ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
LOSERS!!! in de OP zetten is leuk?
Niveautje hoor. Jij bent zeker na 1995 geboren..?quote:
na 1995 is iedereen ineens slecht gewordenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niveautje hoor. Jij bent zeker na 1995 geboren..?
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jajong je zegt nu wel dat je hier nog bent om over Minecraft te praten, maar na je ban is er nog geen een post van je minecraft gerelateerd?
BAM IN YOUR FACE!!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jajong je zegt nu wel dat je hier nog bent om over Minecraft te praten, maar na je ban is er nog geen een post van je minecraft gerelateerd?
Hij postte toch een YT-filmpje?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
quote:
Jullie lopen ook wel steeds te zeiken hoor.. ik dacht dat jullie hem 10 topics terug zouden negeren? Doe dat dan gewoon, jullie verneuken deze reeks ook.quote:
ik negeer hem zo vaakquote:Op woensdag 14 december 2011 16:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Jullie lopen ook wel steeds te zeiken hoor.. ik dacht dat jullie hem 10 topics terug zouden negeren? Doe dat dan gewoon, jullie verneuken deze reeks ook.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef Lorrelies het volgende:
Zonder jullie hoefden we niemand te negeren
Niet vaak genoeg.quote:
ohquote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg.
Lorrelies, die deur was wel heel open.
A) Ik ben nooit geband geweest van dit subforumquote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
A) Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 14 december 2011 16:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
A) Ik ben nooit geband geweest van dit subforum
B) Ik ben de de laatste in dit topic die MC gerelateerde dingen heeft gepost, zoals Tom al aan gaf.
Ik vond dat liedje wel leuk hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef maurisioo het volgende:
[..]
A) Was het maar zo'n feest
B) Post dan eens leuke dingen
ow sorry ik nietquote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje wel leuk hoor.
Waarom sta jij niet in de OP?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Weer 5 stacks bricks kwijt, deze keer omdat de portal naar city niet werkt,
Zo gaat dat city project nooit wat worden he....
omdat niemand OP bijwerkt.. moeten we eigg een keer opnieuw doen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |