Ik heb al te vaak de LaPo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Had ik weer de lapo hoor, bedankt kaneel
Het is echt iets wat ik heel af en toe heb maar wat ik nergens voor had willen missen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat gevoel echt ken, zoals je het nu beschrijft.
Ze is toch een aandachtshoer dus zal ze toch niet erg vindenquote:
Heb ik ook wel eens. Zijn de zeldzame momentjes dat ik rust in mijn hoofd heb. De laatste keer is al 4 jaar terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is echt iets wat ik heel af en toe heb maar wat ik nergens voor had willen missen.
Alles voelt mooi en als deel van jezelf, alsof je een deel van iets goddelijks bent.
Maar het is vast allemaal mindfuck.
Hoezo heb jij nooit rust in je hoofd dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Zijn de zeldzame momentjes dat ik rust in mijn hoofd heb. De laatste keer is al 4 jaar terug.
Dat gevoel tijdens een orgasme bedoel je? Ik hoop dat het een hele korte beschrijving is van hoe je je voelt aan gene zijdequote:Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is echt iets wat ik heel af en toe heb maar wat ik nergens voor had willen missen.
Alles voelt mooi en als deel van jezelf, alsof je een deel van iets goddelijks bent.
Nee? Dat andere waarover ik het had.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gevoel tijdens een orgasme bedoel je? Ik hoop dat het een hele korte beschrijving is van hoe je je voelt aan gene zijde
Nee, ze bedoelt haar spirituele ervaring als de 1 is met de wereld of zo. Ik heb zoiets nooit meegemaakt dus kan er niet over meepratenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gevoel tijdens een orgasme bedoel je? Ik hoop dat het een hele korte beschrijving is van hoe je je voelt aan gene zijde
Ik denk teveel, altijd. Heel zelden heb ik een moment waarop ik voel dat ik ontspan, niet denk, de lucht voel stromen, omgevingsgeluiden hoor en oprecht gelukkig ben.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo heb jij nooit rust in je hoofd dan?
Ik heb wel een aantal keer gehad dat ik me geestelijk heerlijk voelde. Een keer in een droom waarin ik in een ruimte station was dat verbrandde door een enorme zonnevlam. Het gevoel terwijl ik stierf was zo intens dat ik me gelukkig voelde.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had altijd een blender aan gedachtes in m'n hoofd. Pas toen ik daarvoor medicatie ging slikken (want ik had er echt last van en was best wel wanhopig) stopte die blender in m'n hoofd. Nu kan ik gewoon op de bank gaan zitten, naar de muur staren en niks denken. Of alleen denken aan dingen waaraan ik wil denken ipv al die flardes in m'n hoofdquote:Op woensdag 14 december 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk teveel, altijd. Heel zelden heb ik een moment waarop ik voel dat ik ontspan, niet denk, de lucht voel stromen, omgevingsgeluiden hoor en oprecht gelukkig ben.
Zoiets zou ik ook wel eens willen ervaren. Lijkt me tofquote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal keer gehad dat ik me geestelijk heerlijk voelde. Een keer in een droom waarin ik in een ruimte station was dat verbrandde door een enorme zonnevlam. Het gevoel terwijl ik stierf was zo intens dat ik me gelukkig voelde.
Een andere keer duurde erg lang. Ongeveer een week. Ik voelde me goed, slim, sterk. Alsof ik beter was dan anderen en ik zag mezelf ook boven iedereen uitsteken (vreemd, aangezien ik klein ben), alsof ik een soort van zweefde. Ook voelde ik mezelf alsof er licht uit mijn hoofd kwam. Nooit meer gevoeld daarna.
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk teveel, altijd. Heel zelden heb ik een moment waarop ik voel dat ik ontspan, niet denk, de lucht voel stromen, omgevingsgeluiden hoor en oprecht gelukkig ben.
Inderdaad. Ik noemde het alleen een wervelstorm. Misschien is blender wel een betere beschrijving. Ik had anti-depressiva, wat jij?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had altijd een blender aan gedachtes in m'n hoofd. Pas toen ik daarvoor medicatie ging slikken (want ik had er echt last van en was best wel wanhopig) stopte die blender in m'n hoofd. Nu kan ik gewoon op de bank gaan zitten, naar de muur staren en niks denken. Of alleen denken aan dingen waaraan ik wil denken ipv al die flardes in m'n hoofd
Ik heb soms wel een leeg hoofd, maar dan ben ik ook echt weg zegmaar. Dan ben ik me ook niet meer bewust van mijn omgeving. Zodra ik en rust heb en toch bewust ben van mijn omgeving ervaar ik een soort gevoel dat ik maar heel zelden heb. Het is erg apart.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had altijd een blender aan gedachtes in m'n hoofd. Pas toen ik daarvoor medicatie ging slikken (want ik had er echt last van en was best wel wanhopig) stopte die blender in m'n hoofd. Nu kan ik gewoon op de bank gaan zitten, naar de muur staren en niks denken. Of alleen denken aan dingen waaraan ik wil denken ipv al die flardes in m'n hoofd
Ik gebruikte al een AD en er is een antipsychoticum bij gekomenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Ik noemde het alleen een wervelstorm. Misschien is blender wel een betere beschrijving. Ik had anti-depressiva, wat jij?
Ik moest je post 3x lezen.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb soms wel een leeg hoofd, maar dan ben ik ook echt weg zegmaar. Dan ben ik me ook niet meer bewust van mijn omgeving. Zodra ik en rust heb en toch bewust ben van mijn omgeving ervaar ik een soort gevoel dat ik maar heel zelden heb. Het is erg apart.
Het is geen dagdroom, want er is geen beeld, ik ben dan gewoon afwezig. Nergens bewust van, geen gedachten, staar en beweeg niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest je post 3x lezen.
Als je "weg" bent, ben je dan als het ware in jezelf gekeerd? Een beetje alsof je dagdroomt?
Wat is dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Als je je hoofd tot rust wil laten komen zonder medicijnen kun je skullcap proberen.
Dat had ik heel veel. Anderen vonden dan dat ik even "onberijkbaar" was en de wereld om me heen is dan als het ware "weg". Het is dan alsof m'n bewustzijn er eventjes mee kapt.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is geen dagdroom, want er is geen beeld, ik ben dan gewoon afwezig. Nergens bewust van, geen gedachten, staar en beweeg niet.
Ja inderdaad. Zo is het bij mij ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat had ik heel veel. Anderen vonden dan dat ik even "onberijkbaar" was en de wereld om me heen is dan als het ware "weg". Het is dan alsof m'n bewustzijn er eventjes mee kapt.
Bij jou ook of toch anders?
Vind 't wel interessant
Skullcapthee geeft een heerlijk ontspannen gevoel en kan gebruikt worden voor het slapen, om te mediteren of om tot rust te komen. Omdat skullcap het denkvermogen of vermogen tot concentreren niet aantast is het kruid ook perfect te gebruiken bij examenangst.quote:
Hmm, klinkt interessant. Je bent mijn favoriete kruidenheks.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Skullcapthee geeft een heerlijk ontspannen gevoel en kan gebruikt worden voor het slapen, om te mediteren of om tot rust te komen. Omdat skullcap het denkvermogen of vermogen tot concentreren niet aantast is het kruid ook perfect te gebruiken bij examenangst.
Verder wordt skullcap gebruikt bij innerlijke onrust of in tijden van spanning. Het kruid ontspant en is een natuurlijke rustgever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |