Die tijden lijken me overdreven. Gewoon dik sneller dan de nummer 4 is, lijkt me, voldoende. Daar kunnen 2x 1.09.00 en 1x 34.4 of 35.5 ook voldoende voor zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet Nuis de komende 3 afstanden maar knallen en aantonen dat hij beter dan de nr 4 van het eindklassement is. Twee keer 1.08.7 en een 35.3 bijvoorbeeld. Anders verdient ie het ook niet...
Zijn er aanwijsplekken dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:42 schreef TheArt het volgende:
De plekken 1, 2 en 3 op dit NK gaan denk ik naar Groothuis, De Vries en Otterspeer of Schipper, op basis van deze tijden.
Als Nuis op de 2x 1000 meter dik voor de nummer 4 eindigt en op de 500 meter kan hij enigszins bijblijven, dan neem ik aan dat hij wel voor een aanwijsplek in aanmerking komt.
Geen idee dus, maar ik mag aannemen dat Nuis wel gaat als hij de andere drie afstanden heel sterk rijdt.quote:
Ligt er ook aan wat Smeekens doet. Als Smeekens 2 degelijke 1000m's rijdt (onder 1:10) dan is hij een kanshebber om top 5 op het WK te rijden. Zo iemand laat je dan ook niet thuis. Maargoed, eerst waar afwachten hoe ze gaan rijden...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die tijden lijken me overdreven. Gewoon dik sneller dan de nummer 4 is, lijkt me, voldoende. Daar kunnen 2x 1.09.00 en 1x 34.4 of 35.5 ook voldoende voor zijn.
Kortom, Nuis moet zelf hard rijden en verder hopen dat Groothuis niets overkomt.quote:In zeer uitzonderlijke gevallen kan de SCL per sekse en per afstand over één aanwijsplaats
beschikken en kan daarom één rijder/ster (die in potentie een medaillekandidaat is) zowel vóór als
na een (selectie)wedstrijd aanwijzen voor een internationale wedstrijd of internationaal
kampioenschap;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |