quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Maes het volgende:
Ing, ik zie alleen maar tankini's in beeldzullen we het weer over schoenen hebben?
He, in ruil daarvoor werk ik tot morgen 23:15 he en dan heb jij alweer 2 ingetjes achter de rugquote:
de duitsers komenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Croli het volgende:
Woon in zwolle.
Maar vind t nogal vreemd dat ze savonds oefenen, dat lijkt mij niet heel gebruikelijk.
Sorry dat ik niet quote, maar zit ff op de mobiel
Allemaal aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En het ergste is, dat ik ze toch maar niet besteld heb.
Ik vond geen van beide echt superdepupermooi en dan vind ik 55 euro toch te duur voor iets waar ik niet volledig achtersta![]()
Dus ik ga wel in blauw, buin, of roze bikini de wildwaterbaan af en duimen dat ik nog wat aan heb als ik beneden aan kom
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
Nah het is gewoon gaaf om steeds meer dingen zelf te kunnenen spuiten lijkt me echt niet heel erg leuk (althans, niet op deze manier
) maar het geeft me wel weer een stukje zelfstandigheid als ik het kan
Onze Maes; praktisch als altijdquote:
Nee, voor zover ik weet is het in Zwolle e.o. geen oorlogquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Croli het volgende:
Woon in zwolle.
Maar vind t nogal vreemd dat ze savonds oefenen, dat lijkt mij niet heel gebruikelijk.
Sorry dat ik niet quote, maar zit ff op de mobiel
Vergeet niet te vragen of iemand foto's wil maken. Gewoon voor het nageslacht, jeweetsquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En het ergste is, dat ik ze toch maar niet besteld heb.
Ik vond geen van beide echt superdepupermooi en dan vind ik 55 euro toch te duur voor iets waar ik niet volledig achtersta![]()
Dus ik ga wel in blauw, buin, of roze bikini de wildwaterbaan af en duimen dat ik nog wat aan heb als ik beneden aan kom
Boewhahahahahahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Allemaal aankan je 3x voor je in je nakie beneden bent
Ik doe de roze wel aan, die heeft de grootste broek....met een touwtjequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vergeet niet te vragen of iemand foto's wil maken. Gewoon voor het nageslacht, jeweets
Elies is geniaalquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:30 schreef Maes het volgende:
Ik vind het ducktape idee van Elies ook geniaal
Direct weer smerenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Qwea het volgende:
Godverdehoeren. Beer zijn plek begint weer te etteren volgens mij. Het is vochtig en plakkerig. Echt. AAAARG.
Drie keer om je nek wikkelen, dan blijft ie wel zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe de roze wel aan, die heeft de grootste broek....met een touwtje
Ik ben nooit gestopt. Ik smeer al 2 weken nonstopquote:
Wat een ge-etter zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Qwea het volgende:
Godverdehoeren. Beer zijn plek begint weer te etteren volgens mij. Het is vochtig en plakkerig. Echt. AAAARG.
Ow, da's kutquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben nooit gestopt. Ik smeer al 2 weken nonstopIk word er helemaal schijtziek van. Morgen Shirley maar eens bellen.
Nou....neequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Drie keer om je nek wikkelen, dan blijft ie wel zitten
Ow, wacht eens... Beppie?
Gewoon hatseflatsen in dat waterquote:
Me tooooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |