Zij zit -net als ik- over het algemeen binnen in een wifi omgeving. Of van ons huis danwel van haar werk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso je hebt het over whatsappen, hoe de neuk was je van plan dat te gaan doen dan zonder internet met een simonly abonnement?
En TS is volgens info links ook een vrouw. Dan nóg kan het, maar ik denk troll.quote:Okay, ik ben getrouwd en heb een iPhone. Mn vrouw wil
Ze vindt het achteraf prima hoor. Het is de telefoon (alsin het type) wat ze wilde.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind het best triest. En je dringt haar dat ding van jouw ook nog eens op... Je regelt heel de boel al zonder haar eerst te vragen of ze de jouwe überhaupt wel wil kopen...
50% 'betaal' jij, 50% zij. Ergo: 50% 'korting'. In jouw geval zonder de aanhalingstekens, vrees ik.quote:
Voor de duidelijkheid, ik heb die 3gs een half jaar geleden voor 300 euro gekocht. Nu heb ik die 4 voor 350 euro gekocht en verkoop ik de 3gs aan haar voor 150 euro...quote:Op woensdag 14 december 2011 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
50% 'betaal' jij, 50% zij. Ergo: 50% 'korting'. In jouw geval zonder de aanhalingstekens, vrees ik.
Excuus, verkeerd geïnterpreteerd blijkbaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef vanhal het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik heb die 3gs een half jaar geleden voor 300 euro gekocht. Nu heb ik die 4 voor 350 euro gekocht en verkoop ik de 3gs aan haar voor 150 euro...
Das toch juist beter dan 50/50, in haar voordeel? Of begrijp ik je hier niet goed?
Eens, en ik als vrouw zou dat ook doen voor mijn man... Zou het echt ontzettend vreemd vinden om hem iets verkopen, maar zou het ontzettend fijn vinden om hem iets te schenken...quote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar wat is 150 euro nou man. Ben je ook pietje precies met de andere zaken als het aankomt bij je vrouw? Geef het dan gewoon als een geschenk. Goed, dat is dus wat ik zou doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |