Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 1% gewijzigd door DannyDeko op 14-12-2011 01:55:49 ]
Zal wel aan de hidden stats liggen lijkt me.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:41 schreef DutchSL het volgende:
Maicon is wel veel beter dan Lahm, ik snap niet hoe die laatste een hogere rating kan hebben.
Je kunt Maicon ook in de basis kwijt zonder chemistry in te leveren door Luiz Gustavo op het middenveld te zetten i.p.v. Schweinsteiger. Hij is wel minder goed dan Schweinsteiger uiteraard (wel meer pace), maar ik zou liever Maicon hebben dan Schweinsteiger.
Het komt omdat in de formule dribbling veel te zwaar door weegt voor backs, daarom ook dat Taiwo en Micah Richards zo'n lage rating hebben omdat ze slecht zijn in dribbling. Maar Maicon is ook gewoon goed in dribbling, maar ietsjes minder dan Lahm. Hij is net zo goed in passing (ps. crossing = 89, ideaal om over Robben heen te gaan die met links naar binnen kapt, Maicon geeft met rechts voor), een stuk sneller en verdedigend veruit superieur.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zal wel aan de hidden stats liggen lijkt me.
Deze OPchick waardig of noh?
[ afbeelding ]
Een Aziatische, niet verkeerdquote:Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zal wel aan de hidden stats liggen lijkt me.
Deze OPchick waardig of noh?
[ afbeelding ]
Ja, deed ie ook in mn vorige teams inderdaad, eroverheen knallen en die bal goed afleveren voor de spitsenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het komt omdat in de formule dribbling veel te zwaar door weegt voor backs, daarom ook dat Taiwo en Micah Richards zo'n lage rating hebben omdat ze slecht zijn in dribbling. Maar Maicon is ook gewoon goed in dribbling, maar ietsjes minder dan Lahm. Hij is net zo goed in passing (ps. crossing = 89, ideaal om over Robben heen te gaan die met links naar binnen kapt, Maicon geeft met rechts voor), een stuk sneller en verdedigend veruit superieur.
Die dribbling stat is zwaar overpowered in de formules voor de backs.
Had ik maar zulke keuzesquote:Op woensdag 14 december 2011 01:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een Aziatische, niet verkeerd![]()
Maicon komt ook in de selectie, dus komt goed. Moet zelf even puzzelen welke samenstelling het lekkerste gaat lopen. Eerst de spelers verkopen van mn oude elftal nog.
CR7 wilde ik ook, maar sinds IF Lavezzi niet meer. Die gast is echt vreselijk goed. En speelde dan nog met Lavezzi in 4-2-3-1 met chem 5. Kun je nagaan. Vandaar dat ik ook weer terug ga naar 4-3-2-1, om optimaal van zn kunsten te kunnen profiteren. En Robben beviel ook uitstekend.
Wel kut dat ik dan Messi weer in moet leveren. Maar ja, het is het 1 of het ander
Wie heb je dan nu als vleugelspelers? Of speel je nog niet met dit elftal?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef DutchSL het volgende:
Mijn hybrid ziet er nu zo uit:
IF Neuer
Lahm-SIF Naldo-IF Santana-IF Marcelo
Schweinsteiger-Moutinho-Luiz Gustavo
Hulk-Saviola-Varela
Alles 9 chemistry. Saviola wissel ik meestal in game om voor Gomez.
Het plan was om zoiets er van te maken:
IF Neuer
Lahm-SIF Naldo-IF Santana-IF Marcelo
Schweinsteiger-Khedira-Ozil
Robben-Gomez-Ronaldo
Khedira en Ozil heb ik ook al, dus alleen nog Robben en Ronaldo halen, maar dat ga ik pas doen in 2012 als de prijzen (veel) lager liggen.
Join the clubquote:Op woensdag 14 december 2011 02:19 schreef Tim86 het volgende:
Tot deze week won ik 4 van de 5 wedstrijden..deze week 2 ofzo max
Di Maria ook een ramp joh? Vond de NIF al vervelend om mee te spelen in vergelijking met Sanchez. Wie ga je in plaats van SIF Higuain en IF Maria nemen? Doet Lavezzi het ook zo lekker in je elftal? Als je de spits en rechtsbuiten goed ingevuld krijgt denk ik dat je elftal zo weer gaat swingenquote:Op woensdag 14 december 2011 02:34 schreef Tim86 het volgende:
Tja, ook al zal het wel even een rare slump zijn, mijn nieuwe team gaat nu al de verkoop in. Higuain is echt een weak ass pussy. Een 87 SIF van Real voor 120K was ook te mooi om waar te zijn..zijn ecthe rating is 70 ofzo
Di Maria is helemaal een kneus. Voelt mega traag onder terwijl hij juist snel moet zijn, verliest ieder fysiek duel en de paar keer dat ik lekker vrij kon knallen was het compleet verneukt. De rechtsbenige Krasic schiet beter met links
Ja, echt crapquote:Op woensdag 14 december 2011 02:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Di Maria ook een ramp joh? Vond de NIF al vervelend om mee te spelen in vergelijking met Sanchez. Wie ga je in plaats van SIF Higuain en IF Maria nemen? Doet Lavezzi het ook zo lekker in je elftal? Als je de spits en rechtsbuiten goed ingevuld krijgt denk ik dat je elftal zo weer gaat swingen
Staat er toch, Hulk en Varela. Ik heb tot ik Robben/Ronaldo kan betalen mijn Portugese team er door heen gemixtquote:Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie heb je dan nu als vleugelspelers? Of speel je nog niet met dit elftal?
IF Pazzini ziet er erg leuk uit. Pace 85, schooting 80 en heading 90. Met Lavezzi met zn crossing kan dat een gouden combi wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 03:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt crap
Dat team was om die 2 heen gebouwd aangezien ik IF Lavezzi al had voor mijn Serie A team, dus ik verkoop gewoon de andere spelers (Cesar, Dani Alves, Hernanes) ook maar en ik hou het bij mijn Serie A team, net zo leuk. Ben nu maar met mijn Eredivisie team aan het spelen in die Gold Cup..ik mis Fer
Denk dat Higuain gewoon niet als lone striker in 433 of 4321 kan spelen.quote:Op woensdag 14 december 2011 03:32 schreef DutchSL het volgende:
Haten op SIF Higuain, beste aanvaller van de Spaanse competitie i.m.o. (al heb ik IF Falcao en Messi uiteraard niet geprobeerd), geweldig schot/afronding, goed met het hoofd (beter dan zijn heading stat doet vermoeden), prima snelheid. Top koppel met Soldado, als die IF wordt moet ik hem ook gelijk hebben.
[..]
Staat er toch, Hulk en Varela. Ik heb tot ik Robben/Ronaldo kan betalen mijn Portugese team er door heen gemixt
Zojuist twee wedstrijden mee gewonnen, 2e wedstrijd 3-0.. 3x omdat de tegenstander met de keeper een simpele pass wilt geven op zijn CB terwijl ik er tussen zit met Saviolaen verder wel gewoon goed spelen, vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |