SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Server 4 heeft maar 100 tickets. Kan dat veranderd worden. speeltijd van anderhalve minuut en dan een halve minuut wachten voor de volgende ronde . lijkt modern warfare wel![]()
![]()
misschien handig om de nieuwe maps op te nemen in de map rotation van de bof servers? (met name #2 eigenlijk)
![]()
Heeft iedereen het op gegeven voor vandaag? had eigenlijk wel verwacht dat mensen nu weer zouden joinen.![]()
ik zal het zo snel mogelijk veranderenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef Re.active het volgende:
Server 4 heeft maar 100 tickets. Kan dat veranderd worden. speeltijd van anderhalve minuut en dan een halve minuut wachten voor de volgende ronde . lijkt modern warfare wel
ik zal het denk ik morgen ochtend doen want nu zit hij nog aardig vol![]()
Omdat het Conquest assault is. Je moet dus aanvallen.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:26 schreef rumiii het volgende:
Waarom krijgt US alle vlaggen? #4 B2K
maar met 100 ticket start is het eigenlijk geen doen op deze manier![]()
Die iron sight van de famas is echt pure kanker. even doorbikkelen voor de rds/4x
Edit ; 4x nu unlocked, ook niet echt een verbetering..
[ Bericht 28% gewijzigd door Xblister op 14-12-2011 01:01:03 ]Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Nog even zitten prutsen met die assignments, het mooiste is dat je niet op de karkand maps hoeft te spelen om ze te halen.
Even op een metro 64 server voor de assignments zitten spelen. En 3 zijn er echt simpel te halen.
Voor "It goes Boom!" kun je daar ook terecht vooral voor "50 AT rocket kills" want je hoeft niet op vehicles te schieten. Gewoon spammen met je rpg en die kills tellen ook.
De sniper assignments zijn ook relatief simpel te halen als je beneden start. Gewoon naar de laatste trappen en daar op de rails gaan liggen en snipen maar. Nog 27 headshots te gaan en teveel spot assists.
Voor mijn idee hadden de assignments wel wat moeilijker gemogen.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef Re.active het volgende:
Server 4 heeft maar 100 tickets. Kan dat veranderd worden. speeltijd van anderhalve minuut en dan een halve minuut wachten voor de volgende ronde . lijkt modern warfare wel![]()
![]()
L85A2 assigntment, win 5 squad DM potjesquote:Op woensdag 14 december 2011 01:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even zitten prutsen met die assignments, het mooiste is dat je niet op de karkand maps hoeft te spelen om ze te halen.
Even op een metro 64 server voor de assignments zitten spelen. En 3 zijn er echt simpel te halen.
Voor "It goes Boom!" kun je daar ook terecht vooral voor "50 AT rocket kills" want je hoeft niet op vehicles te schieten. Gewoon spammen met je rpg en die kills tellen ook.
De sniper assignments zijn ook relatief simpel te halen als je beneden start. Gewoon naar de laatste trappen en daar op de rails gaan liggen en snipen maar. Nog 27 headshots te gaan en teveel spot assists.
Voor mijn idee hadden de assignments wel wat moeilijker gemogen.
Heb er gisteravond 3 van de 5 kunnen winnen, maar wat een bagger gamemode zegSnap niet waarom dice mensen forceert een game mode te spelen die bijna niemand leuk vind. Geforceerd ja, want ten slotte wil je wel alle wapens unlocken.
Op elke fokker past een bril.![]()
Dat SQDM speel ik nooit dus dat wapen gaat er ook pas laat komen.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:24 schreef Catch_me het volgende:
[..]
L85A2 assigntment, win 5 squad DM potjes
Heb er gisteravond 3 van de 5 kunnen winnen, maar wat een bagger gamemode zegSnap niet waarom dice mensen forceert een game mode te spelen die bijna niemand leuk vind. Geforceerd ja, want ten slotte wil je wel alle wapens unlocken.
![]()
Of 10 MCOM's armen. Ik haat rush. Of 50 AT rocket kills maken, RPG's spammen in een Metro map (want kan ook buiten BTK las ik). Waarom, Dice? Dan had ik wel COD gekocht. Co-op vind ik ook niet leuk, maar wilde wel wat wapens hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:24 schreef Catch_me het volgende:
[..]
L85A2 assigntment, win 5 squad DM potjes
Je kan dus de komende tijd veel raketten om je oren verwachten in elke map, op elke server (behalve #4 uiteraard)
![]()
Zoals snipen vanaf een heuvel en at kills op vehicle infantry en niet infrantry only.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Voor mijn idee hadden de assignments wel wat moeilijker gemogen.
Je kan het je zo moeilijk maken als je zelf wilt. Ik had gister gewoon geluk met die torch. Bij mij gaan die objectives wel ff duren want ik ga er niet op azen. Ik weet namelijk een klein beetje wat je er voor moet doen, het werd gister op TS besproken maar ik zou niet weten wat die andere 9 objectives zijn en ik wil het ook niet weten. Laat mij die dingen maar overkomen, vind ik veel leuker dan alles maximaal hebben zitten boosten direct na release
Waarom, gamers?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:38 schreef JK het volgende:
[..]
Of 10 MCOM's armen. Ik haat rush. Of 50 AT rocket kills maken, RPG's spammen in een Metro map (want kan ook buiten BTK las ik). Waarom, Dice? Dan had ik wel COD gekocht. Co-op vind ik ook niet leuk, maar wilde wel wat wapens hebben.
Je kan dus de komende tijd veel raketten om je oren verwachten in elke map, op elke server (behalve #4 uiteraard)
![]()
Ik zeg het misschien voor de tig-ste keer. waarom al die objectives binnen no time halen en dan ook nog op de makkelijkste manier, wat dus een soort van cheaten is. (het is geen cheaten, maar je doet het niet op de manier zoals DICE het op de tekentafel bedacht heeft)
[ Bericht 18% gewijzigd door Re.active op 14-12-2011 09:50:09 ]![]()
Vind het onnodig die assigntmentsquote:Op woensdag 14 december 2011 09:40 schreef Re.active het volgende:
[..]
Zoals snipen vanaf een heuvel en at kills op vehicle infantry en niet infrantry only.
Je kan het je zo moeilijk maken als je zelf wilt. Ik had gister gewoon geluk met die torch. Bij mij gaan die objectives wel ff duren want ik ga er niet op azen.
[..]
Waarom, gamers?![]()
Ik zeg het misschien voor de tig-ste keer. waarom al die objectives binnen no time halen en dan ook nog op de makkelijkste manier, wat dus een soort van cheaten is. (het is geen cheaten, maar je doet het niet op de manier zoals DICE het op de tekentafel bedacht heeft)
Had het liever per rang gezet ofzo.
Nu lijken ze echt op COD en daarom doen sommige gamers het zo makkelijk denk ik![]()
![]()
Echt kut dat ik nu 15 euro moet neertellen voor wat extra mappen. Vind het echt nergens op slaan.History became legend, legend became myth.![]()
argument van niks.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:49 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Vind het onnodig die assigntments
Had het liever per rang gezet ofzo.
Nu lijken ze echt op COD en daarom doen sommige gamers het zo makkelijk denk ik
Misschien kijk ik er wel heel anders tegen aan, maar die objectives zijn extras. Die wapens zijn niet essentieel voor de gameplay dus het is niet nodig om te gaan zitten farmen om ze snel te unlocken. Maar goed. Wil je binnen 24 uur de nieuwigheid van de game er af hebben moet je lekker op die manier spelen.
Ik weet dat ik de komende weken nog verast ga worden door unlocks. terwijl jullie al weten wat en wanneer je het gaat krijgen![]()
Ja echt kut dat een knaller van game als dit maar ¤15,- kostquote:Op woensdag 14 december 2011 09:54 schreef valek het volgende:
Echt kut dat ik nu 15 euro moet neertellen voor wat extra mappen. Vind het echt nergens op slaan.
Suckers bij DICE![]()
![]()
Zo of niet hadden ze veel duurder kunnen makenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:00 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ja echt kut dat een knaller van game als dit maar ¤15,- kost
Suckers bij DICE![]()
![]()
![]()
Ik wil unlocken, omdat veel wapens en voertuigen beter zijn met de unlocks.
Voorheen IRNV (wat op BTK gewoon schijnt te werken, hebben ze niet aangepast) wat OP was. Velen zeggen van niet. Ik heb er zelf even mee kunnen spelen door een kit op te pakken en je zag de vijand echt sneller dan dat je zonder IRNV zou kijken en kon er ook nog een paar afknallen.
Kijk naar de unlocks van de tank. Thermal vision, die moet je gewoon snel spelen. ten eerste vroeger vanwege de mijnen, ten tweede omdat je infantry ook sneller ziet en zo tijdig af kan knallen voor ze jou pakken met RPG of Javalin. Ik speelde laatst op een server waarbij ik de hoogste rank was (36-37), de rest zo tussen 5-20 en ze konden me niet doodmaken, de hele ronde niet. Was toen ook blij toen ze me in de 2e ronde een keertje konden killen.
Unlocks maken je beter en wil je dus niet constant falen, dan moet je gewoon snel unlocken.
Als je de USAS-12 met frag rounds al had vrijgespeeld, kon je daarna veel sneller levelen met dat wapen in de kleine maps als Grand Bazaar en Metro, omdat je gewoon bijna onverslaanbaar was.
Daarom wil ik gewoon die assignments snel halen en met mij vele anderen.
Daarnaast is het een verzamelwoede om Battlelog zo vol mogelijk te krijgen met medals, wapens, voertuigunlocks etc.
Eerst doe ik voertuigunlocks, daarna ga ik pas een aantal wapens versterken. Ben in Battlefield echt meer van de voertuigen. Alleen al met die wapenunlocks ben ik nog heel erg lang bezig.
Of wel; snel unlocks halen, om beter te zijn en daardoor ook sneller te levelen.
Maargoed, dat is mijn standpunt en dat hoeft zeker niet die van jou te zijn.![]()
Oke het zijn extra objectives, maar vanaf lvl 45 krijg je niks meer daarom leek het mij logischer om het bij de rangen te plaatsen.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:54 schreef Re.active het volgende:
[..]
argument van niks.
Misschien kijk ik er wel heel anders tegen aan, maar die objectives zijn extras. Die wapens zijn niet essentieel voor de gameplay dus het is niet nodig om te gaan zitten farmen om ze snel te unlocken. Maar goed. Wil je binnen 24 uur de nieuwigheid van de game er af hebben moet je lekker op die manier spelen.
Ik weet dat ik de komende weken nog verast ga worden door unlocks. terwijl jullie al weten wat en wanneer je het gaat krijgen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:09 schreef JK het volgende:
Ik wil unlocken, omdat veel wapens en voertuigen beter zijn met de unlocks.
Voorheen IRNV (wat op BTK gewoon schijnt te werken, hebben ze niet aangepast) wat OP was. Velen zeggen van niet. Ik heb er zelf even mee kunnen spelen door een kit op te pakken en je zag de vijand echt sneller dan dat je zonder IRNV zou kijken en kon er ook nog een paar afknallen.
Kijk naar de unlocks van de tank. Thermal vision, die moet je gewoon snel spelen. ten eerste vroeger vanwege de mijnen, ten tweede omdat je infantry ook sneller ziet en zo tijdig af kan knallen voor ze jou pakken met RPG of Javalin. Ik speelde laatst op een server waarbij ik de hoogste rank was (36-37), de rest zo tussen 5-20 en ze konden me niet doodmaken, de hele ronde niet. Was toen ook blij toen ze me in de 2e ronde een keertje konden killen.
Unlocks maken je beter en wil je dus niet constant falen, dan moet je gewoon snel unlocken.
Als je de USAS-12 met frag rounds al had vrijgespeeld, kon je daarna veel sneller levelen met dat wapen in de kleine maps als Grand Bazaar en Metro, omdat je gewoon bijna onverslaanbaar was.
Daarnaast is het een verzamelwoede om Battlelog zo vol mogelijk te krijgen met medals, wapens, voertuigunlocks etc.
Eerst doe ik voertuigunlocks, daarna ga ik pas een aantal wapens versterken. Ben in Battlefield echt meer van de voertuigen. Alleen al met die wapenunlocks ben ik nog heel erg lang bezig.
Of wel; snel unlocks halen, om beter te zijn en daardoor ook sneller te levelen.
Maargoed, dat is mijn standpunt en dat hoeft zeker niet die van jou te zijn.![]()
![]()
Niet iedereen heeft de tijd en zin om er net zoveel tijd in te steken als jij en ik. En aangezien ze het voor zo'n breed mogelijk publiek boeiend willen houden is het concept van assignments best goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:09 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Oke het zijn extra objectives, maar vanaf lvl 45 krijg je niks meer daarom leek het mij logischer om het bij de rangen te plaatsen.Min of meer dat, voor mij was het gisteren gewoon uitproberen om te kijken hoe snel je zoiets bij elkaar zou krijgen. Natuurlijk speelt de verzamelwoede hier een rol. En ik ben toch vatbaar voor dat soort dingen. Je moet ergens wat verzamellen als je geen warcraft meer wil spelenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:09 schreef JK het volgende:
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Zo 5 SQDM wins achter de rug. Volgens mij zat er bij het laatste potje een verdachte cheater in mijn squad, maar /care, had je maar niet zulke achterlijke game modes door mensen hun strot moeten boren DICE
Ik kan sinds b2k in die paar rondjes die ik heb gespeeld, geen pepernoot raken en Dennis kom ik bij elke vlag tegen lijkt het.Tijd om er eens serieus voor te gaan zitten en niet als een blije toerist die maps te lopen verkennen.
Oman lijkt beste epic zo met dat flatgebouw in aanbouw, Wake heb ik nog niet eens gespeeld.
De #2 draait nu tijdelijk even B2K only totdat de kop eraf is en dan gaan we naar mixed CQ+B2K![]()
Verzamelwoede is wel iets menselijks. Of altijd het nieuwste willen hebben. Zie de iPhone, iPad en over het algemen GSM's. Over die assignments hoor je mij niet echt klagen, behalve dan dat je 50 AT rocket kills moet hebben, waardoor je dus gewoon veel raketten kan verwachten op infantry. Daar ben ik geen fan van.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Min of meer dat, voor mij was het gisteren gewoon uitproberen om te kijken hoe snel je zoiets bij elkaar zou krijgen. Natuurlijk speelt de verzamelwoede hier een rol. En ik ben toch vatbaar voor dat soort dingen. Je moet ergens wat verzamellen als je geen warcraft meer wil spelen
Wat betreft squad deathmatch of rush, ja dat moet dan maar voor die wapens. Maar je wordt wel in een richting geduwt om zoiets te moeten doen. Doe dan meerdere mogelijkheden, waarbij je rush en DM kan ontwijken en een zijpad kan nemen om ook bij je doel uit te komen.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:25 schreef jpjedi het volgende:
Ik kan sinds b2k in die paar rondjes die ik heb gespeeld, geen pepernoot raken en Dennis kom ik bij elke vlag tegen lijkt het.Tijd om er eens serieus voor te gaan zitten en niet als een blije toerist die maps te lopen verkennen.
Oman lijkt beste epic zo met dat flatgebouw in aanbouw, Wake heb ik nog niet eens gespeeld.
De #2 draait nu tijdelijk even B2K only totdat de kop eraf is en dan gaan we naar mixed CQ+B2K![]()
![]()
Of goedkoper. Het gaat toch om het principe, is het spel net uit, kun je weer extra gaan betalen voor wat extra maps die ze waarschijnlijk al lang klaar hadden liggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:08 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zo of niet hadden ze veel duurder kunnen maken
History became legend, legend became myth.![]()
Ze hadden de game gratis ook kunnen maken en dat je op iedere hoek reclame op de gebouwen hebt. Of micro transacties in kunnen voeren voor de kogels.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef valek het volgende:
[..]
Of goedkoper. Het gaat toch om het principe, is het spel net uit, kun je weer extra gaan betalen voor wat extra maps die ze waarschijnlijk al lang klaar hadden liggen.
Je hoeft back to karkand niet te kopen hoor
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Blijf het jammer vinden van al dat unlocken, komt de gameplay gewoon niet ten goede.
Iedereen wil alleen maar levellen en unlocken.
En waarom zit het er in, omdat n00bs ook wel eens iets willen krijgen. Een dikke grote stijve E-pik is immers het mooiste wat er is.
Iedereen moet gewoon lekker spelen zoals die wil, zo blijf ik wel rond huppelen in de middenmoot, hopend dat ik ooit weer eens een beetje skills terug krijg
En verder ben ik het met Re.active eens, lekker gamen en vanzelf zien wanneer je iets krijgt.Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award![]()
Conquest Assauilt op karkand wake en sharqiquote:Op woensdag 14 december 2011 10:50 schreef Captainp00face het volgende:
Is er trouwens ook normale Conquest? Of zijn alle mappen Conquest Assault?![]()
Conquest normal op gulf![]()
![]()
Natuurlijk. Jij mag het normaal vinden dat je kort nadat het spel uit is gekomen nog eens extra moet betalen voor een paar maps, meer niet. Ik vind dat niet normaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ze hadden de game gratis ook kunnen maken en dat je op iedere hoek reclame op de gebouwen hebt. Of micro transacties in kunnen voeren voor de kogels.
Je hoeft back to karkand niet te kopen hoorHistory became legend, legend became myth.![]()
Het is dat ik de LE voor een zeer zachte prijs had, anders had ik hier dus echt geen 15,- voor over. DLC die vast en zeker in de toekomst komt sla ik dus ook lekker over. Helaas zolang mensen bullshit DLC kopen geeft dit reden te meer voor bedrijven om deze trend verder door te zetten (zie cod, zie forza 4 met achterlijke "packs").
Vroeger zat dit gewoon in een grote content patch samen met bug fixes, tegenwoordig ontwikkelen ze gewoon een zooi mappen en houden deze achter om deze in fases als DLC later te releasen voor een lekker extraatje.
Zal tevens ook wel de reden zijn waarom we geen modtools krijgen, dat de frostbite devkit te moeilijk te gebruiken is, is bullshit, er zijn zat getalenteerde modders te vinden.Op elke fokker past een bril.![]()
Het stond al vast toen hij uitkwam. Het stond eveneens vast dat je 'm gratis zou krijgen bij de Limited Edition.. Iedereen die ik IRL ken heeft gewoon Limited gekocht, en krijgt B2K dus gratis, net als een groot deel van de mensen in dit topic..quote:Op woensdag 14 december 2011 11:28 schreef valek het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jij mag het normaal vinden dat je kort nadat het spel uit is gekomen nog eens extra moet betalen voor een paar maps, meer niet. Ik vind dat niet normaal.
Je was er gewoon laat bij.. En dan nog. De gewone was ongeveer 35 euro, als je 'm slim besteld hebt, dus met 15 maakt 50 euro.. Is toch een redelijk normale prijs voor een game?
En anders koop je 'm niet..![]()
Dat is wel een van de zuurste dingen aan BF3 ja. Het gebrek aan modtools.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:32 schreef Catch_me het volgende:
Zal tevens ook wel de reden zijn waarom we geen modtools krijgen, dat de frostbite devkit te moeilijk te gebruiken is, is bullshit, er zijn zat getalenteerde modders te vinden.
Battlefield 2 is gemaakt omdat de 1942 mod Desert Combat zo'n gigantisch succes was. BF2 is ook door een deel van die modders gemaakt.
Het hele bestaansrecht van de franchise is te danken aan deze modders...Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Een recenter voorbeeld van onzin DLC waren die "VIP" mappacks bij BC2. Oh oh oh wat was iedereen in zijn nopjes, bij aankoop van een nieuwe game had je recht op de VIP maps die dice een jaar lang zou uitbrengen, wat een aardige gasten zeg bij EA
7 vip mappacks later zaten er geloof ik welgeteld 3 remakes bij, de rest waren allemaal rehashes van BC2, maar dan "speciaal" gemaakt voor een andere game mode zoals squad rush (dat niemand speelt) of conquest waar de vlaggetjes wat anders staan.Op elke fokker past een bril.![]()
Het was voor de release al bekend dat karkand er zou komen. Voor zover ik weet was toen alleen de exacte datum niet vermeld.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:28 schreef valek het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jij mag het normaal vinden dat je kort nadat het spel uit is gekomen nog eens extra moet betalen voor een paar maps, meer niet. Ik vind dat niet normaal.
Je had ook meteen de LE versie kunnen kopen dan was karkand "gratis" geweest.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Zoals ik al zeg. Jij mag dat normaal vinden. Ik vind het a-sociaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het stond al vast toen hij uitkwam. Het stond eveneens vast dat je 'm gratis zou krijgen bij de Limited Edition.. Iedereen die ik IRL ken heeft gewoon Limited gekocht, en krijgt B2K dus gratis, net als een groot deel van de mensen in dit topic..
Je was er gewoon laat bij.. En dan nog. De gewone was ongeveer 35 euro, als je 'm slim besteld hebt, dus met 15 maakt 50 euro.. Is toch een redelijk normale prijs voor een game?
En anders koop je 'm niet..History became legend, legend became myth.![]()
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat sommige gastjes met rank 40 toch zo kunnen zuigen? Ik speel altijd engineer, lekker gunnen op een tank of zelf besturen en repareren bij schade. Bij irreversibele schade uitstappen en dan met m'n javelin tanks bestoken. Enfin.
Zat ik gisteren bij een high rank soldier in de tank, gaat ie stilstaan MIDDEN op de vlakte bij vlag B in firestorm. Van alle kanten worden we bestookt, dus ik stap uit om te repareren, rijdt ie weg! Tanks spotten? Ho maar. En last but not least stapte hij in het midden van een tankgevecht uit toen ik aan het repareren was...
Maar goed, ik zuig ook wel hoor, met name in close combat. Op 1 of andere manier ben ik geneigd om naar beneden te richten als iemand vlak tegenover me staat.I feel kinda Locrian today![]()
Ja het is a-sociaal dat bedrijven geld vragen voor productenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:46 schreef valek het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg. Jij mag dat normaal vinden. Ik vind het a-sociaal.![]()
![]()
Misschien gewoon ene no lifer.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:49 schreef starla het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat sommige gastjes met rank 40 toch zo kunnen zuigen? Ik speel altijd engineer, lekker gunnen op een tank of zelf besturen en repareren bij schade. Bij irreversibele schade uitstappen en dan met m'n javelin tanks bestoken. Enfin.
Zat ik gisteren bij een high rank soldier in de tank, gaat ie stilstaan MIDDEN op de vlakte bij vlag B in firestorm. Van alle kanten worden we bestookt, dus ik stap uit om te repareren, rijdt ie weg! Tanks spotten? Ho maar. En last but not least stapte hij in het midden van een tankgevecht uit toen ik aan het repareren was...
Maar goed, ik zuig ook wel hoor, met name in close combat. Op 1 of andere manier ben ik geneigd om naar beneden te richten als iemand vlak tegenover me staat.
Ranking heeft niks met skills te maken maar met game duur.
Ik zit nu al 3 maanden thuis in de zieketwet dus heb tijd zat om te gamen. zit dan ook op level 45. Maar ik ben echt niet level 45 waardig hoor![]()
![]()
Wel op deze manier ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ja het is a-sociaal dat bedrijven geld vragen voor productenHistory became legend, legend became myth.![]()
Je zou zeggen dat er een samenhang is tussen speelduur en skills. Oefening baart kunst enzo.I feel kinda Locrian today![]()
Het is dan waarschijnlijk een lone wolf waarmee je in de tank zat.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:52 schreef starla het volgende:
Je zou zeggen dat er een samenhang is tussen speelduur en skills. Oefening baart kunst enzo.
Zie het zelf echt heel vaak. Gasten die niet teamplayen. Friendly fire is dan altijd een oplossing. Jij geen medkit geven dan headshot![]()
![]()
Klopt ook wel, maar er zijn jammer genoeg te veel eenlingen in BF3.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:52 schreef starla het volgende:
Je zou zeggen dat er een samenhang is tussen speelduur en skills. Oefening baart kunst enzo.
Speel op de BoF server en je hebt hier minder last van. Zeker als je ook nog op TS komt.
Een vrouwenstem op TS is natuurlijk nooit weg
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Hij eindigde wel vrolijk onderaan met 0 kills en 22 deaths haha. Trouwens. Hoe wordt je K/D ratio berekend als je nooit doodgaat. Delen door 0 kan niet
I feel kinda Locrian today![]()
Is mijn stem niet genoeg ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 11:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar er zijn jammer genoeg te veel eenlingen in BF3.
Speel op de BoF server en je hebt hier minder last van. Zeker als je ook nog op TS komt.
Een vrouwenstem op TS is natuurlijk nooit weg
Altijd blijven lachen!!![]()
Nah, speelduur en skills heeft in sommige gevallen niks met elkaar van doen.
Het zou ook kunnen dat hij niet veel vaker in een tank heeft gezeten. Normaal gesproken als ik bij onbekenden in een tank stap dan verwacht ik het ergste.
Net zoals painten op random servers, soflam neer zetten en dan nog extra painten vanuit de derde spot in een tank. Maar de kans is erg klein dat iemand er wat op schiet.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Sommiger maps zijn wel godverdomme irritant als in elke building een sniper kan zitten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik haat snipers (sorry als hier fervente snipers zitten..). Was een aantal dagen terug 3 keer gekilled door dezelfde sniper die maar op dezelfde plek bleef zitten op die grote heuvel in firestorm. Ik was die gast zo zat dat ik een gigantische omweg heb gemaakt met alle waarschuwingen van dien dat ik de map verliet, om hem van achteren te besluipen en hem te knifen. Lekker!
Mijn enige knifekill...
I feel kinda Locrian today![]()
Blijkbaar niet, want jedi deed laatst een poging om als jou te klinkenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Is mijn stem niet genoeg ofzo
wat betekent painten eigenlijk?Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Schijt aan claymores
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Je zet dan een target op een voertuig zodat een tank met een guided shell of een engineer met een javelin er op kan knallen.quote:Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Mijnen zuigen idd. Hoe gebruik je eigenlijk C4? Soms onploft mijn tank uit het niets en word ik gekilled door C4.I feel kinda Locrian today![]()
Das gewoon geen teamplay dan. Wat denk je van in een tank langsrijden en niet even stoppen om iemand een lift te bieden. Zie ik vaak op non-BoF servers.
edit; hmm er waren al veel meer posts.. dit stukje ging om zo'n high rank in een tank die gewoon weg rijd terwijl iemand aan het fixen is.
[ Bericht 33% gewijzigd door JK op 14-12-2011 12:56:19 ]![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Is mijn stem niet genoeg ofzo![]()
Ik ben pas 1x op TS geweest en hoorde alleen maar "mannen"
Natuurlijk is jouw stem ook al een hele verlichting in onze mannen wereld
2de in de Tour de BoF!
Ik laat het wegrennen soms weg.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:25 schreef Gibson02 het volgende:
1. C4 op de tank plakken
2. wegrennen
3. Detonator pakken
4. opblazen!
5. ???
6. profit!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
haha Ja .. als je op TS komt na 21 uur dan ben ik meestal "NIET AAN DE BEURT" om te gamenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
Ik ben pas 1x op TS geweest en hoorde alleen maar "mannen"
Natuurlijk is jouw stem ook al een hele verlichting in onze mannen wereld
Was er niet vorige week of de week er voor iemand die dacht dat jij een kerel was met een rare stem?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Is mijn stem niet genoeg ofzo
Meer vrouwen op TS ben ik een voorstander van.
Lies, wanneer kopen jullie weer een extra systeem erbij? Die verkoop had je eigenlijk moeten afblazen.![]()
![]()
Kuch kuch .. ja mijn vervormer werkte even niet en zodoende hoorden jullie allen mijn mannenstemquote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef JK het volgende:
[..]
Was er niet vorige week of de week er voor iemand die dacht dat jij een kerel was met een rare stem?
Meer vrouwen op TS ben ik een voorstander van.
Lies, wanneer kopen jullie weer een extra systeem erbij? Die verkoop had je eigenlijk moeten afblazen..
Nee nieuw systeempie ga ik niet aanschaffen. Ik ga wel vragen aan JP om z'n pc niet meer te overclocken! Dat blijkt het restart probleem te zijn !
Daarom wil ik ook niet overclocken. Kost teveel tijd om dat te finetunen en daar heb ik het geduld niet voor. Vandaar ook een 2500 CPU (ipv 2500K), dan kan ik gewoon niet overklokken.
Simpel zat. Hopelijk vanaf vrijdagavond met de i5 op het battlefield.
Volgende keer niet die batterijen vergeten te verwisselen van die omvormer dan!![]()
![]()
Die famas![]()
Dat kreng is zo zwaar OPWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Bij mij eindigt zo'n actie meestal al na:quote:Op woensdag 14 december 2011 12:25 schreef Gibson02 het volgende:
1. C4 op de tank plakken
2. wegrennen
3. Detonator pakken
4. opblazen!
5. ???
6. profit!
0.1 tank spotten
0.2 tank benaderen
0.3 kapotgeschoten worden![]()
I follow you......but not on Twitter![]()
Timing is the key to succes!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:45 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Bij mij eindigt zo'n actie meestal al na:
0.1 tank spotten
0.2 tank benaderen
0.3 kapotgeschoten worden![]()
![]()
Goed kijken waar de loop heen gericht is, of kruipen. En hopen dat er geen gunner in zit die goed rond kijkt.![]()
Daarom gebruik ik Proximity scan + thermal optics. knappe gast die mij nog besluipt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef JK het volgende:
Goed kijken waar de loop heen gericht is, of kruipen. En hopen dat er geen gunner in zit die goed rond kijkt.![]()
Proximity zit onder de eerste, Thermal optics samen met zoom optics en LMG/HMG onder twee en guided shells etc onder de derde als ik me niet vergis.![]()
Thermal en Guided is in elk geval mogelijk, zo rijd ik vaak rond. Maar ik speel nu ook niet, dus kan niet checken of proximity werkt met thermal erbij. Vanavond weet ik het zeker.![]()
![]()
Daar heb je normaal gesproken een gunner voorquote:Op woensdag 14 december 2011 14:12 schreef Spelvout het volgende:
Guided shell zit iig samen met lmg/hmg, daarom gebruik ik die bijna nooit
1840 meter headshot en vervolgens crasht de server...
FFFUUUUUUUU
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Misschien dat ik vanavond als de tijd het toelaat even langs val op de BoF server.Thrills66 is de naam.
![]()
Het werktquote:Op woensdag 14 december 2011 14:05 schreef JK het volgende:
Thermal en Guided is in elk geval mogelijk, zo rijd ik vaak rond. Maar ik speel nu ook niet, dus kan niet checken of proximity werkt met thermal erbij. Vanavond weet ik het zeker.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
1867 meter headshot
Oh God, het spelletje "wie heeft de langste"?quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh God, het spelletje "wie heeft de langste"?![]()
![]()
ik natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh God, het spelletje "wie heeft de langste"?![]()
boosterkutjequote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

quote:quote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

QFTquote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Goed zo!quote:![]()
Genoeg hersteld?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gelukkig welquote:Alleen nog strontverkouden
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Doe eens even aardig? lange tenen?quote:Roll with the fastest
Als jij een paar dagen in het ziekenhuis heb gelegen, verwacht je ook een betere opmerking dan ditquote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef Xblister het volgende:
[..]
Doe eens even aardig? lange tenen?
Waarom lag je in het ziekenhuis???quote:
Hoop dat je snel weer 100% in orde bent!!Altijd blijven lachen!!![]()
Is dat mijn probleem?
is een forum hier, geen beiklubje
Roll with the fastest
Er hoeft niet altijd cynisch gereageerd te worden, er bestaat ook nog iets als het menselijk aspect.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Xblister het volgende:
Is dat mijn probleem?
is een forum hier, geen beiklubjeWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Toevallig deed ik dat in dit geval wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er hoeft niet altijd cynisch gereageerd te worden, er bestaat ook nog iets als het menselijk aspect.Roll with the fastest
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef Xblister het volgende:
[..]
Doe eens even aardig? lange tenen?En dan aan mij vragen of ik lange tenen hebquote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Xblister het volgende:
Is dat mijn probleem?
is een forum hier, geen beiklubje
Stuk chagrijn..Bedankt! Het begon met een zware verkoudheid waardoor mn bloedsuikers ontregeld waren en dus mn bloed verzuurde. Dat vond mn lichaam niet zo heel geslaagd (ben diabeet)quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Waarom lag je in het ziekenhuis???
Hoop dat je snel weer 100% in orde bent!!I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Laat maar jongen, misschien snap je zoiets over 10 jaar welquote:Op woensdag 14 december 2011 17:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Toevallig deed ik dat in dit geval wel?
Zelfs ik snap dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat maar jongen, misschien snap je zoiets over 10 jaar wel![]()
Jij bent ook een rotjoch met het hart op de juiste plekquote:
zielig stuk elendequote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
En dan aan mij vragen of ik lange tenen heb
Stuk chagrijn..
[..]
Bedankt! Het begon met een zware verkoudheid waardoor mn bloedsuikers ontregeld waren en dus mn bloed verzuurde. Dat vond mn lichaam niet zo heel geslaagd (ben diabeet)
okequote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat maar jongen, misschien snap je zoiets over 10 jaar wel
Roll with the fastest
quote:
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

quote:Op woensdag 14 december 2011 17:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent ook een rotjoch met het hart op de juiste plek![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:20 schreef wuuht het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee met je headshots![]()
![]()
"ik heb niks nuttigs te zeggen, dus post ik maar een kut filmpje waar niemand op klikt, zodat mensen toch nog aan mij denken"quote:Op elke fokker past een bril.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:23 schreef Catch_me het volgende:
[..]
"ik heb niks nuttigs te zeggen, dus post ik maar een kut filmpje waar niemand op klikt, zodat mensen toch nog aan mij denken"Roll with the fastest
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:28 schreef Re.active het volgende:
Xblister is of Mikexnl of lottorage. beide kut usersRoll with the fastest
nee die zijn lievquote:Op woensdag 14 december 2011 17:28 schreef Re.active het volgende:
Xblister is of Mikexnl of lottorage. beide kut users![]()
Ik had een keer met hem en wandelbaas in BC2 nog gespeeld, zat die mikexl te janken dat wandelbaas aan het campen was ofzo, terwijl hij gewoon een vlag stond de verdedigenvage gozert
Jij jankte toen je uit je moeder kwamquote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Catch_me het volgende:
Ik had een keer met hem en wandelbaas in BC2 nog gespeeld, zat die mikexl te janken dat wandelbaas aan het campen was ofzo, terwijl hij gewoon een vlag stond de verdedigenvage gozert
![]()
Laten we jou nou maar niet serieus gaan nemen, heb je al bewezen in talloze andere topicsquote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Catch_me het volgende:
Roll with the fastest
quote:
quote:
Ging lekker in #2
Ben na de 0-5 maar snel gestopt
Haha, moet je ook zo wennen aan B2K?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ging lekker in #2
Ben na de 0-5 maar snel gestopt![]()
![]()
Ik donderstraalde net uit TeamSpeak, reden; mijn PC liep vast
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
ik was jullie keihard aan het inmaken.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ging lekker in #2
Ben na de 0-5 maar snel gestopt![]()
Als mijn internet weer werkt kom ik een potje knallenMoet het nu doen via me telefoon.. en nee dat werkt niet lekker
![]()
![]()
Map was Metroquote:Op woensdag 14 december 2011 18:39 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, moet je ook zo wennen aan B2K?
Ik heb nog geen B2KWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:28 schreef Re.active het volgende:
Xblister is of Mikexnl of lottorage. beide kut usersheb ik een keer je gevoelens gekrenkt op TS ofzo
![]()
![]()
Niet mij persoonlijk, maar je komt op TS loopt te flamen en te trollen en doen. heel erg lamequote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]heb ik een keer je gevoelens gekrenkt op TS ofzo
![]()
![]()
#2 heeft problemen. B2K maps worden niet geladen (hij gaat dan door naar de volgende vanilla map) en qua admin tools kunnen we dan ook weinig. Er is al contact opgenomen met i3d.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Map was Metro
Ik heb nog geen B2K![]()
Moet je hem daar op aanspreken inplaats van hier de patser uit te lopen hangen..quote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef Re.active het volgende:
[..]
Niet mij persoonlijk, maar je komt op TS loopt te flamen en te trollen en doen. heel erg lame
Roll with the fastest
neger wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Moet je hem daar op aanspreken inplaats van hier de patser uit te lopen hangen..
Jij bent geen haar beter hoor![]()
![]()
pfff B2K wel pittig wennen weer, gaat allemaal wel goed met scores enzo, maar jezus je wordt constant van alle kanten beschoten![]()
![]()
Alsof er iets zinvols uit zou voorkomen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Moet je hem daar op aanspreken inplaats van hier de patser uit te lopen hangen..![]()
Vertel Vertel?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Re.active het volgende:
[..]
neger wat?
Jij bent geen haar beter hoor![]()
Roll with the fastest
Alsof er ooit iets zinnigs uit jou komtquote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alsof er iets zinvols uit zou voorkomen.
Roll with the fastest
Genoeg ja. En al was dat niet zo, ik kan tenminste compenseren met skills. Jullie helaas nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef Xblister het volgende:
[..]
Alsof er ooit iets zinnigs uit jou komt![]()
![]()
Denken incompetentie te kunnen compenseren met skills, het echte leven ontgaat je nogal blijkt welquote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Genoeg ja. En al was dat niet zo, ik kan tenminste compenseren met skills. Jullie helaas niet
Roll with the fastest
Want je kent mij verder?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:45 schreef Xblister het volgende:
[..]
Denken incompetentie te kunnen compenseren met skills, het echte leven ontgaat je nogal blijkt wel
Maar goed, wel weer genoeg aandacht geven aan mensen die ik constant doodmaak.![]()
Net B2K gekocht en betaald, verschijnt ie niet in Origin of op Battlelog, kan nergens terugvinden dat ik hem heb gekocht, laat staan dat ik hem ergens kan downloaden ofzo![]()
![]()
Mailserver van Origin is niet bijster snel, geef het een half uurtje.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef LennardNL het volgende:
Net B2K gekocht en betaald, verschijnt ie niet in Origin of op Battlelog, kan nergens terugvinden dat ik hem heb gekocht, laat staan dat ik hem ergens kan downloaden ofzo![]()
oh krijg ik er een mail van, dankjequote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef Re.active het volgende:
[..]
Mailserver van Origin is niet bijster snel, geef het een half uurtje.![]()
![]()
Je bent nog dommer dan ik dachtquote:Op woensdag 14 december 2011 19:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Want je kent mij verder?
Maar goed, wel weer genoeg aandacht geven aan mensen die ik constant doodmaak.
Roll with the fastest
Wordt je ook bij BoF gekicked? Wat voor melding krijg je bij de server waar je er uit wordt gegooid?![]()
Ik speel nooit op BoF. maar dat ga ik wel even doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef JK het volgende:
Wordt je ook bij BoF gekicked? Wat voor melding krijg je bij de server waar je er uit wordt gegooid?
Ik krijg vaak gewoon player kicked. of game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'ThrashTator88' (for 0 minutes) ... No Packet Flow![]()
Of firewall/antivirus die PB een beetje tegenwerkt.
Btw. is er nog een fokker die even op #2 kan komen zodat ik je kan killen met de repair torch?![]()
![]()
Iemand een idee hoe ik bij de live-support van EA kom?
ik krijg enkel FAQ's te zien, en nergens een mogelijkheid om te chatten, en alle hits die ik met Google vind werken niet meer en loodsen me naar help.ea.com, waar ook enkel een FAQ te vinden is.
oh, er is wel een Origin live-support, die maar ff proberen
"Sorry, there are no experts available at this time. Please try again later."
hij is ook nergens in mn order-history te zien ofzo, lekker dit![]()
Ik heb net getypt dat ik PBsetup geupdate heb. En als ik zou cheaten dan had ik daar wel aan gedacht of nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef Re.active het volgende:
Heb je PB al geupdate? klinkt als een pb issue, of je bent een cheater. 1 van die 2 in ieder gevalRaar ventje ben jij.
![]()
Hebben jullie ook last van een beetje lage fps bij het gebruiken van een 12x scope? Mijn spel loopt wel behoorlijk soepel, maar bij het gebruiken van die scope niet zo![]()
![]()
Gewoon even geduld wilt ook wel eens werken, Hoe lang geleden heb je B2K gekocht?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef LennardNL het volgende:
Iemand een idee hoe ik bij de live-support van EA kom?
ik krijg enkel FAQ's te zien, en nergens een mogelijkheid om te chatten, en alle hits die ik met Google vind werken niet meer en loodsen me naar help.ea.com, waar ook enkel een FAQ te vinden is.
oh, er is wel een Origin live-support, die maar ff proberenSorry daar heb ik over heen gelezen. Je hoeft me niet gelijk voor een raar ventje uit te maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb net getypt dat ik PBsetup geupdate heb. En als ik zou cheaten dan had ik daar wel aan gedacht of nietRaar ventje ben jij.
![]()
![]()
half uurquote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef Re.active het volgende:
[..]
Gewoon even geduld wilt ook wel eens werken, Hoe lang geleden heb je B2K gekocht?maar ik vind het raar dat ik nergens in m'n ordergeschiedenis kan terugvinden dat ik hem gekocht heb, en ik vind het nog raarder dat er nergens de mogelijkheid is (of hij is heel goed weggestopt) om makkelijk met EA/Origin contact op te nemen.
![]()
Order geschiedenis kan je volgens mij alleen vinden als je zowel mailadres en ordenummer invult. En je ordernummer staat in de mail die je nog moet krijgenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef LennardNL het volgende:
[..]
half uurmaar ik vind het raar dat ik nergens in m'n ordergeschiedenis kan terugvinden dat ik hem gekocht heb, en ik vind het nog raarder dat er nergens de mogelijkheid is (of hij is heel goed weggestopt) om makkelijk met EA/Origin contact op te nemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
pffquote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef Re.active het volgende:
[..]
Order geschiedenis kan je volgens mij alleen vinden als je zowel mailadres en ordenummer invult. En je ordernummer staat in de mail die je nog moet krijgen![]()
![]()
nouja, ik wacht wel![]()
![]()
Daar heb je wel een punt kerelquote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb net getypt dat ik PBsetup geupdate heb. En als ik zou cheaten dan had ik daar wel aan gedacht of nietRaar ventje ben jij.
Roll with the fastest
Zeker wel. Ook heb ik 'm gespot! 20 punten.quote:
Maar nee, ik word op dit moment niet gekickt bij jullie in de server. (ofterwel jullie anticheat is outdated, hihi)![]()
![]()
Gevonden via google:quote:Even if Punkbuster says it's current, You have to reinstall it!
I think this is a glitch with Origin! After an update on Origin I had this problem with all of EA's games that use PB. It would kick me for "0 minutes".
(I couldn't play multiplayer for for about 3 months on any game that used PB, until I did this.)
You have to go to evenbalance, this is Punkbuster's home; find the support for BF3 or any other game that uses it and reinstall PB. (It removes the old PB completly and installs the new one with the updates!)
This should fix your being kicked!![]()
Aah, wat irriteer ik me aan dit spel. Ik vraag me telkens af waarom ik het eigenlijk speelJe kunt blijkbaar onder water vliegen met jets bij wake island en gewoon door stenen heen schieten. De hitdetection is ook om te huilen. Jammer zeg, ik had meer verwacht van dit spel
[ Bericht 14% gewijzigd door Onmisbaar op 14-12-2011 22:51:14 ]![]()
Ik precies zo.... Matige actie weer....quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef LennardNL het volgende:
Net B2K gekocht en betaald, verschijnt ie niet in Origin of op Battlelog, kan nergens terugvinden dat ik hem heb gekocht, laat staan dat ik hem ergens kan downloaden ofzo
I follow you......but not on Twitter![]()
Wat een maps zeg, ze komen echt van alle kanten.
En ik ben helemaal de weg kwijt.. ondanks dat ik ze in BF2 zoooooo vaak heb gespeeld.
En dan zie je Wandelbaas aan komen rennen in Sharqi en ik lag even een sniper te testen, pak ik mn glock 18 maar die stond nog op full burst... ja jammer joh. Dood.
Al had ik 'm gelukkig nog wel een paar keer te pakken met de APC in Karkand. Maakt toch weer een klein beetje goed.![]()
![]()
Je hoeft hem niet te downloaden, en hij verschijnt niet in Origin of Battlelog.. Als je bestelling word geactiveerd kan je gewoon direct spelen. Verschijnen de Karkand servers niet gewoon in de browser?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef LennardNL het volgende:
Ging echt slecht dat potje. Ik was ook enorm verbaasd dat we nog wonnen ook...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef JK het volgende:
Wat een maps zeg, ze komen echt van alle kanten.
En ik ben helemaal de weg kwijt.. ondanks dat ik ze in BF2 zoooooo vaak heb gespeeld.
En dan zie je Wandelbaas aan komen rennen in Sharqi en ik lag even een sniper te testen, pak ik mn glock 18 maar die stond nog op full burst... ja jammer joh. Dood.
Al had ik 'm gelukkig nog wel een paar keer te pakken met de APC in Karkand. Maakt toch weer een klein beetje goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 22:05:00 ]![]()
Het is echt weer even wennen. Maargoed, bij Karkand kan je ook mooi op de daken zitten enz.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ging echt slecht dat potje. Ik was ook enorm verbaasd dat we nog wonnen ook...
dus er zijn best leuke plekjes. Enige 'nadeel' is dat je soms een basis hebt die overgenomen kan worden. Met een MAV moet je dus wel een heel goed plekje vinden om ongestoord te liggen spotten.
Het is voor iedereen weer even wennen.![]()
![]()
Ai! Lekker dan!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Civilian het volgende:
Bedankt! Het begon met een zware verkoudheid waardoor mn bloedsuikers ontregeld waren en dus mn bloed verzuurde. Dat vond mn lichaam niet zo heel geslaagd (ben diabeet)
Gelukkig nu weer alles onder controle!![]()
Ze verschijnen wel in Battlelog, maar dat deden ze ook al voor ik wat gekocht had.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te downloaden, en hij verschijnt niet in Origin of Battlelog.. Als je bestelling word geactiveerd kan je gewoon direct spelen. Verschijnen de Karkand servers niet gewoon in de browser?
Als ik een server aanklik om te spelen dan krijg ik de melding dat ik eerst B2K moet kopen.
't Is nu bijna 3 uur later en ik heb nog steeds geen mail van ze gehad, dus de hoop daarop ben ik een beetje aan het opgeven... en die livechat daar is ook niemand, dus dat zal ik morgen maar moeten proberen.![]()
Net echt het meest hectische potje ooit meegemaakt. 64p Metro 1000+ tickets zonder dat er iets verboden wasVolgens mij ben ik de enige die met normale kogels heeft geschoten..
http://battlelog.battlefi(...)0243974/1/355499630/
Geef mij maar 32 of 24, is voldoende![]()
![]()
Jammer hoor.. dat alle BoF servers B2K hebben... en ik heb nog wel betaald voor dit
de #2 ligt plat, de #1 draait geen B2K, de #3 is een warserver en de #4 is uitermate populair met B2K only. Do the math.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
Jammer hoor.. dat alle BoF servers B2K hebben... en ik heb nog wel betaald voor dit
De #2 wordt een mixed met B2K maar we zouden inderdaad eens moeten inventariseren hoeveel mensen B2K hebben want dat is volgens mij 95%.
We moeten sowieso 1 non-b2k server in ere houden natuurlijk, we gaan er asap naar kijken om een goede indeling te draaien indien i3D zijn shit heeft opgelost. R15 wordt nu getest vanwege alle problemen met R14![]()
![]()
#3 nu niet meer, dat was een testje van mij. Maargoed, dat is de clanwar server met wachtwoord.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
Het is nu even een hype, dat B2K, al moeten we eens zien hoeveel betalende leden geen B2K hebben en ook niet van plan zijn aan te schaffen. #4 Metro 1000 tickets vond ik helemaal niet slecht eerlijk gezegd en die zat ook volgens mij elk moment van de dag tjokvol.
Ik heb nu alleen Oman nog niet gespeeld. Wake lijkt een stuk kleiner, bij Karkand wordt je van alle kanten aangevallen (al was dat in BF2 ook zo). Sharqi heb ik maar een klein gedeelte van gezien.![]()
1 non-b2k server ben ik het mee eens (excl. de warserver natuurlijk).quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
de #2 ligt plat, de #1 draait geen B2K, de #3 is een warserver en de #4 is uitermate populair met B2K only. Do the math.
De #2 wordt een mixed met B2K maar we zouden inderdaad eens moeten inventariseren hoeveel mensen B2K hebben want dat is volgens mij 95%.
We moeten sowieso 1 non-b2k server in ere houden natuurlijk, we gaan er asap naar kijken om een goede indeling te draaien indien i3D zijn shit heeft opgelost. R15 wordt nu getest vanwege alle problemen met R14
Maar #1,#2 en #4 hebben het B2K logo en dus B2K maps in de rotatie.![]()
Wat mij bertreft kunnen we de #1 ook non-b2k makenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef JK het volgende:
[..]
1 non-b2k server ben ik het mee eens (excl. de warserver natuurlijk).
Maar #1,#2 en #4 hebben het B2K logo en dus B2K maps in de rotatie.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
ik ga op dit moment ff sleutelen aan 4# om de instellingen enzo zo optiemaal mogelijk te krijgen
voor diegenen het nog niet gezien hebben hij is nu 32 slots![]()
press:quote:Op donderdag 15 december 2011 00:25 schreef starla het volgende:
weet iemand hoe ik berichtjes typ in multiplayer mode?
J to all
K to team
L to squad![]()
ik heb een paar kleine aanpassingen gedaan aan #4 ik kan morgen pas kijken of het werkt
eventuele fouten enzo hoor ik graag in DM![]()
Denk je niet dat 300% tickets een beetje veel is?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef hiddit het volgende:
ik ga op dit moment ff sleutelen aan 4# om de instellingen enzo zo optiemaal mogelijk te krijgen
voor diegenen het nog niet gezien hebben hij is nu 32 slots![]()
Welke veranderingen heb je doorgevoerd?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:56 schreef hiddit het volgende:
ik heb een paar kleine aanpassingen gedaan aan #4 ik kan morgen pas kijken of het werkt
eventuele fouten enzo hoor ik graag in DMOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Het is vandaag echt een dag om binnen te blijven en te gamen ...quote:Op donderdag 15 december 2011 08:42 schreef Re.active het volgende:
Zijn er no lifers wakker die een potje willen knallen?
Waar is dennis als je 'm nodig hebt![]()
Had ik maar eens een dagje *No life*Altijd blijven lachen!!![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Had ik maar eens een dagje *No life*![]()
Ik moet het er nu deze week nog van doen. Vanaf volgende week weer aan de bak en zal dus ook aanzienlijk minder gamen dan![]()
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 15 december 2011 08:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Het is vandaag echt een dag om binnen te blijven en te gamen ...
Had ik maar eens een dagje *No life*
Misschien morgen, als de vrouw van huis, schiet ik poppetjes
2de in de Tour de BoF!
Ik hoorde net over de radio: "Hey! can i get a pick up?"
Zag alleen niet wie het riep op de minimapOp zich al een hele verbetering met BC2 waar je het wel kon roepen maar waar de driver het niet hoorde.
![]()
Overigens hoop ik dat de BoF servers wel Conquest Large gaan draaien. Zit nu in een B2K large, echt wel beter die grote maps![]()
Je moet dan ook niet op je minimap kijken, maar naar de spelers zelf. Boven hun hoofd zie je dan een ikoontje knipperen.
@Civilian; De #1 mag wel eens drukbevolkt worden, ik denk dat de B2K maps op dit moment populair zijn. Maar één van de drie servers zou non-B2K moeten zijn, om iedereen tevreden te houden.Jammer dat die 16-slots server persé unranked moet zijn van i3d.
Vanavond wat data overzetten en daarna nog even BF3 doen. Dan vrijdagochtend de i5 inbouwen en hopelijk 's middags ergens het verschil te kunnen merken.![]()
![]()
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Misschien een idee om #1 niet op HC te zetten en die gewoon op non-B2K te houden? Dat eerste scheelt wellicht al een hoop, aangezien het gros van de gamers het liever bij de normale modus houdt, althans, dat vermoed ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:41 schreef JK het volgende:
Je moet dan ook niet op je minimap kijken, maar naar de spelers zelf. Boven hun hoofd zie je dan een ikoontje knipperen.
@Civilian; De #1 mag wel eens drukbevolkt worden, ik denk dat de B2K maps op dit moment populair zijn. Maar één van de drie servers zou non-B2K moeten zijn, om iedereen tevreden te houden.Jammer dat die 16-slots server persé unranked moet zijn van i3d.
Vanavond wat data overzetten en daarna nog even BF3 doen. Dan vrijdagochtend de i5 inbouwen en hopelijk 's middags ergens het verschil te kunnen merken.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Mijn gamepc heeft random crashes. Volledig zwart met rare bromtoon waarna ik hard moet resetten. Temperaturen zijn ok en bij primen blijft hij stabiel. Voor de zekerheid de EFI op default gezet maar geen verschil.
Het gebeurt alleen bij BF3![]()
![]()
Dus niet geheel random dus. Maar kut man, hoop dat je het kan fixen zonder al te veel truuken te hoeven uithalen![]()
Wanneer je zit te wachten op meer spelers in een server en je zit in de map Karkand, dan lopen de tickets van de Amerikanen langzaam af. Lekker handig
Anders join je mij. Zit in een lekker bevolkte server al een uurtje ofzoquote:Op donderdag 15 december 2011 10:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wanneer je zit te wachten op meer spelers in een server en je zit in de map Karkand, dan lopen de tickets van de Amerikanen langzaam af. Lekker handig![]()
Ik zit al een 15min in #2, zodat ie even opstart. Wil alleen niet echt lukken. Ik zal je zo anders wel even joinenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:15 schreef Re.active het volgende:
[..]
Anders join je mij. Zit in een lekker bevolkte server al een uurtje ofzo
... en nog steeds geen verandering; alleen een mail van Moneybookers dat ik betaald heb, maar verder niets.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef LennardNL het volgende:
[..]
Ze verschijnen wel in Battlelog, maar dat deden ze ook al voor ik wat gekocht had.
Als ik een server aanklik om te spelen dan krijg ik de melding dat ik eerst B2K moet kopen.
't Is nu bijna 3 uur later en ik heb nog steeds geen mail van ze gehad, dus de hoop daarop ben ik een beetje aan het opgeven... en die livechat daar is ook niemand, dus dat zal ik morgen maar moeten proberen.
Iemand een idee hoe ik in contact kom met EA of Origin? Hun livechat is de hele tijd onbeschikbaar en verder zie ik ook geen mogelijkheid om een ticket aan te maken ofzo....![]()
nah random in BF3.. dus soms uur spelen en soms 3 keer achter elkaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:06 schreef Re.active het volgende:
Dus niet geheel random dus. Maar kut man, hoop dat je het kan fixen zonder al te veel truuken te hoeven uithalen![]()
Je denkt al zo snel aan een hardware probleem maar ik kan het niet buiten BF3 reproduceren.![]()
![]()
Zie je trouwens niet in mijn friend list staan, anders had ik je wel willen helpen starten. kan je me even bevrienden![]()
Ik zag het ook inderdaad, heb net verzoek gestuurdquote:Op donderdag 15 december 2011 10:19 schreef Re.active het volgende:
Zie je trouwens niet in mijn friend list staan, anders had ik je wel willen helpen starten. kan je me even bevrienden
Ff benchmarken, kom je er snel genoeg achter ..quote:Op donderdag 15 december 2011 10:18 schreef jpjedi het volgende:
Je denkt al zo snel aan een hardware probleem maar ik kan het niet buiten BF3 reproduceren.![]()
ik heb geprimed en wat loadtests gedaan. Stabiel voor een uur.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ff benchmarken, kom je er snel genoeg achter ..![]()
Vraag Lies anders even, die kan hem wel aanslingeren thuis.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zit al een 15min in #2, zodat ie even opstart. Wil alleen niet echt lukken. Ik zal je zo anders wel even joinen
#2 problemen opgelost dmv R15
quote:RE: B2K maps
Thursday 15/Dec/2011 - 09:32 - Reply by Sander
Beste Petrus,
Dit zou nu opgelost moeten zijn, zou u het nogmaals willen proberen?
Best regards,
Met vriendelijke groet,
i3D.net Helpdesk
Helpdesk open 7 days a week![]()
Als hij vrijdag maar werkt, dan wil ik weer een potje schieten
2de in de Tour de BoF!
Word in deze server regelmatig gekilled door een instant javelin shot. geen lockpiep wel instant dood![]()
De chat staat ook vol met PB ban berichten met aimbots![]()
@idanue ik ben er nog mee bezig ik probeer hem op 400 te zetten dat is denk ik wel genoeg
@sideshowbobbie welkoms teksten en ik probeer PB ook nog beter te zetten![]()
welke server?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:35 schreef Re.active het volgende:
Word in deze server regelmatig gekilled door een instant javelin shot. geen lockpiep wel instant dood![]()
De chat staat ook vol met PB ban berichten met aimbots![]()
Vind Wake een dikke faal met die engi heli's die niet te killen zijn.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wake is vet.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Vind Wake een dikke faal met die engi heli's die niet te killen zijn.![]()
KK tivus Orgin waarom zijn er maar 2 large conquest servers onlinetering wat een faal programma weer
![]()
inderdaad!quote:
Karkand en Sharqi vallen me wat tegen. Ik mis structuur en het lijkt echt chaos in tegenstelling tot BF2. Maar misschien moeten we gewoon nog wennen.![]()
Watheeft dat met Origin te maken?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:26 schreef Athlon64x het volgende:
KK tivus Orgin waarom zijn er maar 2 large conquest servers onlinetering wat een faal programma weer
En maar 2 servers online?Ik vind toch echt >1500 CQlarge servers in battlelog. ..
![]()
Sharqi vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad!
Karkand en Sharqi vallen me wat tegen. Ik mis structuur en het lijkt echt chaos in tegenstelling tot BF2. Maar misschien moeten we gewoon nog wennen.
Lekker chopper hoeren
Karkand is inderdaad wennen en heb de grootste nog niet eens gespeeld.![]()
De combat is juist leukquote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De map wel, de combat gaat nergens over.![]()
![]()
PEBCAK errorquote:Op donderdag 15 december 2011 11:26 schreef Athlon64x het volgende:
![]()
![]()
eh omdat kut programma is? waarom vind in nooit mappen met 64 man en 2 sec op refresh drukken en dan is er wel een paar beschikbaar?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Watheeft dat met Origin te maken?
En maar 2 servers online?Ik vind toch echt >1500 CQlarge servers in battlelog. ..
![]()
Dat heeft niks met origin te maken hoor maar aan je battlelog.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:33 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
eh omdat kut programma is? waarom vind in nooit mappen met 64 man en 2 sec op refresh drukken en dan is er wel een paar beschikbaar?![]()
Nee hoor.. Niet alleen bij BF3! Gisteren was ik ergens anders mee bezig en toen deed hij het ook!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:55 schreef jpjedi het volgende:
Mijn gamepc heeft random crashes. Volledig zwart met rare bromtoon waarna ik hard moet resetten. Temperaturen zijn ok en bij primen blijft hij stabiel. Voor de zekerheid de EFI op default gezet maar geen verschil.
Het gebeurt alleen bij BF3Altijd blijven lachen!!![]()
Grappig, ik lees allemaal dezelfde verhalen als met BF2, alleen was het toen niet origin/battlelog, maar EA/Dice/Server browser die het moesten ontgelden.
Zelfde geldt voor de chopper, die was in BF2 ook niet neer te halen en je had geweldige teamplay. En een update later was het afgelopen met de chopper, bleef die altijd maar zielig in een hoekje stof vangen en was het weer over met de teamplay en gingen we weer met zijn allen achterelkaar vlaggen cappen.
Beide gameplays hebben trouwens zo zijn charme. Ik vond het bijvoorbeeld heerlijk om een vlag te defenden tegen een heli vol mannetjes. Wat een genoegdoening als je dan zo'n volle (domo) chopper uit de lucht schoot
2de in de Tour de BoF!
Heb je nog geen slotjes op de pc gemaakt zodat hij er niet meer aan kan sleutelenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nee hoor.. Niet alleen bij BF3! Gisteren was ik ergens anders mee bezig en toen deed hij het ook!![]()
2de in de Tour de BoF!
ow hoe verander je dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat heeft niks met origin te maken hoor maar aan je battlelog.![]()
Het is ZIJN pc .. dus dat kan ik niet doen .. en lullige is .. dan issie weer een paar dagen weg voor zn werk en zit ik met zijn gebakken peer ..quote:Op donderdag 15 december 2011 11:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je nog geen slotjes op de pc gemaakt zodat hij er niet meer aan kan sleutelen![]()
Bij zoeken staat er ergens ook regio maar het kan ook aan je zoek instellingen liggen of battlelog triptquote:
Dat heb ik ook wel is![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Het is ZIJN pc .. dus dat kan ik niet doen .. en lullige is .. dan issie weer een paar dagen weg voor zn werk en zit ik met zijn gebakken peer ..![]()
![]()
JPjedi, niet meer overclocken en kijken hoe het dan loopt!
Wake Island is wel een stukje kleiner geworden.
De afstand tussen A, B en C was een stuk groter. Nu is alles op elkaar gepropt. Maarja, in het jaar 1942 was alles beter he.![]()
![]()
Zo die 5 SQDM zitten erop. Wat een hel enwat een grafkk mode is dat zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja man! vooral die gratis treinenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:01 schreef JK het volgende:
De afstand tussen A, B en C was een stuk groter. Nu is alles op elkaar gepropt. Maarja, in het jaar 1942 was alles beter he.
Ok dat gaat te ver![]()
![]()
Stond op EFI OC 3% maar die is er nu ook af, geen verschil. grmbl!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:01 schreef JK het volgende:
De afstand tussen A, B en C was een stuk groter. Nu is alles op elkaar gepropt. Maarja, in het jaar 1942 was alles beter he.![]()
Komt het door een OC die crashes?![]()
Snap het nut niet echt van een OC, heb mijn systeem in een grijs verleden ook wel eens overgeklokt maar voor een gamepc haal je er echt geen dikke vette winst uit. je ziet het voornamelijk teruug in winrar/quickpar.![]()
Ik heb mijn pc toen ik hem net had gekocht over geclocked. Ben er al 3.5 jaar niet meer aan geweest en hij doet het nog steeds als een zonnetje
Vond het toen nog wel geinig om te doen, nu ben ik blij als hij werkt.. daarom blijf ik er ook maar van af![]()
![]()
Als je gewoon goed overclocked is er niks aan de hand ..Roll with the fastest
Gisteren echt een lekker potje gedraaid in Damavand peak conquest. 600 tickets en wij hielden 335 tickets over.
Dan zie je echt het belang van goede teamwork. Mijn squad was super adequaat met supressing fire geven bij het neutraliseren van de vlag, mooie strategische benaderingen met tank voorop, daarachter zo'n lichtere tank en aan weerszijden in die gangen teamgenoten om de tunnel helemaal waterdicht te maken.
Zulke potjes zijn nu echt leuk itt van die gasten die in een heli stappen en zichzelf meteen suicideren met mij net gespawned aan boord...I feel kinda Locrian today![]()
Het probleem is dat dat gewoon (te) veel tijd kost.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Xblister het volgende:
Als je gewoon goed overclocked is er niks aan de hand ..![]()
Idd kost het wat tijd.. maar daar kies je toch voor als je goed wil overclocken.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Het probleem is dat dat gewoon (te) veel tijd kost.Roll with the fastest
Ik klok al jaren 10% over maar deze nog niets mee gedaan. De EFI mobos hebben een lichte OC optie die geen problemen mag geven er is ook geen temp probleem dus ik verwacht dat de OC geen oorzaak isquote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Xblister het volgende:
Als je gewoon goed overclocked is er niks aan de hand ..![]()
![]()
Is een bug voor zover ik weet. Heb ik op bijna ALLE servers. Gewoon je cam in de gaten houden/ervaring. Ik kan meestal wel inschatten of ik geraakt ga worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:35 schreef Re.active het volgende:
De chat staat ook vol met PB ban berichten met aimbotsquote:serieus
![]()
Lijkt me ook niet dat als prime wel stable draait, bf3 te zwaar/onstabiel zou zijn voor je oc..quote:Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik klok al jaren 10% over maar deze nog niets mee gedaan. De EFI mobos hebben een lichte OC optie die geen problemen mag geven er is ook geen temp probleem dus ik verwacht dat de OC geen oorzaak is![]()
misschien een software/driver matig conflictje?Roll with the fastest
Tja ga het maar eens uitvissen.. Het heeft weg van een faulty mobo imo.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:12 schreef Xblister het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat als prime wel stable draait, bf3 te zwaar/onstabiel zou zijn voor je oc..![]()
misschien een software/driver matig conflictje?![]()
Hoeft natuurlijk niet. Als het een driver issue is heb je dezelfde problemen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja ga het maar eens uitvissen.. Het heeft weg van een faulty mobo imo.
Wellicht eens wat drivers update/downgraden?Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Heb je geen vermeldingen staan in het eventlog ?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja ga het maar eens uitvissen.. Het heeft weg van een faulty mobo imo.![]()
![]()
Waarom hebben jullie nog geen vriendin?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
WTFquote:Op donderdag 15 december 2011 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom hebben jullie nog geen vriendin?![]()
Grappig detailquote:Op donderdag 15 december 2011 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom hebben jullie nog geen vriendin?![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik zie hem niet maar zal wel aan mij liggen
Hier is hij wat duidelijker.Women with dicks and weak men with vaginas.
hahaha jaa nou zie ik hetquote:funny
![]()
BF3 zit nu op 6%, schiet nou even op
Wel vreemd dat Origin hier wel werkt en Steam niet. Alleen, BF3 op een laptopKijken hoelang het duurt voordat hij overhit raakt
Women with dicks and weak men with vaginas.
jaa steam hea daar gaat het al foutquote:Op donderdag 15 december 2011 14:54 schreef 2Happy4U het volgende:
BF3 zit nu op 6%, schiet nou even op
Wel vreemd dat Origin hier wel werkt en Steam niet. Alleen, BF3 op een laptopKijken hoelang het duurt voordat hij overhit raakt
![]()
![]()
Origin vind ik niet veel beterquote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef hiddit het volgende:
[..]
jaa steam hea daar gaat het al foutMaar ik vind het gewoon vreemd dat ik van een openbare locatie wel Origin kan opstarten maar niet Steam.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Werkt 10 keer beter dan Origin.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef hiddit het volgende:
[..]
jaa steam hea daar gaat het al fout![]()
fanboyquote:Op donderdag 15 december 2011 15:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Werkt 10 keer beter dan Origin.
Roll with the fastest
Al de hele graf dag SQDM aan het doen en nog niet gehaald graf mode graf dice waarom verzin je zoiets.![]()
sqdmquote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef dennis3d het volgende:
Al de hele graf dag SQDM aan het doen en nog niet gehaald graf mode graf dice waarom verzin je zoiets.![]()
![]()
alleen voor eckte bazen
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |