Wowquote:Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Zo`n vette foto dit, wou ik even delen met jullie
Wauwquote:Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
"quote:Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt haar toch wel helemaal in elkaar getrapt he?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Qwea het volgende:
buurvrouw aan de deur. Ik denken dat het de postbode was
die komt van www.brekend.nlquote:Op woensdag 14 december 2011 12:29 schreef tombolafan het volgende:
Heb je de foto zelf gemaakt WW?
En mag ik hem jatten voor op canvas?
En waar woon jij in Noord-Holland?Dat we niet buren zijn met hetzelfde aan de muur
Ook wel lekker, tochquote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
Dus een wit busje komt voorrijden, en ik zo : JEEEEJ Mstand!!!! Is het mo's fruitmand. Pfff deceptie.
[ afbeelding ]
Wel tof van zijn werk, trouwens
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:29 schreef tombolafan het volgende:
Heb je de foto zelf gemaakt WW?
En mag ik hem jatten voor op canvas?
En waar woon jij in Noord-Holland?Dat we niet buren zijn met hetzelfde aan de muur
Ja, maar ik wil mijn Mstandquote:
Wat kan jij zeuren mens.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn Mstand
Ik werd loeihard gepwnd
Was dan gewoon naar een apple winkel of zo gegaanquote:Op woensdag 14 december 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn Mstand
Ik werd loeihard gepwnd
Ze weten je wel te vinden he vandaagquote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
Dus een wit busje komt voorrijden, en ik zo : JEEEEJ Mstand!!!! Is het mo's fruitmand. Pfff deceptie.
[ afbeelding ]
Wel tof van zijn werk, trouwens
Ik heb het tobo al, domboquote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat kan jij zeuren mens.
Wie het tobo niet eert, is de Mstand niet weerd.
Nou nee, niet dusquote:Op woensdag 14 december 2011 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze weten je wel te vinden he vandaag
Ja doei. 20 euro duurderquote:Op woensdag 14 december 2011 12:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was dan gewoon naar een apple winkel of zo gegaan
Wat heb ik daar nou aan, dat heb ik dan toch alquote:Op woensdag 14 december 2011 12:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lezen kut, je moet es leren blij te zijn met wat je al hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |