De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
faalquote:Op woensdag 14 december 2011 13:44 schreef Plastic_zak het volgende:
oh kk ik ben vergeten om 050 uit de tt te halen
IK heb een ochtend humeur hoor. Of in mijn geval, een middag humeur.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En daarom wil ik samen met je zijn
Maakt niet uit, wanneer ik pas om die tijd wakker word kan mijn dag niet meer stukquote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
IK heb een ochtend humeur hoor. Of in mijn geval, een middag humeur.
Wat er nog van over is dan..quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wanneer ik pas om die tijd wakker word kan mijn dag niet meer stuk
ik kom vannacht uit mijn schuilplaats vlakbij monkyy's huis en ga zombie doen voor haar voordeur. jij?quote:
WACHT JIJ WEET WAAR MONKYYY WOONT?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kom vannacht uit mijn schuilplaats vlakbij monkyy's huis en ga zombie doen voor haar voordeur. jij?
Loool.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wanneer ik pas om die tijd wakker word kan mijn dag niet meer stuk
ben jij er nog steeds niet achterquote:Op woensdag 14 december 2011 14:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
WACHT JIJ WEET WAAR MONKYYY WOONT?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pokerse, denk aan mij wanneer je al die mannetjes geld afhandig maaktquote:Op woensdag 14 december 2011 14:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Loool.Maar ik ga douchen, ontbijten en dan maar vlug aan het werk.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:31 schreef Nectar het volgende:
hallo de meest gevreesde is er weer (ik)
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:31 schreef Nectar het volgende:
hallo de meest gevreesde baas is er weer (ik)
Precies mensen verdienen toch altijd een nieuwe kans, en bovendien iedereen maakt fouten. Wie zijn wij om haar eeuwig te moeten wijzen op een fout?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:37 schreef Plastic_zak het volgende:
eerst had iedereen lobi voor monkyyy, toen kwamen we erachter dat ze nepfoto's gebruikte en nu hebben we weer lobi voor haar
Als ze alsnog geen chick was maar een dik zwijn hadden jullie ook geween gezegd fuck jouquote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies mensen verdienen toch altijd een nieuwe kans, en bovendien iedereen maakt fouten. Wie zijn wij om haar eeuwig te moeten wijzen op een fout?
Ja dat is de echte aangezien ik de versie heb zonder derpina ervoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als ze alsnog geen chick was maar een dik zwijn hadden jullie ook geween gezegd fuck jou__ stelletje hypocrieten
!
Maar is het zeker dat in de fobo de echte Monkyyyyyyy staat ?
Die stond toch al in dat topic van "User van de dag" of zoquote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dat is de echte aangezien ik de versie heb zonder derpina ervoor.
En nee die laat ik niet zien.
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die stond toch al in dat topic van "User van de dag" of zo?
Nee manquote:
nee dat was een andere, dat was zij nietquote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die stond toch al in dat topic van "User van de dag" of zo?
als dat haar echt is dan snap ik niet waarom ze nepfoto's heeft gebruiktquote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dat is de echte aangezien ik de versie heb zonder derpina ervoor.
En nee die laat ik niet zien.
Oja.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ssst Beach heeft die exclusive shizzle toch
Dat maakt nu toch niet meer uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als dat haar echt is dan snap ik niet waarom ze nepfoto's heeft gebruikt
Laatste voyeur(s) Nectarquote:Op woensdag 14 december 2011 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Fotoboek van monkyyy even kijken hoor
Hoe kan je zien dat ze aan die foto knap isquote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Nectar
Drommeldaris
Plastic_zak
Patje1987
Beach
So_Surreal_Baby
JApieman
Coldplay1993
Anonieme_Fokker
Chloroform
allemaal udowu
Ja komt door SSBquote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Nectar
Drommeldaris
Plastic_zak
Patje1987
Beach
So_Surreal_Baby
JApieman
Coldplay1993
Anonieme_Fokker
Chloroform
allemaal udowu
Dat wordt zeker neuken jong !quote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Drommeldaris het volgende:
MIJN NAAM STAAT ALS EERSTE OP HET PAPIERTJE, ZE HOUD VAN ME![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga toch niet kijken.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In mijn fobo staat ook een foto van Monkyyy
Hehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent zelf een hipster + autistquote:Op woensdag 14 december 2011 15:08 schreef Rezania het volgende:
Allemaal hipsters in de Starbucks op Leiden CS.
DV is mijn lieve zusje.quote:
Dit gaat niet gebeuren.quote:
Jij bent ongeschikt.quote:
Als ze zelf wil maakt mij het niet uitquote:Op woensdag 14 december 2011 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat als ik het wel doe ?
nu 667quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Aantal views 666
Hoe knal ik mijn fobo dicht voor kijkers?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Nectar het volgende:
wat een kk gestoorde personen in deze wereld
wat een kk gestoorde personen in deze wereld
wat een kk gestoorde personen in deze topic
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dv bezwangeren?
Dv manhoer?
Dv attention whore.
Krijg kanker.
Bom eropquote:Op woensdag 14 december 2011 15:08 schreef Rezania het volgende:
Geil.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:08 schreef Rezania het volgende:
Dat zijn arme mensenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die geen nep twix eten van de C1000.
misschien niet meer in de vriezer doen?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of mensen met smaak.
De echte twix zijn zo hard.
Goed idee.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
misschien niet meer in de vriezer doen?
quote:
quote:
'nuff said.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Attention whore
Maar ik heb haar wel op Facebook_
Denken dan Iwan homo isquote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef Furdinand het volgende:
aan DV's fobo te zien valt ze op hommotjes
Verdomme, dan zouden wij broers moeten zijn.quote:
quote:
/Brofistquote:Op woensdag 14 december 2011 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verdomme, dan zouden wij broers moeten zijn.
quote:
Nee even serieus, je denk toch niet echt dat ik je een manhoer vindtquote:
Ik sta ook in DV's fobo alleen jammer dat zij weer tussen mij en Intronic in moet staanquote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef Furdinand het volgende:
aan DV's fobo te zien valt ze op hommotjes
jammerquote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
DV valt op hipsters, P_z zijn kans is nu 0.000001%
Probeer gewoonfaye te hosselen in het radiotopicquote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jammernou dan hossel ik wel andere smatje's.
Had je mij maar niet beet moeten pakken.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik sta ook in DV's fobo alleen jammer dat zij weer tussen mij en Intronic in moet staan
Die gaat met naatje_1quote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Probeer gewoonfaye te hosselen in het radiotopic
Ja maar het ging allemaal zo snel en ik wist niet wat ik moest doen in deze sociale situatiequote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je mij maar niet beet moeten pakken.Je kon ook gewoon met hem alleen op de foto
Zeg het dan ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee even serieus, je denk toch niet echt dat ik je een manhoer vindt?
Je lijkt niet op een man hoor..
ze is lesbisch toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Probeer gewoonfaye te hosselen in het radiotopic
Serieus? Nicequote:Op woensdag 14 december 2011 16:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is al uit, ze is nu lesbisch
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is al uit, ze is nu lesbisch
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Serieus? Nice..
Dan heb ik ook nog een kans.
Ik diareer in je mondquote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef Nectar het volgende:
dv jij bent 16?
jouw hoofd lijkt wel wat ouder (40 ongeveer)
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef Nectar het volgende:
dv jij bent 16?
jouw hoofd lijkt wel wat ouder (40 ongeveer)
Fotoboek van _Fleurtje_1quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef Drommeldaris het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Fleurtje_1 ff checken geen idee wie dat is
edit hij doet het niet ?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Elke meisjesfobo die ik zie hebben reacties van Beach erin
Beach is dan ook een hosselbaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Fotoboek van Carooltje79
deze milf is misschien ook nog wel te hosselen/
Was mij ook een keer overkomenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had eens een liefdesverklaring van Beach in mijn fobo toen we elkaar niet konden uitstaan
Hij was voor Pam bedoeld maar hoe de fuck kan je nu zoiets in het verkeerde fobo posten![]()
![]()
En vast dikke tetten want ze is dik.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het heeft een hartslag dus /care
haha :' beach en ik hadden vroeger ook haat voor elkaar, nu lobi.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had eens een liefdesverklaring van Beach in mijn fobo toen we elkaar niet konden uitstaan
Hij was voor Pam bedoeld maar hoe de fuck kan je nu zoiets in het verkeerde fobo posten![]()
![]()
Ik had nog nooit in zijn fobo gepost en hij ook niet in die van mijquote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was mij ook een keer overkomen
Misschien dat je zoveel reacties had om op te reageren dat je bij de verkeerde antwoord?
Het gaat om de curves tochquote:Op woensdag 14 december 2011 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En vast dikke tetten want ze is dik.
dusquote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Jij weetquote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje houvast is nooit erg.
Omdat je dan bij een meisje kan slapen zonder dat ze denkt dat je iets gaat doen?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
dit klinkt raar
maar ik wil gefriendzoned worden
Je bent homo?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
dit klinkt raar
maar ik wil gefriendzoned worden
dat was de grap duhhquote:Op woensdag 14 december 2011 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
nee natuurlijk niet, ze denkt dat ik fantastisch ben, dan gaat ze me aan haar andere vriendinnen voorstellen (die misschien ook kapot lekker zijn) en dan hossel ik hun.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat je dan bij een meisje kan slapen zonder dat ze denkt dat je iets gaat doen?
Hosselen is totaal niet mijn doel eerlijk gezegd.quote:
Ohh, jij vind een beetje houvast bij mannen fijn of je vind het fijn om vastgehouden te worden?quote:
Wat is je doel?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Hosselen is totaal niet mijn doel eerlijk gezegd.
Omdat je toen irritant postte.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey beach, waarom hadden wij vroeger eigenlijk zoveel haat voor elkaar?
Beiden.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, jij vind een beetje houvast bij mannen fijn of je vind het fijn om vastgehouden te worden?
Gewoon, wat aardige berichtjes heen en weer sturen via fobo naar mensen die me aardig lijken.quote:
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is mijn gedrag op het forum de laatste dagen/weken dan zoveel verbeterd?
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon, wat aardige berichtjes heen en weer sturen via fobo naar mensen die me aardig lijken.
Omdat dat commerciele mensen zijn. Die bezwijken onder de druk van perfectie.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doen al die skinny hipsters in je fobo dan?
hey coban nog schoenen gekocht?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:28 schreef coban het volgende:
Pzz drommel bazen
Beach hosselt gewoon iedereen automatisch, hij heeft die gave.
Geen idee meer. Dat is toch ook niet meer belangrijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom had je eerst allemaal haat voor mij dan Beach?
Toen was je irritant als Nectar eerder was (is al wat minder), nu gedraag je je steeds bazigerquote:Op woensdag 14 december 2011 16:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]voelt wel goed he?
En drommel had vroeger ook haat voor mewaarom g?
Nee man ik wil nog niet afgeslacht worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hey coban nog schoenen gekocht?
ik heb een beetje zo'n forever alone gezichtquote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef coban het volgende:
Ik wil met iemand trouwen die een trollface heeft. Die is dan echt de ware voor mij. En dan zo derp en derpina trouwfoto's omg compleet leventje.
Ja, ik wil het wetenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee meer. Dat is toch ook niet meer belangrijk?
netjes, netjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Toen was je irritant als Nectar eerder was (is al wat minder), nu gedraag je je steeds baziger
Ik geef op je af
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef coban het volgende:
Ik wil met iemand trouwen die een trollface heeft. Die is dan echt de ware voor mij. En dan zo derp en derpina trouwfoto's omg compleet leventje.
Ik weet het echt niet meerquote:Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ik wil het weten![]()
Ik droomde toen altijd superslecht door jouw haat jegens mij
Ik moet dit hoofdstuk afsluiten
Ik heb ook nog de Russische en de negerversie.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef coban het volgende:
[..]
OMGGGGGG
Ik ga op zoek naar deze man
oja jij deed flauwquote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je was gewoon jelly op de verstandshouding tussen mij en Monkyyy
watquote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef Plastic_zak het volgende:
whaha allemaal ecto's in fobo van dv
Nieteens turk?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de Russische en de negerversie.
Niet in die 3.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar wou je me dan indelen?
Tegenstrijdig much?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag had ik een toets van maatschappijleer, ik weigerde om hem te maken ( ik moest ) en ik kreeg een 1.
Tijdens de les maatschappijleer bleek dat we gewoon de toets hadden.
Ik heb de toets serieus gemaakt en ik kreeg een 1.
Iedereen valt in die 3, vroeger was ik een ekte mesomorphquote:Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet in die 3.
Je hebt een normaal lichaam, maar je bent wel breed.
Whehe zij en die andere zeug hadden tit pics gepost in S&W onder een kloontjequote:Op woensdag 14 december 2011 16:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Fotoboek van Carooltje79
deze milf is misschien ook nog wel te hosselen/
waren ze lekker?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Whehe zij en die andere zeug hadden tit pics gepost in S&W onder een kloontje
Er staat toch '( ik moest )' achter.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weigerde om hem te maken (dan maak je hem niet)
2 zinnen later
Ik heb de toets serieus gemaakt en kreeg een 1
baas.quote:
laat maar danquote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vette uiers, hangend nog wel
Komt omdat je kk lui bent.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn cupmaat gaat de laatste tijd ook omhoog
Dan was die niet omhoog gegaanquote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Komt omdat je kk lui bent.
Laten we meeten.quote:
die dingen zijn zo vet dat ze uit mn handen glijdenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon uierdrukken toch?
Fuck bankdrukken
Hou het dan ook per dag bij, poffertjequote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
ik moet een stageverslag van deze week schrijven
maar
ik weet niet eens meer wat ik gister heb gedaan_!
poffertjequote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hou het dan ook per dag bij, poffertje
gaan we wat leuks doen in de vakantie? :$ :$ :$quote:Op woensdag 14 december 2011 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
Ik moet nog een week
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:52 schreef SiIk het volgende:
Over een week zit ik rond deze tijd in het vliegtuig
Zou je dat wel durven?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gaan we wat leuks doen in de vakantie? :$ :$ :$
Zwedenquote:
Ik had van de week een toets van kunstvakken, ik moest Oerwoud opschrijven, maar schreef bijna Oerbeer op.quote:
Toffe user uit het radiotopic.quote:
Hoe lang blijf je daar?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef SiIk het volgende:
Ik twijfel of ik VH moet vertellen dat als ie me weer komt uitzwaaien, m'n moeder er ook bij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |