Hier ook eenpersoons (en laat!) avondeten: champignonsoep uit de vriezer met een scheut room en toast met truffelboterquote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Gemengde champignongroenten van de appie met feta, oude kaas en twee eitjes op toast. Maaltijd voor één vanavond
cranberry-appelvulling voor het zoete.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:08 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Heb mijn moeder zover gekregen om zondag een echte KALKOEN uit te proberen!
![]()
![]()
Nu ligt er dus een mooie 2,8 kilo kalkoen in de vriezer!
![]()
We kregen als tip van de kippenboer worchestersaus en spek (en peper en zout). Hij zei dat dit eigenlijk genoeg is voor een lekker kalkoentje. Iemand anders nog ideetjes om daar aan toe te voegen misschien?
Heb jij misschien nog een lekkere cranberry-appelvulling vulling recept?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
cranberry-appelvulling voor het zoete.
Ik gooi straks een croissantje in de oven
http://allrecipes.nl/rece(...)el-en-cranberry.aspxquote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog een lekkere cranberry-appelvulling vulling recept?Heb me nog nooit beziggehouden met een heuse kalkoen namelijk!
Ben er helemaal zenuwachtig voor!
![]()
![]()
Ik heb wederom een capucino met wat caramel syroop voor me neus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |