Zal morgen ff foto's maken van de hele scooter. Wel al ff snel een plaatje van 't pretspul wat eronder zit gezocht. Staat overigens in Maastricht.quote:
Was 't helemaal vergeten, staat er nu iig bijquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef RichardHammond het volgende:
Misschien handig om in ieder geval de modelnaam te noemen + bouwjaar. Kunnen de mensen in ieder geval even kijken op Google om wat voor ding het gaat.
Nope en wanneer hij niet snel genoeg verkocht word, gaat alles behalve 't blok naar de sloop. Verkoop 'm eigk omdat de motorische setup pas een 500km oud is, anders was 'ie helemaal naar de sloop gegaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Xpress het volgende:
Orginele onderdelen nog aanwezig? Ik heb wel interesse maar zou hem wel terug willen voeren...
Precies, de rest van de brommer is meer als extra. Gaat echt om de motorische setup. Cilinder+zuiger+kop kost tegenwoordig nog steeds minimaal 130 euro en is pas paar 100 km oud allemaal!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
De huidige onderdelen is het enige wat deze prijs rechtvaardigt
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:36 schreef Sjacq het volgende:
Als ik het goed begrijp is er gewoon een kenteken gemonteerd op het apparaat?
Zit een kenteken en alle papieren etc bij, maar gezien ik 'm voor de fun gebruikte is 'ie op 't moment wel geschorst etc.quote:
Jup is een snor(zonder helm) en loopt idd zijn vertanding uit(80+ km/h). Gezien het als frameracer gebruikt werd maakte het voor mij weinig uit of 'ie nou brom of snor was.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
oeh, stiekem toch wat intresse hier![]()
maar lees dat het een snor is, zonder helm dus?
heb nu namelijk een kymco, met helm maar die rijd maar 60.
Dat ding vanjou rijdt dus 80?
Is wel mogelijk, maar dan zou hij helemaal omgekeurd moeten worden en dat gaat dus niet met die onderdelen die eronder zitten. Andere optie is een brom-frame kopen en gewoon alles over zettenquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
En het is niet mogelijk om er een geel kenteken op te zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop