HAhahhahahquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef TJV het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen..
Soort LARP?
ik vind et meer op reinacting van heel vroeger lijken hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef TJV het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen..
Soort LARP?
niet in MC momenteel, al is dit nog niet echt een bijzondere tijd... dat wordt het pas rond 4:00..quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zijn er op dit ongoddelijke tijdstip nog mensen online?
Lolwut, zijn er serieus mensen die dan nog spelen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:53 schreef mschol het volgende:
[..]
niet in MC momenteel, al is dit nog niet echt een bijzondere tijd... dat wordt het pas rond 4:00..
die tijden heb ik meegemaakt jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lolwut, zijn er serieus mensen die dan nog spelen?
Mwa, als je vrij bent en je kan nog beetje lol maken waarom nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat vind ik dan wel weer een beetje extreem
Ik zit ergens wel te overwegen om ook op de fok server te gaan bouwenquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, als je vrij bent en je kan nog beetje lol maken waarom nietMet andere mensen dan.. alleen door bouwen dat is ook iets teveel van het goeie.
Gewoon doen, al is het maar een klein huisjequote:Op vrijdag 16 december 2011 02:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zit ergens wel te overwegen om ook op de fok server te gaan bouwen
Jawel man.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:53 schreef mschol het volgende:
[..]
niet in MC momenteel, al is dit nog niet echt een bijzondere tijd... dat wordt het pas rond 4:00..
Ja hij is nu even off, even snelle update van iets. 2 min back.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Minecraft kan geen enkele server bereiken hier
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja hij is nu even off, even snelle update van iets. 2 min back.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jajong is vanaf morgen btw 3 weken op vakantie en niet op FOK!.
Fijne vakantie man hahaha.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jajong is vanaf morgen btw 3 weken op vakantie en niet op FOK!.
Fijne vakantie man hahaha.
Dat is maar een klein deel.quote:
hebben...jullie...serieus...ALLES...MET DE HAND GEDAAN??!?!@?!!:quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is maar een klein deel.![]()
Met dank aan Omgitsasy, Looniar, Flodder, Mender en mijzelf. We zijn tot 3 uur bezig geweest. Maar het is wel een plaatje geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |