Per nachtquote:Op donderdag 15 december 2011 12:20 schreef Thornado het volgende:
Vertel die dame dan maar dat een mens gemiddeld 8 spinnen in zijn slaap opeet
Ik denk dat het een poging tot grappig zijn is.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef foreverman het volgende:
Zo maar weer eens een onnavolgbare alinea in een profiel van een dame van 28:
heb mezelf samen met de kat weleens een hele nacht opgesloten op slaapkamer omdat er een grote meikever door de kamer vloog, die ik eerst probeerde weg te jagen met haarlak en vliegenmepper.
volgende dag lag ie dood in de lampenkap uitgedroogd.
Onweerstaanbaar dittoch maar even een knipoog gestuurd, misschien kunnen samen op jacht gaan
![]()
lol, serieus??quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef foreverman het volgende:
Zo maar weer eens een onnavolgbare alinea in een profiel van een dame van 28:
heb mezelf samen met de kat weleens een hele nacht opgesloten op slaapkamer omdat er een grote meikever door de kamer vloog, die ik eerst probeerde weg te jagen met haarlak en vliegenmepper.
volgende dag lag ie dood in de lampenkap uitgedroogd.
Echt zo dude, het is echt zoquote:Op donderdag 15 december 2011 13:07 schreef Silenus het volgende:
Mensen die denken dat je 8 spinnen per jaar opeet in je slaap.
Ik zie nooit spinnen in m'n slaapkamer, die zal ik wel allemaal opgegeten hebben dan...quote:
quote:In HOAX history een overzicht van de meest legendarische hoaxen uit de geschiedenis.
Ken je dat? Voor je ging slapen zat hij er nog, die dikke vette rioolspin met die harige poten. De volgende ochtend is het beest nergens meer te bekennen. Dikke kans dat je hem zelf hebt ingeslikt. De achtpotige monsters zijn namelijk dol op vochtige en donkere plekjes. En zou daarom ook een zwak hebben voor onze mondholte.
Hartstikke hoax, een spin bedenkt zich wel drie keer voordat hij in jouw vochtige spelonk kruipt. Niet alleen is hij bang voor gesnurk, dikke kans ook dat hij je wakkermaakt. De huid rond jouw mondholte is uiterst gevoelig.
Deze leugen pronkt in 1993 vet op iedere voorpagina. En keert nog regelmatig in verschillende versies terug. Zo beweerde de Daily Mirror in 2006 dat een mens tot wel 20 spinnen doorslikt in zijn hele leven.
Aanstichter van deze spinnenwijsheid is de Amerikaanse columnist Lisa Holst. Ze was nieuwsgierig hoe goedgelovig haar lezers nu eigenlijk waren.
Ze las de spinnenmythe in een verhalenbundel uit 1950 en plaatste die met verwijzing op een internetforum. Voordat ze het bericht was het bericht door honderden mensen gelezen en doorgestuurd. Een dag later stond het voorop alle kranten. De conclusie van de columnist valt te raden.
Vroeg me al af hoe dat zou gaan. Of je hem zou kauwen of dat het beest gewoon je keel naar binnen kriebelt. En net alsof je van beiden niet wakker zou worden...quote:
heb je het stuk nou wel gelezen? :pquote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vroeg me al af hoe dat zou gaan. Of je hem zou kauwen of dat het beest gewoon je keel naar binnen kriebelt. En net alsof je van beiden niet wakker zou worden...
Ja dusquote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
heb je het stuk nou wel gelezen? :p
There's no way to bullshit your way out of this, hoaxert!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Thornado het volgende:
Silenus, niet alles hoeft wetenschappelijk onderlegd te zijn.
Ik eet gewoon mijn 8 spinnen per jaar
Het is echt waar. Ik bekijk heel wat profielen en kom de meest hilarische dingen tegen. Als je me niet geloofd kan ik de link naar het profiel wel mailen (staat op Knuz).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze een paar serieuze issues...ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn smaak v.w.b. vrouwen...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef foreverman het volgende:
Hier nog weer een leuke. Let wel: ik heb dit stukje uit het profiel geknipt, het hele profiel gaat dus nog verder..en verder...en verderO mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn smaak v.w.b. vrouwen...Heaven is a place on earth with you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |