Ik hoop dat het in je gezicht ontploft.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef Jesse_ het volgende:
Je moet van die mega grote sterretjes kopen!
Goed dat ik het weet. Zou weer zonde zijn van 50 euro voor zo'n matje.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef TJV het volgende:
Nederlandse matten zijn kut, koop ze niet want het is echt zonde van je geld. Plofplofplof. Meterpakketjes van vroeger zijn ook niet meer te krijgen, ook dat is niet zo bijzonder meer. Je komt nu inderdaad bij de cakes uit als je wat fatsoenlijks wilt, van een eurootje of 15 tot 80 ongeveer. Een aantal goede importeurs met ook wat budgetcakes zijn Wolff, Bonfireworks, Rubro en Zena, moet je even kijken of er een dealer in de buurt zit.
volgens mij was jij nu de gene die geen normale reactie geeftquote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in je gezicht ontploft.
En nu graag normale reacties.
Daar heb je dus geen last van met die mega grote sterretjes!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in je gezicht ontploft.
En nu graag normale reacties.
Ik ben rijk. Zie OP.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik zou geen vuurwerk kopen als ik jou was.. ik vind het persoonlijk veeeeeeeeelste duur in vergelijking met vroeger.
Hoezo? is toch fun.quote:(en ja het is sowieso zonde geld, maar ik wil het dus dan moet het ook goed)
Diamond Collection: Overpriced kutzooi...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
Is dit betere kwaliteit, TJV?
http://epub01.publitas.com/Vuurwerk/folder/#/spreadview/6/
Dit dus. Niet doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Diamond Collection: Overpriced kutzooi...
Niet kopen dus. Alternatieven zijn welkom.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Diamond Collection: Overpriced kutzooi...
Dat kan ook natuurlijk, maar daar verkopen ze ook rommel tussen de kwaliteitsspullen. Moet alleen ff kijken of dat goed gaat bij de grens, zo vlak voor oud en nieuw.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Waarom rij je dan niet even naar duitsland?
Jawel hoor, áls je al gepakt wordt mag je meestal wel doorrijden. Spul in Duitsland is niet gevaarlijker dan hier, alleen heb je daar veel minder regels omtrent verkoop en is het dus goedkoper.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, maar daar verkopen ze ook rommel tussen de kwaliteitsspullen. Moet alleen ff kijken of dat goed gaat bij de grens, zo vlak voor oud en nieuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Jawel hoor, áls je al gepakt wordt mag je meestal wel doorrijden. Spul in Duitsland is niet gevaarlijker dan hier, alleen heb je daar veel minder regels omtrent verkoop en is het dus goedkoper.Belangrijk woord. Goedkoper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee joh. Rijk wordt je door risico's te nemen.quote:
Die siervuurwerk potjes van de Aldi zijn meestal wel mooi, en goedkoop.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, maar daar verkopen ze ook rommel tussen de kwaliteitsspullen. Moet alleen ff kijken of dat goed gaat bij de grens, zo vlak voor oud en nieuw.
Gewoon naar Duitsland is de beste optie voor sier inderdaad; prijs/kwaliteit stuken beter. Voor knal moet je in Belgie zijn. Duitsland wordt zoals eerder vermeld gedoogd, mits het niet 'te' is. Je kan daar gewoon vuurwerk in de Aldi kopen, weet alleen niet als ze tegenwoordig vort met bestellijsten werken, die je gewoon in kan vullen op internet.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die siervuurwerk potjes van de Aldi zijn meestal wel mooi, en goedkoop.
Aldi it is then. Dat zit hier op 5km afstand.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef Internepper het volgende:
[..]
Gewoon naar Duitsland is de beste optie voor sier inderdaad; prijs/kwaliteit stuken beter. Voor knal moet je in Belgie zijn. Duitsland wordt zoals eerder vermeld gedoogd, mits het niet 'te' is. Je kan daar gewoon vuurwerk in de Aldi kopen, weet alleen niet als ze tegenwoordig vort met bestellijsten werken, die je gewoon in kan vullen op internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |