ZIN heb??????quote:Op woensdag 14 december 2011 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Misschien vanmiddag gaan shoppen? mits t droog blijft en ik zin heb
Omdat ik moe ben.. omdat de kans dat ik iets leuks zie toch klein is.. omdat het regent.. omdat ik eerst langs huis moet.. omdat het koud isquote:Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef MNR het volgende:
[..]
ZIN heb??????
Jij spoort nietHoe kun je nou geen zin hebben?
Dan ga je nietquote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog naar de Mediamarkt. Ik kan daar nooit één ding kopen. Kutwinkel.
Allemaal beren op de wegquote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik moe ben.. omdat de kans dat ik iets leuks zie toch klein is.. omdat het regent.. omdat ik eerst langs huis moet.. omdat het koud is
dat soort dingen
Hahaha!quote:
Nee hoor, dat antwoord kan ik ook heel goed gevenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Dat kan ook echt alleen maar een antwoord van een man zijn
Cue_ jij hebt gewoon nog niet eerder een positieve ervaring met shoppen meegemaakt, dat KAN niet anders! Ik zou je bijna op sleeptouw een keer meenemen. Maar dat moet je dan wel zelf willen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat antwoord kan ik ook heel goed geven
Ik vind niks.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef MNR het volgende:
babs.... 111098
Blehhh. Maar zal maar ff applyen.
Ik heb wel positieve ervaringen met shoppen gehad hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Cue_ jij hebt gewoon nog niet eerder een positieve ervaring met shoppen meegemaakt, dat KAN niet anders! Ik zou je bijna op sleeptouw een keer meenemen. Maar dat moet je dan wel zelf willen.
Ik moet er wel voor in de stemming zijn, met kleren. Soms koop ik de halve stad leeg voor mijn gevoel (mwah, drie truitjes bij de H&M dan) en soms word ik alleen chagrijnig omdat niks past en dan ga ik naar de Macquote:Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel positieve ervaringen met shoppen gehad hoor![]()
Maar heb er niet altijd zin in, omdat het niet altijd feest kan zijn
Ik zie de link met de agrarische sector niet helemaal...quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn god, wat een misplaatste boerenhumor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |