abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105570202
quote:
Verkrachting in bos verzonnen
ROTTERDAM - Een 46-jarige vrouw uit Rotterdam heeft toegegeven dat ze een verkrachting heeft verzonnen.
Dat meldt het AD. De vrouw ging op 30 november naar de politie om te vertellen dat ze tijdens het joggen was verkracht in het Lage Bergse Bos in de stad.

De verkrachter zou een opvallend gedeukte auto hebben. De politie begon een onderzoek en schakelde daarbij ook het programma Opsporing Verzocht in.

Na onderzoek vermoedde de politie dat de aangifte niet klopte. De vrouw bekende daarop dat de aangifte vals was. Haar motief om een verkrachting te verzinnen is niet bekendgemaakt.
Ah, daar is er weer een. Dit soort vrouwen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen ... of eigenlijk moeten de mannen tegen haar in bescherming worden genomen. Blijkbaar heeft ze mentale problemen anders verzin je zoiets niet. Opnemen in een gesticht dus.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 14-12-2011 12:19:49 (link naar bron er aub bij) ]
pi_105570453
Gewoon alle gemaakte kosten terugvorderen. Ook die voor de uitzending.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_105570465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ah, daar is er weer een. Dit soort vrouwen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen ... of eigenlijk moeten de mannen tegen haar in bescherming worden genomen. Blijkbaar heeft ze mentale problemen anders verzin je zoiets niet. Opnemen in een gesticht dus.
Ik vind eerlijk gezegd het verzinnen van een verkrachting erger dan een echte verkrachting. De schade die een onschuldige man hiermee gedaan kan worden is vele malen groter dan een eventueel(ja eventueel, want niet iedere verkrachte vrouw krijgt een trauma) trauma.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_105570507
Deze vrouw moet voor straf verkracht worden in het bos.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:06:27 #5
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_105570560
quote:
6s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef Cracka-ass het volgende:
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_105570568
kutwijven :r

je zal als man maar door zo'n muts beschuldigd worden ervan.
dan kom je niet ver met je wellus niettus :N
niet meer
pi_105570595
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:06 schreef welkominspace het volgende:
kutwijven :r

je zal als man maar door zo'n muts beschuldigd worden ervan.
dan kom je niet ver met je wellus niettus :N
ow nee :o

Wat dan :o

:o
pi_105570601
Als een vrouw je beschuldigd zal je altijd een besmette naam houden. Want of iemand wordt vrijgesproken komt vaak niet in het nieuws. Nee dat soort vrouwen zijn gevaarlijk en moeten echt opgesloten worden.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:10:23 #9
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_105570671
quote:
QFT
  woensdag 14 december 2011 @ 12:11:33 #10
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_105570714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:03 schreef Sisko het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd het verzinnen van een verkrachting erger dan een echte verkrachting. De schade die een onschuldige man hiermee gedaan kan worden is vele malen groter dan een eventueel(ja eventueel, want niet iedere verkrachte vrouw krijgt een trauma) trauma.
Zo zo, en hoe kom je aan deze wijsheid?
  woensdag 14 december 2011 @ 12:11:56 #11
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105570722
Hoeveel kost zo een liveuitzending primetime op de publieke omroepen ook alweer per minuut?
pi_105570744
Waarschijnlijk psychisch niet in orde. Triest voor die vrouw.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105570801
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als een vrouw je beschuldigd zal je altijd een besmette naam houden. Want of iemand wordt vrijgesproken komt vaak niet in het nieuws. Nee dat soort vrouwen zijn gevaarlijk en moeten echt opgesloten worden.
ow is er iemand beschuldigd dan :o

:o
pi_105570828
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:11 schreef blup het volgende:
Hoeveel kost zo een liveuitzending primetime op de publieke omroepen ook alweer per minuut?
Hoeveel kijkers trekt dit programma en wat kost reclame per minuut rond dit kijkcijferkanon? ;)
pi_105570835
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:11 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Zo zo, en hoe kom je aan deze wijsheid?
Dat is algemeen bekend hoor. Verder is het gewoon een mening. Jij mag best een andere mening erop na houden.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  woensdag 14 december 2011 @ 12:16:55 #16
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_105570855
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:16 schreef Sisko het volgende:

[..]

Dat is algemeen bekend hoor. Verder is het gewoon een mening. Jij mag best een andere mening erop na houden.
Het is algemeen bekend, maar ook een mening? Apart :)
pi_105570892
quote:

[..]

Algemeen bekend dat een man die vals beschuldigd wordt van verkrachting meer lijdt dan een vrouw die verkracht wordt? Lijkt mij onzin
pi_105570894
quote:

[..]

één van mijn tien doopnamen is Algemeen maar dit (--> "want niet iedere verkrachte vrouw krijgt een trauma") wist ik niet
pi_105570922
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend, maar ook een mening? Apart :)
Ga eens terug naar school als je niet begrijpend kunt lezen. Ik zeg toch 2 verschillende dingen, eentje is een mening en eentje is algemeen bekend,zoek zelf maar uit welke welke is. :W
pi_105570944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Algemeen bekend dat een man die vals beschuldigd wordt van verkrachting meer lijdt dan een vrouw die verkracht wordt? Lijkt mij onzin
Dat is het ook, maar dat zei ik niet.
pi_105570957
quote:

[..]

het is heel triest om zoiets als dit te verzinnen. maar om nou te zeggen dat dit erger is dan een echte verkrachting.. dan weet je duidelijk niet waar je het over hebt.
pi_105570961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:19 schreef Sisko het volgende:

[..]

Dat is het ook, maar dat zei ik niet.
Nee maar dat is dus blijkbaar jouw mening?
pi_105570982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nee maar dat is dus blijkbaar jouw mening?
Nee, want dat zei ik dus niet. Jezus, kan niemand hier begrijpend lezen ofzo |:(
pi_105571007
Maar sisko,

loopt wel elke man een trauma op die onvrijwillig een penis in zijn kont krijgt geduwd?
pi_105571010
Jij vindt iemand valselijk beschuldigen van verkrachting erger dan een verkrachting zelf dat zei je zelf hoor
pi_105571028
en dat niet elke vrouw een trauma krijgt dat bedoelde je dan als algemeen bekend toch
pi_105571050
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef opgebaarde het volgende:
Maar sisko,

loopt wel elke man een trauma op die onvrijwillig een penis in zijn kont krijgt geduwd?
nee een vrouw beschuldigen van verkrachting is veel erger |:(
  woensdag 14 december 2011 @ 12:24:13 #28
215628 woid
let's get Friendly
pi_105571074
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef Ferdo het volgende:
was dat nou weer voor onzin, ze verdienen alleen maar geld met zo'n uitzending
pi_105571076
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

nee een vrouw beschuldigen van verkrachting is veel erger |:(
Als ze hem niet verkracht heeft

Toch?
pi_105571083
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als ze hem niet verkracht heeft

Toch?
ja zoiets :')
pi_105571094
maar wel heeft laten doen

Aha ik snap het (mijn mening!! <-- algemeen bekend feit)))

:s) :Y
pi_105571137
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:24 schreef woid het volgende:

[..]

was dat nou weer voor onzin, ze verdienen alleen maar geld met zo'n uitzending
Dit ja, die kijkcijfers hebben ze toch al binnen.
Al is dat niet de taak van het programma :X
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:29:51 #33
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105571206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef Sisko het volgende:

[..]

Nee, want dat zei ik dus niet. Jezus, kan niemand hier begrijpend lezen ofzo |:(
Ik ga het proberen

quote:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd het verzinnen van een verkrachting erger dan een echte verkrachting.
Mening

De schade die een onschuldige man hiermee gedaan kan worden is vele malen groter dan een eventueel(ja eventueel, want niet iedere verkrachte vrouw krijgt een trauma) trauma.
Klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
Ben ik geslaagd voor begrijpend lezen? :P
pi_105571220
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
en dat niet elke vrouw een trauma krijgt dat bedoelde je dan als algemeen bekend toch
niet iedereen gaat er op dezelfde manier mee om maar ik denk dat zoiets mee maken wel redelijk traumatisch is.
pi_105571263
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:30 schreef CC040 het volgende:

[..]

niet iedereen gaat er op dezelfde manier mee om maar ik denk dat zoiets mee maken wel redelijk traumatisch is.
ja dat lijkt mij ook, ik probeerde alleen maar te begrijpen wat hij nou bedoelde
pi_105571268
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef CC040 het volgende:

[..]

het is heel triest om zoiets als dit te verzinnen. maar om nou te zeggen dat dit erger is dan een echte verkrachting.. dan weet je duidelijk niet waar je het over hebt.
Een man die vals beschuldigd wordt zit zijn hele leven aan dat stigma vast, kan zelfs 30 jaar later nog een baan mislopen omdat dit weer boven water komt. Een sterke vrouw zal gewoon haar leven doorzetten.

Tuurlijk, iemand die grof verkracht wordt met geweld etc. is wel erger, maar iemand die verkracht wordt tijdens een feestje omdat ze dronken is, sorry, maar die komt er wel overheen(praat het niet goed, maar vind in dat geval het dus erger voor de man die vals beschuldigd wordt.)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Inderdaad, of wil je anders beweren.
pi_105571301
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef opgebaarde het volgende:
Maar sisko,

Vast niet.
pi_105571328
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef Sisko het volgende:

[..]

Een man die vals beschuldigd wordt zit zijn hele leven aan dat stigma vast, kan zelfs 30 jaar later nog een baan mislopen omdat dit weer boven water komt. Een sterke vrouw zal gewoon haar leven doorzetten.

Tuurlijk, iemand die grof verkracht wordt met geweld etc. is wel erger, maar iemand die verkracht wordt tijdens een feestje omdat ze dronken is, sorry, maar die komt er wel overheen(praat het niet goed, maar vind in dat geval het dus erger voor de man die vals beschuldigd wordt.)

[..]

dus als je nuchter bent en in elkaar geslagen wordt en dan verkracht is erger dan op een feestje zijn (met 'vrienden'/bekenden) die misbruik maken van de situatie en van jou?

vreemde redenatie. ik denk niet dat dit te vergelijken valt.
het is sowieso geschift(zacht uitgedrukt), of het nu een vreemde is, of een zogenaamde vriend. ik zou eigenlijk denken dat het nog heftiger is wanneer het is iemand is je vertrouwd.
(niet per definitie, als in, dat denk ik maar ligt per elke situatie anders)
pi_105571422
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef Sisko het volgende:

[..]

[..]

Nee dat zal best ik wist niet dat dat algemeen bekend was, ik wilde alleen maar zeker weten dat je dat bedoelde want blijkbaar kan ik niet begrijpend lezen
pi_105571440
quote:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd het verzinnen van een verkrachting erger dan een echte verkrachting.
Dit zei je en dit is achterlijk
pi_105571558
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:34 schreef CC040 het volgende:

[..]

dus als je nuchter bent en in elkaar geslagen wordt en dan verkracht is erger dan op een feestje zijn (met 'vrienden'/bekenden) die misbruik maken van de situatie en van jou?

vreemde redenatie. ik denk niet dat dit te vergelijken valt.
Ik vergelijk ze niet met elkaar maar met de man die vals beschuldigd wordt. En er zijn gradaties hoor. Of vind jij het EXACT NET zo erg wanneer een kind 1x gedwongen wordt om een pedo af te trekken tegenover een kind dat door die pedo anaal genomen wordt. Het is allebei erg, maar er is toch een heel verschil, als je dat niet ziet valt er niet echt meer over te discussieren
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dit zei je en dit is achterlijk
Het was wat ongenuanceerd, ik hoop dat mijn verdere posts het wat verduidelijkt hebben.

Anyway, off to lunch.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:44:13 #42
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_105571593
quote:
  woensdag 14 december 2011 @ 12:46:56 #43
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_105571690
Dit gebeurt enorm vaak! Niet alleen schadelijk voor vals beschuldigde mannen, het is ook schadelijk voor vrouwen die wel verkracht zijn en daardoor minder geloofwaardig overkomen.
Ik zou zeggen: geef haar de celstraf die staat op verkrachting.
censuur :O
pi_105571791
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef Sisko het volgende:

[..]

Ik vergelijk ze niet met elkaar maar met de man die vals beschuldigd wordt. En er zijn gradaties hoor. Of vind jij het EXACT NET zo erg wanneer een kind 1x gedwongen wordt om een pedo af te trekken tegenover een kind dat door die pedo anaal genomen wordt. Het is allebei erg, maar er is toch een heel verschil, als je dat niet ziet valt er niet echt meer over te discussieren

[..]

Het was wat ongenuanceerd, ik hoop dat mijn verdere posts het wat verduidelijkt hebben.

Anyway, off to lunch.
deed je wel. letterlijk deed je dat wel. iemand die met grof geweld wordt verkracht is erger dan een vrouw die dronken is die wordt verkracht op een feestje. dat zijn JOUW woorden.
en dan durf jij iets te zeggen over begrijpend lezen? je hebt het zelf duidelijk niet onder de knie.

en ja er zijn gradaties. zonder twijfel. maar zoiets als dit is nog altijd geen spelletje 'wie heeft het ergste mee gemaakt?' maar zo kan je wel verder gaan categoriseren.
tjah kind 1 en kind 2 zijn allebei anaal gepenetreerd door de pedo. maar kind 1 is wel kapot gescheurd maar kan wel verder wel redelijk mee omgaan. kind 2 was vantevoren ingesmeerd met glijmiddel maar heeft na 5 jaar nog nachtmerries, moeite met vertrouwen van mensen, aangaan van nieuwe relaties en concentratie stoornissen.
wat is dan erger? ...

smakelijk.
pi_105571828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef Sisko het volgende:

[..]

Ik vergelijk ze niet met elkaar maar met de man die vals beschuldigd wordt.
:? welke man?

lees je soms dingen die niemand anders ziet staan?

er is gewoon een valse aangifte gedaan en kennelijk gezocht naar een vermeende 'dader' die niet bestond.... nergens staat dat er ook iemand gearresteerd zou zijn.

sowieso is het een beetje slap om hier gelijk 'wat-is-erger-dan'-topic te gaan maken... dit soort kwesties terugbrengen tot een soort van zwart-wit "dat is erger-dan en dat is weer minder erg-dan", is een erg domme valkuil...
spelletjes spelen met welke misdad 'het ergste is' is extreem kortzichtig... ieder misdrijf is per definitie fout en dat _kun_ je niet zomaar eendimensionaal tegen elkaar afwegen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_105571833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit gebeurt enorm vaak! Niet alleen schadelijk voor vals beschuldigde mannen, het is ook schadelijk voor vrouwen die wel verkracht zijn en daardoor minder geloofwaardig overkomen.
Ik zou zeggen: geef haar de celstraf die staat op verkrachting.
een paar maanden zitten. want vaak komt die straf er niet eens boven uit. (min voorarrest en min 1derde wegens goed gedrag.) maar ben het met je eens; dit zouden ze moeten bestraffen (het doen van een valse aangifte is ook strafbaar dus er zullen ook wel consequenties komen) omdat het inderdaad schadelijk is voor de persoon die valselijk wordt beschuldigd en voor de vrouwen die het wel echt hebben moeten overleven.
pi_105571941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:? welke man?

lees je soms dingen die niemand anders ziet staan?

er is gewoon een valse aangifte gedaan en kennelijk gezocht naar een vermeende 'dader' die niet bestond.... nergens staat dat er ook iemand gearresteerd zou zijn.

sowieso is het een beetje slap om hier gelijk 'wat-is-erger-dan'-topic te gaan maken... dit soort kwesties terugbrengen tot een soort van zwart-wit "dat is erger-dan en dat is weer minder erg-dan", is een erg domme valkuil...
spelletjes spelen met welke misdad 'het ergste is' is extreem kortzichtig... ieder misdrijf is per definitie fout en dat _kun_ je niet zomaar eendimensionaal tegen elkaar afwegen.
jij snapt t
pi_105571977
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zedenmisdrijven worden heel vaak verzonnen of overdreven uit wraak of om zichzelf schoon te praten. De schade die ze daarbij aan het werkelijke slachtoffer toebrengen is vaak niet te overzien. Dat kan veel erger zijn dan een seksueel misdrijf.
Ik vind daarom ook dat de maximumstraf voor een valse aangifte flink verhoogd moet worden en in alle gevallen ambtshalve vervolgbaar.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:04:40 #49
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_105572221
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vind daarom ook dat de maximumstraf voor een valse aangifte flink verhoogd moet worden en in alle gevallen ambtshalve vervolgbaar.
http://mens-en-samenlevin(...)ging-en-melding.html :
"Hij die aangifte of klacht doet dat een strafbaar feit gepleegd is, wetende dat het niet gepleegd is, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie."
Dat is inderdaad niet veel...
censuur :O
  woensdag 14 december 2011 @ 13:05:06 #50
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_105572233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef Ferdo het volgende:
Dat eerste gebeurt al in de praktijk. Over dat laatste durf ik niks te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')