Ze neemt helemaal nixquote:Op woensdag 14 december 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
![]()
Ing, die turqoise met dat bruine broekje-met-bandje had je moeten nemen
Jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 december 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze neemt helemaal nix
Zullen wij samen onderaan de glijbaan gaan liggen, verkleed als strandbal en dan foto's maken
Dan doe jij twee strandballen in éénquote:Op woensdag 14 december 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaa
Dan koop ik toch dat oranje jurkje nog even snel, dan heb ik mijn strandbaloutfit ready
Beloofdquote:Op woensdag 14 december 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Maar dan niet stiekem in mijn broekje he, dat mag niet van Q.
Nopequote:Op woensdag 14 december 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
Over decolletaaaaaaaaaaages heeft ze niets gezegd he?
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
Ik moest toch wel zo vreselijk lachen om deze uit dat photoshop hulp topic![]()
[ afbeelding ]
Ja, ze waren weg... Maar vannacht in ene gvd weer 2quote:Op woensdag 14 december 2011 06:41 schreef Rewimo het volgende:
Heb je nou alweer nog steeds zilvervisjes? Wat een rotkrengen. Stuur ze weg!![]()
En rugpijn zuigtHeuppijn ook
16?naaaiz. Mijne 1,5 gelee. En toen was ik niet ziekquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik al es misselijk ben, zit ik idd ook half rechtop in bed te trillen en zweten en raken m'n darmen van slag door de angst te moeten kotsen.![]()
Mijn teller staat op 16 jaar
misschien een stomme vraag, maar kan t niet zo zijn dat er in de buurt een lek is?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ze waren weg... Maar vannacht in ene gvd weer 2
Beide kanten hebben er last van. Ik zou alleen niet weten waar ik een lek zou moeten zoeken?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien een stomme vraag, maar kan t niet zo zijn dat er in de buurt een lek is?
bij vrienden van me waar die beesten renden, bleek later in de straat een waterleidinglek te zijn
lek dicht, beesten weg
als in hebben de buren er misschien ook last van?
t zou me niets verbazen als er dan onder die verzakkende tegels iets fout is, die verzakken niet voor niets lijkt mequote:Op woensdag 14 december 2011 08:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beide kanten hebben er last van. Ik zou alleen niet weten waar ik een lek zou moeten zoeken?
Reminds me wel dat ik de gemeente moet bellen. Ik had bijna weer mijn banden afgescheurdin de steeg zijn de tegels aan het verzakken
Ik verwacht het niet. Maar ik zal daar sowieso voor bellen.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zou me niets verbazen als er dan onder die verzakkende tegels iets fout is, die verzakken niet voor niets lijkt me
wie weet zit daar wel een lek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |