is het beste ofc.
Ik kijk al jaren MMA/kickbox jaquote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
Train je zelf BJJ/MMA Smoofie, en kijk je actief MMA?![]()
Steeds meer nieuwe fokkers die komen kijken hier
BJ niet actief vanaf zijn rug? Heb je hem wel eens zien vechten?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wrestler met een matige tot redelijk BJJ defense is heeeeel lastig.
Maar submissions wrestling of gi BJJ is ook een groot verschil..
Een Roger Gracie submit je wel, maar hij heeft best wat moeite om het gevecht naar de grond te krijgen, pak je een GSP.. kun jij een goede BJJér zijn maar dan heb je toch echt een probleem.
Hij heeft genoeg BJJ blackbelts op hun rug gelegd..
Maarja, veel trainen voor de top game zoals BJ Penn, en zijn niet echt actief vanaf hun back.
Tuurlijk, het kwam te zwart/wit over, maar hij zoekt liever voor de sweep om weer op te kunnen staan of top position te krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
BJ niet actief vanaf zijn rug? Heb je hem wel eens zien vechten?
Toedelsquote:Op donderdag 15 december 2011 19:29 schreef Jajong het volgende:
Groetjes boys, ik hoop dat jullie het reden zo zonder jullie casual mma-fan hier. Kusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:28 schreef leeroy het volgende:
Fijne vakantie Jajong!
Overeem nog steeds op 1.55?
Diaz.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:16 schreef THEFXR het volgende:
weet iemand wie die blonde ringgirl is in deze clip?
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
Besef het me nu pas..![]()
Dana.. met zijn opmerking, na Torres ontslagen te hebben maar hij nu zelf een rape joke...![]()
![]()
Vast een andere context maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |