Maar, dat stekkertje is los te koop,toch? Ken je hem er dan niet op solderen?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets, ik moet nog een mailtje tikken naar de Lenovo leverancier though
nu laadt hij niet meer op nee, ik ga eerst vragen of ze het onder garantie afhandelen, en hoe lang ik em dan kwijt ben, als dat niet zo is en het een hoop geld gaat kosten of langer duurt dan zelf een connector bestellen op ebay en er op solderen, dan ga ik dat doenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, dat stekkertje is los te koop,toch? Ken je hem er dan niet op solderen?
Laad dat ding uberhaupt nog op?
Ja, want een nieuw mobo is niet goedkoop. Maar, in principe zou dot onder de garantie moeten vallen. Of je moet debiel hebben gedaan met je plugje, maar dat lijkt me nietquote:Op woensdag 14 december 2011 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu laadt hij niet meer op nee, ik ga eerst vragen of ze het onder garantie afhandelen, en hoe lang ik em dan kwijt ben, als dat niet zo is en het een hoop geld gaat kosten of langer duurt dan zelf een connector bestellen op ebay en er op solderen, dan ga ik dat doen
Dat ik niet debiel ben weet ik, maar als ij er onderuit willen komen gaan ze dat proberen te zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want een nieuw mobo is niet goedkoop. Maar, in principe zou dot onder de garantie moeten vallen. Of je moet debiel hebben gedaan met je plugje, maar dat lijkt me niet
Ja, maar dat is te zien op het mobo. Als ze vaag met je plugje zou hebben lopen wiebelen in je gaatje (quote:Op woensdag 14 december 2011 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ik niet debiel ben weet ik, maar als ij er onderuit willen komen gaan ze dat proberen te zeggen natuurlijk
het binnenwerk van die connector is gewoon versleten, en dan gaan zij misschien zeggen dat dat komt door onzorgvuldig gebruik natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is te zien op het mobo. Als ze vaag met je plugje zou hebben lopen wiebelen in je gaatje () dan zijn daar ongetwijfeld sporen van te zien op het mobo.
Alsof je mooie lucht nodig hebt als je binnen op je toetsenbord gaat lopen soppenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
Gvd, ik kom aan in dh hoor, zwarte lucht bijna
Had ik dat maar, dan was ik vast wat gemotiveerder om op tijd uit bed te komenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik dat maar, dan was ik vast wat gemotiveerder om op tijd uit bed te komen
Als lunch zou ik gezond doenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:19 schreef bigbird het volgende:
Trek in lunch!!!! Dilemma, snacken (rete veel zin in) of toch maar gezond doen en een poging doen om af te vallen
Dan ga je maar snackenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef bigbird het volgende:
Gezond moet eigenlijk wel he... heul geen zin in
truestoryquote:Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof je mooie lucht nodig hebt als je binnen op je toetsenbord gaat lopen soppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |