quote:Ik weet niet zeker of het niet geaccepteerd is, maar het gebeurt regelmatig hoor, tenminste het hangt van je achtergrond en / of je vrienden kring...
Op vrijdag 12 juli 2002 16:24 schreef Kreator het volgende:
...waarom is dat eigenlijk maatschappelijk niet geaccepteerd in west-europa? Omhelzen zie je ook steeds minder...Ik heb het trouwens niet per se over homosexuelen. Het mogen ook hetero's zijn...
Ik doe het zelf ook bij hele goede vrienden.
(euhh...nee ben geen homo...nofi)
Ik groet mannen van me familie enzo ook met kussen, maar dat komt omdat ik een turkse achtergrond heb.
Daar is het normaal. Merk wel dat ik me nederlandse vrienden niet zo maar kus. Doe het weleens, maar dan krijg je soms wel een vreemde reactie. Althans...in het begin.
Tegenwoordig niet meer....ze zijn het nu wel gewend van me
Oh en een man kan je echt wel een keer zoenen zonder problemen vind ik. Maakt je echt niet meteen homo/bi. Hoe kan je het zeker weten dat je het niet lekker vindt als je het niet uitgeprobeerd hebt.
Ik vind dat mannen elkaar gewoon moeten kunnen kussen. Het zit inderdaad in onze cultuur ingebakken dat mannen minder behoefte hebben aan intimiteit met andere mannen. Het wordt als homoachtig beschouwd, en als onmannelijk.
Los daarvan prefereren ze seks boven intimiteit, ze willen het liefst op één plekje aangeraakt worden en dan zo lang mogelijk.
Enkele vrienden, die een ruim gevoel voor normen en waarden hebben, kijken er niet meer van op als ik ze omarm of op hun bol aai. Ze weten dat het vriendschappelijk bedoeld is. Maar kussen is er niet bij - bij homo- en bi-mannen is dat natuurlijk wel mogelijk, ofschoon ik mijzelf toch als hetero beschouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |