quote:
Op woensdag 28 december 2011 21:21 schreef wimderon het volgende:Maffe actie inderdaad. Hij maakt het zichzelf moeilijk door niet sneller naar binnen te gaan (wat op zich toegestaan is en waardoor in dit geval Olde Heuvel terecht gediskwalificeerd wordt), maar hierdoor verliest hij zelf alleen maar tijd en een dq voor die duw had ik niet eens onterecht gevonden.
Hij kon niet eerder naar binnen, omdat hij om de blokjes heen moest. Op het moment dat hij wel opzij kon, zat de schaats van Olde Heuvel in z'n glijfase al naast het been van Ted-Jan Bloemen. Als hij die schaats had aangetikt, was Olde Heuvel zeker gevallen, en had hij waarschijnlijk Bloemen meegenomen.
Zoals ik het zie is het gewoon een hele slechte wissel van Olde Heuvel die niet op zijn tegenstander heeft gelet en hem geen ruimte gaf om ook maar ergens heen te gaan, waardoor Bloemen hem aan de kant moest duwen door zijn hogere snelheid. Ik denk dat Bloemen daarnaast ook gewoon erg schrok en daardoor wat harder duwde dan wellicht noodzakelijk was.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.