quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik, de superarrogante, haal mijn eigen woorden aan (Brel)
Zo ga je met een hond om, niet met mensenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar voor anderen is dat dus niet zo. Zij zijn blij met wat jij niet lekker vindt.
Ik heb bij een bedrijf gewerkt dat een goed doel had geadopteerd, een kinderhospice, je kon er daar voor kiezen de verjaardagsbosbloemen of kerstpakket daaraan uit te laten betalen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Ik heb al jarenlang geen kerstpakket gekregen en wil dat graag zo houden.
Dat geld werd de vorige jaren door ons bedrijf collectief besteed aan een goed doel en van mijn uitkeringsinstantie verwacht ik dit jaar ook geen pakket.
Nee. Jouw grens ligt bij boter enzo. En wat ik al zei, het gaat niet eens om wat je geeft. Maar dat iemand genoeg om je geeft, om je iets te sturen. Dat doet een mens heel veel goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo ga je met een hond om, niet met mensen
Een van mijn vrijwillige bijdrages aan een mooiere betere wereld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Piet wil graag mensen culinair opvoeden Krak
Zoiets hadden wij ook. Ook iets voor kinderen. Ben kwijt wat het was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb bij een bedrijf gewerkt dat een goed doel had geadopteerd, een kinderhospice, je kon er daar voor kiezen de verjaardagsbosbloemen of kerstpakket daaraan uit te laten betalen.
Deden ook benefits daarvoor
Dementie, Korsakowquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ook. Ook iets voor kinderen. Ben kwijt wat het was.
Stichting Kinderkorsakovquote:
Huishoudelijk werk is goeie therapie!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef AnneX het volgende:
Mij hemel, er staat iemand brood te keneden.
Een regelrechte workout.
Bbc2
Kinderen met Alzheimer was het inderdaad.quote:
Zou bijna zin krijgen hem op te richtenquote:
maak er een collectebus bij en je loopt binnenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou bijna zin krijgen hem op te richten
Ik heb genoeg patiëntjes in de klas.. als ik zie wat die allemaal vergeten iedere keer weerquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan geld inzamelen voor een kerst om nooit te vergetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan geld inzamelen voor een kerst om nooit te vergeten
[..]
Helaas ben ik niet getrouwd met een directeur van Samona.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |