tja dat heb ik ook, mag ook geen kookboeken meer kopen van mezelfquote:Op woensdag 14 december 2011 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil trouwens wel een boek waar ik ook écht wat aan heb.. heb er te veel waar ik eigenlijk nooit meer in blader. Misschien het slowcoocking boek wat je laatst kon winnen hier. Stoofpotten maken doe ik graag en veel
Nee.. nou ja, ik vind het toch wel leuk om sommige boeken wellicht gewoon om te ruilen zeg maar.. Voor betere boekenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tja dat heb ik ook, mag ook geen kookboeken meer kopen van mezelf
Ik heb helaas geen slager- of visboer-bonquote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik koop voor het geld eigenlijk liever een mooi stuk vis of kreeft, reerug ofzo.
Maar is het wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die heb ik al (alleen dan die van mijn oma).
Het is (volgens mij, de oude iig wel) echt een basisboek. Daar heb ik zelf niet echt behoefte meer aan..quote:
Je hebt ook nog Home Made Winter.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit lijkt me wel een leuke:
[ afbeelding ]
Of deze dus:
[ afbeelding ]
Oh, die zag ik niet op die site (is de site van de boekhandel hier in de buurt dus dan weet ik een beetje wat ie heeft)quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Home Made Winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |