Die stop je onder het grind.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef PH-KCD het volgende:
Wat is het probleem met verwarmen? Pleur er een verwarmingsmat onder en klaar. Kost ¤20,- ofzo.
Zit daar ook een stekker aan ?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef PH-KCD het volgende:
Wat is het probleem met verwarmen? Pleur er een verwarmingsmat onder en klaar. Kost ¤20,- ofzo.
Gewoon een simpel 20x20 matje ofzo waar je de kom op zet. Ik weet niet of het echt goed is (lees: natuurlijk), ik gebruik ze namelijk voor mijn schorpioenen. Maar het verwarmt prima. Zit een stekker aan ja, uiteraardquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zit daar ook een stekker aan ?
En heb je dan geen verwarming element nodig ?
Ja maar eerder dit topic wees iemand je op clownvissen, en je zei dat verwarming een probleem was...maar dat is het niet. Maar zijn clownvissen geen zoutwatervissen? Dat is wel een probleem namelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar goudvissen hebben geen verwarming nodig man
Goed ideequote:Op woensdag 14 december 2011 23:16 schreef geertbukken het volgende:
Een dictatorstandbeeld van jezelf in de aquarium zetten. Baas boven baas.
Foto'squote:Op woensdag 14 december 2011 23:22 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Ze moeten gewoon wennenMijne gingen ook pas na een week of twee in hun onderwaterkasteeltje zitten
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb zojuist een aquarium van 110L voor ze besteld
Ja ook, ook van Juwelquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:18 schreef Roces18 het volgende:
in das Reich zijn vissenkommen verboden wist je dat?
en goudvissen horen in een vijver![]()
![]()
50 liter per vis hebben ze nodig , want ze kunnen 25cm worden.
dierenmishandelaar
Nja de vissen schijnen zelf niet meer te groeien, passen zich aan aan de omgeving.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
Vissen passen zich aan de omgeving aan. Had er ook goudvissen in. Werden niet groot, later maar in de vijver gegooid. Nu zijn ze pas groot.
Gozer, ik heb 6 jaar aquariums gehad, dus ga mij niet vertellen hoe en wat.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
Vissen passen zich aan de omgeving aan. Had er ook goudvissen in. Werden niet groot, later maar in de vijver gegooid. Nu zijn ze pas groot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |