abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105560360

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105560372
Had ik weer de lapo hoor, bedankt kaneel :P
  woensdag 14 december 2011 @ 00:00:38 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560405
Weer een Loka naamtopic?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Had ik weer de lapo hoor, bedankt kaneel :P
Ik heb al te vaak de LaPo. :{w
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105560415
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik dat gevoel echt ken, zoals je het nu beschrijft.
Het is echt iets wat ik heel af en toe heb maar wat ik nergens voor had willen missen.
Alles voelt mooi en als deel van jezelf, alsof je een deel van iets goddelijks bent.
Maar het is vast allemaal mindfuck.
pi_105560443
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer een Loka naamtopic?
Ze is toch een aandachtshoer dus zal ze toch niet erg vinden :P
Bovendien was het enige andere wat ik kon bedenken iets van "Cactus in de sauna" of zoiets leips
pi_105560445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is echt iets wat ik heel af en toe heb maar wat ik nergens voor had willen missen.
Alles voelt mooi en als deel van jezelf, alsof je een deel van iets goddelijks bent.
Heb ik ook wel eens. Zijn de zeldzame momentjes dat ik rust in mijn hoofd heb. De laatste keer is al 4 jaar terug.
pi_105560456
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens. Zijn de zeldzame momentjes dat ik rust in mijn hoofd heb. De laatste keer is al 4 jaar terug.
Hoezo heb jij nooit rust in je hoofd dan?
  woensdag 14 december 2011 @ 00:02:34 #8
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105560469
quote:

[..]

Dat gevoel tijdens een orgasme bedoel je? Ik hoop dat het een hele korte beschrijving is van hoe je je voelt aan gene zijde :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_105560492
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat gevoel tijdens een orgasme bedoel je? Ik hoop dat het een hele korte beschrijving is van hoe je je voelt aan gene zijde :o
Nee? Dat andere waarover ik het had.
pi_105560498
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, ze bedoelt haar spirituele ervaring als de 1 is met de wereld of zo. Ik heb zoiets nooit meegemaakt dus kan er niet over meepraten
pi_105560513
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoezo heb jij nooit rust in je hoofd dan?
Ik denk teveel, altijd. Heel zelden heb ik een moment waarop ik voel dat ik ontspan, niet denk, de lucht voel stromen, omgevingsgeluiden hoor en oprecht gelukkig ben.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:05:17 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560566
quote:

[..]

Ik heb wel een aantal keer gehad dat ik me geestelijk heerlijk voelde. Een keer in een droom waarin ik in een ruimte station was dat verbrandde door een enorme zonnevlam. Het gevoel terwijl ik stierf was zo intens dat ik me gelukkig voelde.

Een andere keer duurde erg lang. Ongeveer een week. Ik voelde me goed, slim, sterk. Alsof ik beter was dan anderen en ik zag mezelf ook boven iedereen uitsteken (vreemd, aangezien ik klein ben), alsof ik een soort van zweefde. Ook voelde ik mezelf alsof er licht uit mijn hoofd kwam. Nooit meer gevoeld daarna.
pi_105560571
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk teveel, altijd. Heel zelden heb ik een moment waarop ik voel dat ik ontspan, niet denk, de lucht voel stromen, omgevingsgeluiden hoor en oprecht gelukkig ben.
Ik had altijd een blender aan gedachtes in m'n hoofd. Pas toen ik daarvoor medicatie ging slikken (want ik had er echt last van en was best wel wanhopig) stopte die blender in m'n hoofd. Nu kan ik gewoon op de bank gaan zitten, naar de muur staren en niks denken. Of alleen denken aan dingen waaraan ik wil denken ipv al die flardes in m'n hoofd
pi_105560604
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb wel een aantal keer gehad dat ik me geestelijk heerlijk voelde. Een keer in een droom waarin ik in een ruimte station was dat verbrandde door een enorme zonnevlam. Het gevoel terwijl ik stierf was zo intens dat ik me gelukkig voelde.

Een andere keer duurde erg lang. Ongeveer een week. Ik voelde me goed, slim, sterk. Alsof ik beter was dan anderen en ik zag mezelf ook boven iedereen uitsteken (vreemd, aangezien ik klein ben), alsof ik een soort van zweefde. Ook voelde ik mezelf alsof er licht uit mijn hoofd kwam. Nooit meer gevoeld daarna.
Zoiets zou ik ook wel eens willen ervaren. Lijkt me tof :)
  woensdag 14 december 2011 @ 00:06:29 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560608
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had altijd een blender aan gedachtes in m'n hoofd. Pas toen ik daarvoor medicatie ging slikken (want ik had er echt last van en was best wel wanhopig) stopte die blender in m'n hoofd. Nu kan ik gewoon op de bank gaan zitten, naar de muur staren en niks denken. Of alleen denken aan dingen waaraan ik wil denken ipv al die flardes in m'n hoofd
Inderdaad. Ik noemde het alleen een wervelstorm. Misschien is blender wel een betere beschrijving. Ik had anti-depressiva, wat jij?
pi_105560619
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb soms wel een leeg hoofd, maar dan ben ik ook echt weg zegmaar. Dan ben ik me ook niet meer bewust van mijn omgeving. Zodra ik en rust heb en toch bewust ben van mijn omgeving ervaar ik een soort gevoel dat ik maar heel zelden heb. Het is erg apart.
pi_105560629
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Ik noemde het alleen een wervelstorm. Misschien is blender wel een betere beschrijving. Ik had anti-depressiva, wat jij?
Ik gebruikte al een AD en er is een antipsychoticum bij gekomen
pi_105560694
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb soms wel een leeg hoofd, maar dan ben ik ook echt weg zegmaar. Dan ben ik me ook niet meer bewust van mijn omgeving. Zodra ik en rust heb en toch bewust ben van mijn omgeving ervaar ik een soort gevoel dat ik maar heel zelden heb. Het is erg apart.
Ik moest je post 3x lezen.
Als je "weg" bent, ben je dan als het ware in jezelf gekeerd? Een beetje alsof je dagdroomt?
pi_105560736
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik moest je post 3x lezen.
Als je "weg" bent, ben je dan als het ware in jezelf gekeerd? Een beetje alsof je dagdroomt?
Het is geen dagdroom, want er is geen beeld, ik ben dan gewoon afwezig. Nergens bewust van, geen gedachten, staar en beweeg niet.
pi_105560755
Als je je hoofd tot rust wil laten komen zonder medicijnen kun je skullcap proberen.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:11:41 #21
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560774
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Als je je hoofd tot rust wil laten komen zonder medicijnen kun je skullcap proberen.
Wat is dat?
pi_105560780
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is geen dagdroom, want er is geen beeld, ik ben dan gewoon afwezig. Nergens bewust van, geen gedachten, staar en beweeg niet.
Dat had ik heel veel. Anderen vonden dan dat ik even "onberijkbaar" was en de wereld om me heen is dan als het ware "weg". Het is dan alsof m'n bewustzijn er eventjes mee kapt.
Bij jou ook of toch anders?

Vind 't wel interessant
pi_105560801
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat had ik heel veel. Anderen vonden dan dat ik even "onberijkbaar" was en de wereld om me heen is dan als het ware "weg". Het is dan alsof m'n bewustzijn er eventjes mee kapt.
Bij jou ook of toch anders?

Vind 't wel interessant
Ja inderdaad. Zo is het bij mij ook.
pi_105560805
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat is dat?
Skullcapthee geeft een heerlijk ontspannen gevoel en kan gebruikt worden voor het slapen, om te mediteren of om tot rust te komen. Omdat skullcap het denkvermogen of vermogen tot concentreren niet aantast is het kruid ook perfect te gebruiken bij examenangst.

Verder wordt skullcap gebruikt bij innerlijke onrust of in tijden van spanning. Het kruid ontspant en is een natuurlijke rustgever.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:14:44 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560871
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Skullcapthee geeft een heerlijk ontspannen gevoel en kan gebruikt worden voor het slapen, om te mediteren of om tot rust te komen. Omdat skullcap het denkvermogen of vermogen tot concentreren niet aantast is het kruid ook perfect te gebruiken bij examenangst.

Verder wordt skullcap gebruikt bij innerlijke onrust of in tijden van spanning. Het kruid ontspant en is een natuurlijke rustgever.
Hmm, klinkt interessant. Je bent mijn favoriete kruidenheks. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')