Waarom noem je haar dan je mogelijke date?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef THS het volgende:
[..]
Alleen 1x chat via MSN. (ja ik weet het, had email moeten doen). Ze moest iets anders gaan doen en sloot het gesprek af met een smilie. Maar alleen korte reacties vanuit haar kant.
moet je nu ook al betekenis en intenties gaan halen uit smilies?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef THS het volgende:
[..]
Alleen 1x chat via MSN. (ja ik weet het, had email moeten doen). Ze moest iets anders gaan doen en sloot het gesprek af met een smilie. Maar alleen korte reacties vanuit haar kant.
Thanks! Ik hoorde ook verhalen over lexa, of is dat niks?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk 3 keuzes.
1. Gratis: www.paiq.nl / www.knuz.nl
2. Betaald en algemeen: www.relatieplanet.nl / www.relatie.nl
3. Betaald en met doelgroep: www.match4me.nl (richt zich op hoger opgeleiden).
Wat de beste is ben ik zelf ook nog niet achter.
Hoezo? Ik heb zelf uberhaupt geen MSN meer. Paar mailtjes over en weer en dan gewoon afpsreken voor een drankje, zo heb ik het toen gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind MSN trouwens beter dan mailen
Omdat ik chatten interessanter vind dan mailen. Je hebt meteen antwoord terug en er is meer sprake van interactie...die lappen tekst heen en weer zonder meteen respons heb ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb zelf uberhaupt geen MSN meer. Paar mailtjes over en weer en dan gewoon afpsreken voor een drankje, zo heb ik het toen gedaan.
Hmm. Ik mis bij chatten dus de nonverbale communicatie. Gebruikte het eigenlijk vooral voor collega's e.d. maar heb het er nu maar helemaal afgegooid. Vindt het sowieso beter om gewoon ff de moeite te nemen er naartoe te lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat ik chatten interessanter vind dan mailen. Je hebt meteen antwoord terug en er is meer sprake van interactie...die lappen tekst heen en weer zonder meteen respons heb ik niet zoveel mee.
En bij mailen heb je die nonverbale communicatie wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm. Ik mis bij chatten dus de nonverbale communicatie. Gebruikte het eigenlijk vooral voor collega's e.d. maar heb het er nu maar helemaal afgegooid. Vindt het sowieso beter om gewoon ff de moeite te nemen er naartoe te lopen.
Het is ook een beetje om te voorkomen dat het op eindeloze chatgesprekken uitloopt, heb ik helemaal geen zin in. Elkaar leren kennen doen we wel in de kroeg enzo.
Nee, tuurlijk niet. Daarom dus alleen een paar mailtjes over en weer om een date af te spreken. Hoewel ik wel vind dat hoe iemand schrijft in een mailtje een bepaalde indruk achterlaat. Meer dan op MSN. Punt is dus gewoon dat ik niet een tijd wil 'chatten', gewoon hop drankje doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
En bij mailen heb je die nonverbale communicatie wel?
Dat is geen potentiėle datequote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef THS het volgende:
[..]
Klopt..heb die fout 1 keer gemaakt..nooit meer....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef minnemin het volgende:
no way dat prille contacten van een datingsite op mijn facebook mogen. Ik msn wel en ik gebruik een anoniem e-mailadres. D'r lopen te veel gekken rond om zo snel FB-vriendjes te worden.
Haha wat gebeurde er?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klopt..heb die fout 1 keer gemaakt..nooit meer....
maar toch, geniet ervanquote:Op donderdag 15 december 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank u.. we zijn enkel nog maar aan het daten, maar tis gezellig
Tja, de scharrel ging nogal explosief voorbij, en toen had ik ook geen behoefte meer aan een FB vriendschap. Was de dame in kwestie niet blij mee. Toen heb ik haar moeten blokken. Mijn mistake en een leermomentjequote:
Tja, als het je scharrel was dan mag je haar toch zeker wel toevoegen op FB..quote:Op donderdag 15 december 2011 09:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
maar toch, geniet ervan
[..]
Tja, de scharrel ging nogal explosief voorbij, en toen had ik ook geen behoefte meer aan een FB vriendschap. Was de dame in kwestie niet blij mee. Toen heb ik haar moeten blokken. Mijn mistake en een leermomentje
Jawel, achteraf beschouwd had ik gewoon beter nog ff kunnen wachten, maar ja, soms the spur of the moment, nietwaarquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1751270
/2/100#105607720]donderdag 15 december 2011 09:50[/url] schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, als het je scharrel was dan mag je haar toch zeker wel toevoegen op FB..
Och een vriend op facebook verwijderen is een kwestie van 1 muisklik.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
maar toch, geniet ervan
[..]
Tja, de scharrel ging nogal explosief voorbij, en toen had ik ook geen behoefte meer aan een FB vriendschap. Was de dame in kwestie niet blij mee. Toen heb ik haar moeten blokken. Mijn mistake en een leermomentje
Gevalletje don't stick your dick in crazy?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nee, zo ver wil ik niet gaan....was uiteindelijk gewoon een kwestie van een niet-met elkaar matchend verwachtingspatroonquote:Op donderdag 15 december 2011 10:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gevalletje don't stick your dick in crazy?Wat deed ze dan?
Ben jij zo braaf danquote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had laatst trouwens van iemand een berichtje op RP dat ik hem moest toevoegen op facebook. Deed ik braaf,
Ja misschien!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Hij vond de rest van je foto's tegenvallen?
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nee, zo ver wil ik niet gaan....was uiteindelijk gewoon een kwestie van een niet-met elkaar matchend verwachtingspatroon
[..]
Ben jij zo braaf dan?
Per nachtquote:Op donderdag 15 december 2011 12:20 schreef Thornado het volgende:
Vertel die dame dan maar dat een mens gemiddeld 8 spinnen in zijn slaap opeet
Ik denk dat het een poging tot grappig zijn is.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef foreverman het volgende:
Zo maar weer eens een onnavolgbare alinea in een profiel van een dame van 28:
heb mezelf samen met de kat weleens een hele nacht opgesloten op slaapkamer omdat er een grote meikever door de kamer vloog, die ik eerst probeerde weg te jagen met haarlak en vliegenmepper.
volgende dag lag ie dood in de lampenkap uitgedroogd.
Onweerstaanbaar dittoch maar even een knipoog gestuurd, misschien kunnen samen op jacht gaan
![]()
lol, serieus??quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef foreverman het volgende:
Zo maar weer eens een onnavolgbare alinea in een profiel van een dame van 28:
heb mezelf samen met de kat weleens een hele nacht opgesloten op slaapkamer omdat er een grote meikever door de kamer vloog, die ik eerst probeerde weg te jagen met haarlak en vliegenmepper.
volgende dag lag ie dood in de lampenkap uitgedroogd.
Echt zo dude, het is echt zoquote:Op donderdag 15 december 2011 13:07 schreef Silenus het volgende:
Mensen die denken dat je 8 spinnen per jaar opeet in je slaap.
Ik zie nooit spinnen in m'n slaapkamer, die zal ik wel allemaal opgegeten hebben dan...quote:
quote:In HOAX history een overzicht van de meest legendarische hoaxen uit de geschiedenis.
Ken je dat? Voor je ging slapen zat hij er nog, die dikke vette rioolspin met die harige poten. De volgende ochtend is het beest nergens meer te bekennen. Dikke kans dat je hem zelf hebt ingeslikt. De achtpotige monsters zijn namelijk dol op vochtige en donkere plekjes. En zou daarom ook een zwak hebben voor onze mondholte.
Hartstikke hoax, een spin bedenkt zich wel drie keer voordat hij in jouw vochtige spelonk kruipt. Niet alleen is hij bang voor gesnurk, dikke kans ook dat hij je wakkermaakt. De huid rond jouw mondholte is uiterst gevoelig.
Deze leugen pronkt in 1993 vet op iedere voorpagina. En keert nog regelmatig in verschillende versies terug. Zo beweerde de Daily Mirror in 2006 dat een mens tot wel 20 spinnen doorslikt in zijn hele leven.
Aanstichter van deze spinnenwijsheid is de Amerikaanse columnist Lisa Holst. Ze was nieuwsgierig hoe goedgelovig haar lezers nu eigenlijk waren.
Ze las de spinnenmythe in een verhalenbundel uit 1950 en plaatste die met verwijzing op een internetforum. Voordat ze het bericht was het bericht door honderden mensen gelezen en doorgestuurd. Een dag later stond het voorop alle kranten. De conclusie van de columnist valt te raden.
Vroeg me al af hoe dat zou gaan. Of je hem zou kauwen of dat het beest gewoon je keel naar binnen kriebelt. En net alsof je van beiden niet wakker zou worden...quote:
heb je het stuk nou wel gelezen? :pquote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vroeg me al af hoe dat zou gaan. Of je hem zou kauwen of dat het beest gewoon je keel naar binnen kriebelt. En net alsof je van beiden niet wakker zou worden...
Ja dusquote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
heb je het stuk nou wel gelezen? :p
There's no way to bullshit your way out of this, hoaxert!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Thornado het volgende:
Silenus, niet alles hoeft wetenschappelijk onderlegd te zijn.
Ik eet gewoon mijn 8 spinnen per jaar
Het is echt waar. Ik bekijk heel wat profielen en kom de meest hilarische dingen tegen. Als je me niet geloofd kan ik de link naar het profiel wel mailen (staat op Knuz).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze een paar serieuze issues...ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn smaak v.w.b. vrouwen...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef foreverman het volgende:
Hier nog weer een leuke. Let wel: ik heb dit stukje uit het profiel geknipt, het hele profiel gaat dus nog verder..en verder...en verderO mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn smaak v.w.b. vrouwen...Heaven is a place on earth with you
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef foreverman het volgende:
Hier nog weer een leuke. Let wel: ik heb dit stukje uit het profiel geknipt, het hele profiel gaat dus nog verder..en verder...en verderHoe kwam jij hier op terecht dan? Je bent toch man, en die zoekt ze niet. Of...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze een paar serieuze issues...ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn smaak v.w.b. vrouwen...![]()
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Misschien is er een optie dat je ook opzoek kan zijn naar 'bizar persoon' ipv alleen man/vrouwquote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe kwam jij hier op terecht dan? Je bent toch man, en die zoekt ze niet. Of...?
In die enorme lap tekst zag ik geloof ik wel iets staan over "bi" zijn...quote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe kwam jij hier op terecht dan? Je bent toch man, en die zoekt ze niet. Of...?
Hm?quote:
Ik doelde meer op een andere bijdrage op fok, waaruit blijkt dat je niet zo braaf bentquote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hm?
Ik heb het geprobeerd. Werd meteen gedist, dus het mocht niet baten.
Ooohh okequote:Op donderdag 15 december 2011 23:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een andere bijdrage op fok, waaruit blijkt dat je niet zo braaf bent
quote:Niet te geloven... Heb ik weer..... Wat ik nou weer allemaal meegemaakt heb in een paar dagen tijd..... Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, zat veel te strak. Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen. Zo oneerlijk, die flessen passen toch nooit in de typemachine!! Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.!!!! Heb ik weer. Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest dat paste niet eens in die Ranja fles. Van de instructies klopt dus ook geen barst!!!! Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui.sleutels in mijn cabrio, dus kon er niet in. Uren op de wegenwacht zitten wachten. Auto van binnen helemaal nat geregend....... 3 dagen op hondenuitlaatplaats gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN OOK NIET ZO!! Zak M&M's gekocht als troost, maar wat een stomme dingen, kun je bijna niet afpellen. 4,5 dag bezig geweest met kalkoen braden! In de instructies stond 1 uur per pond. Ik weeg 109 pond, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!!! Was vast Afrikaanse kalkoen, zo zwart..... Maar ging ook wat super goed, voelde me ook trots deze week. Puzzel van 100 stukjes gelegd was na 11 maanden al af! En dat terwijl er 2-4 jaar op de doos stond!!!! En jij?...wat heb jij beleefd? Grtz! Of gewoon heel simple een date.... Durf je ?.....
Heel hard lachen.. En reageren. Vind hem geweldig!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ooohh oke
Hier nog een interessant profiel voor het slapen gaan (geen idee wat je hier nou mee moet)
[..]
En niet origineel...gewoon het het interweb gepluktquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:05 schreef Thornado het volgende:
Die tekst is heel gemaakt grappig en past absoluut niet bij mijn gevoel voor humor...ik zou er niet op reageren.
Mijn gezicht toen ik begon met lezen:quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ooohh oke
Hier nog een interessant profiel voor het slapen gaan (geen idee wat je hier nou mee moet)
[..]
naja, een tijd geleden alweer... maar zag nu pas dit topic en ik dacht: 'toch even een succesverhaal delen'quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:07 schreef Cue_ het volgende:
Dergelijke teksten bewijzen maar weer "vrouwen en humor gaan niet samen"
Het is dus het profiel van een manquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn gezicht toen ik begon met lezen:
Mijn gezicht toen ik halverwege was:![]()
Mijn gezicht op het eind:![]()
Wat vervelend is, waarschijnlijk zijn er heel veel mannen die hierop reageren omdat ze het hilarisch vinden. Van die 40-jarige kalende ambtenaren met ruitjesoverhemd (met korte mouwen!!) die aan voetbal doen (maar alleen de 3e helft HAHAHA!!) en een motorrijbewijs (want zo zijn ze lekker stoer) die een vurige wens hebben om lange strandwandelingen te maken met lekker gekke en spontane vrouwen.
Sta je op RP? Kan je zijn profiel wel door-PMen als je wilquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:19 schreef Desconocida het volgende:
[..]
Heel hard lachen.. En reageren. Vind hem geweldig!
Dan is het toch stiekem een vrouwquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:17 schreef Sinosappel het volgende:
Het is dus het profiel van een man
Waarschijnlijk uit de categorie die Mystik hier zo mooi omschrijft.
Ben je geil voor een collega?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:53 schreef Cue_ het volgende:
12 maart.. het eerste werkfeestje van het nieuwe jaar. Duurt nog even
Wat doe jij hier?! Je bent zo goed als getrouwd met je rammelende eierstokkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, die tijd is geweestWrong topic
Het gaat hier om ervaringenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
Wat doe jij hier?! Je bent zo goed als getrouwd met je rammelende eierstokken
Dus je hoopt wel op iets tijdens het feestje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om ervaringen
En ik ben nog altijd vrijgezel
Nee...quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef Sinosappel het volgende:
Dus je hoopt wel op iets tijdens het feestje?
Dus je kan vanavond zonder last van je geweten te krijgen zoenen met wie je wil?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om ervaringen
En ik ben nog altijd vrijgezel
Zit tegen t randje aanquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
Dus je kan vanavond zonder last van je geweten te krijgen zoenen met wie je wil?
Ligt een beetje aan met wiequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
Zo te horen dus niet.Zeker met zo een lastig gezicht erbij
Geen idee, maar om er naast te gaan daten.. dat vind ik dan weer nietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
ZIE JE!!!1111!!11!! Je bent bezet!
Of hij is gewoon lelijk dat kan ook!
Is toch handig! Kan je de leukste uitkiezenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar om er naast te gaan daten.. dat vind ik dan weer niets![]()
Zit ik straks met twee mannen die me leuk vinden
Met mij wel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen die wachten met te willen totdat de vrouw evt bezet zou kunnen raken!
Die mag dan bij deze z'n mancard inleverenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:17 schreef Sinosappel het volgende:
Het is dus het profiel van een man
Waarschijnlijk uit de categorie die Mystik hier zo mooi omschrijft.
Kan zijn dat ze daarin een type is die wacht.. of ze ziet je idd niet als relatiemateriaal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef palawan het volgende:
Ohwja, ik zal even over mijn datingervaring vertellen.
Gisteren 2e date gehad met een meid van Knuz.
Zijn wezen poolen en daarna nog even wat drinken, allemaal heel gezellig.
Op het eind wou ik haar echter zoenen, maar daarin was ze een beetje terughoudend, meer dan een zoen op haar mond werd het helaas niet.
Zegt ze later omdat ze geen verkeerde indruk wou geven, omdat ze mij aardig vind en het vind klikken... maar ze heeft (nog) geen gevoelens oid.
Die kan ik dus ook afschrijven lijkt me? Of verwacht ze nou serieus dat ik een soort vriend van haar ben totdat ze misschien wel gevoelens voor me krijgt?
We testen alleen je standvastigheidquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen die wachten met te willen totdat de vrouw evt bezet zou kunnen raken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |