Deze ziet er toch een stuk beter uit als die Cyborg?quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef THEFXR het volgende:
Gina![]()
Gina Carano appears in the January 2012 issue of GQ magazine, to promote her new movie, Haywire, which comes out in January following a number of delays. As explained in the piece, Haywire came about after Director Steven Soderbergh saw Carano fight on televsion, and built the action film around her.
"I am not a violent person." Carano insists, "I actually don't like to hurt people." So why do it? "I like fighting," she says, "because it's honest."
"The guys I date usually want to test my strength and wrestle around," she says, laughing. "By the end of the day, they're drenched in sweat" Poor guys. That sounds just awful.
Tientje op The Reem denk ik!quote:Op maandag 19 december 2011 20:09 schreef Opperkwal het volgende:
Nog iemand die wat geld gaat inzetten op Overeem VS Lesnar?
Verstandig, als het maar wat spannender is dan tegen Werdum.quote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Tientje op The Reem denk ik!
En misschien nog wat op cowboy
Spannender dan Werdum wordt het sowiesoquote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Verstandig, als het maar wat spannender is dan tegen Werdum.
Dat gaat niet lang duren.. want als Brock hem op de grond kan houden wint Brock via TKOquote:Op maandag 19 december 2011 21:07 schreef McNulty het volgende:
Als Overeem wordt gewrestlefucked kan nog aardig wat rondes gaan duren.
Hij beloofde een KO in de 2e op zijn laatstquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Paxlie het volgende:
Dit is hoe dan ook voorbij in de eerste 2 rondes gok ik
Werdum zou hij ook knock out slaanquote:Op maandag 19 december 2011 21:19 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hij beloofde een KO in de 2e op zijn laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Train je in Golden Glory? Jealousquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:19 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
and duffee liep vandaag mank
nope, Alistair traint bij FPA, van Jopiequote:Op dinsdag 20 december 2011 02:40 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Train je in Golden Glory? Jealous
Damn die handschoenen ook zeg!quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:19 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
and duffee liep vandaag mank
Lesnar heeft, als ik het me goed herinner, maatje XXXL. Overeem zal ook wel in die buurt komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:52 schreef leeroy het volgende:
[..]
Damn die handschoenen ook zeg!
Ik vraag me af welke maat het is, ik heb een paar met het maatje L liggen maar die verbleken bij die kolenschoppen
Haha dat is nogalquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:06 schreef Brawler het volgende:
[..]
Lesnar heeft, als ik het me goed herinner, maatje XXXL. Overeem zal ook wel in die buurt komen
Mooi walk-out shirt heeft The Reem trouwens. Goed verjaardagscadeautje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |