En zo zijn we weer rondquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prima om een vreetpakket te geven, maar geef dan geen troep
Jep,quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij kregen vorig jaar een intratuinbon, het jaar er voor een tijdschriftenbon. Dat zijn leuke cadeaus, daar kan iedereen wel wat mee
Ik ook!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Nou Piet, nu wil ik ook weten wàt er dan precies in dat pakket zat
Boodschappenmandjeinhoud van Gerrie en Bert.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Nou Piet, nu wil ik ook weten wàt er dan precies in dat pakket zat
Ik denk wel dat jullie misschien wat meer één doelgroep zijn. Bij een gemiddeld bedrijf waar afdelingen zitten van financiën tot P&O tot Communictie tot weet ik het, zit je wel weer met andere typen mensen denk ik. Waardoor een cadeau 'waar iedereen iets mee kan' bijna niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij kregen vorig jaar een intratuinbon, het jaar er voor een tijdschriftenbon. Dat zijn leuke cadeaus, daar kan iedereen wel wat mee
Wat is dat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boodschappenmandjeinhoud van Gerrie en Bert.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben na Johnny & Anita en Henk & Ingrid afgehaakt... wie zijn Gerrie en Bert?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben na Johnny & Anita en Henk & Ingrid afgehaakt... wie zijn Gerrie en Bert?
haha, ik wilde hem net plaatsen!quote:
Er is voor iedereen wel een tijdschrift en er is voor iedereen wel een plantquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jullie misschien wat meer één doelgroep zijn. Bij een gemiddeld bedrijf waar afdelingen zitten van financiën tot P&O tot Communictie tot weet ik het, zit je wel weer met andere typen mensen denk ik. Waardoor een cadeau 'waar iedereen iets mee kan' bijna niet mogelijk is.
Lekker veel wijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
Aan die keuken te zien hebben die best een oké boodschappenmandje trouwens.
Blikje zalm, Blikje kippenragout, ragoutbladerdeegcups van gehard vet, toastjes, pak servetjes, een fles chileense foezel, zakje snoep, een bedrijfspravda, borrelnoten, magere kaas, melkchocolaatjes, thee met chemische smaakjes, koekjesquote:
Hier kan je je aanmelden:quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikje John West zalm, Blikje kippenragout, ragoutbladerdeegcups van gehard vet, toastjes, pak servetjes, een fles chileense foezel, zakje snoep, een bedrijfspravda, borrelnoten, magere kaas, melkchocolaatjes, thee met chemische smaakjes, koekjes
Thats it
Wow, een back to the 80´s pakketquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikje zalm, Blikje kippenragout, ragoutbladerdeegcups van gehard vet, toastjes, pak servetjes, een fles chileense foezel, zakje snoep, een bedrijfspravda, borrelnoten, magere kaas, melkchocolaatjes, thee met chemische smaakjes, koekjes
Thats it
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb trouwens mijn voucher omgezet in 6 flessen wijn, als die nou een beetje te zuipen is ben ik er blij mee.
Zo vaak zie ik jullie toch helemaal nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.
Voor jou ja.quote:
Maak er stoofvlees meequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.
Dan verstuur je het maar per postquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik jullie toch helemaal niet
Als ik wat weggeef is het wat moois of goedsquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor jou ja.
Maar als je het weggeeft, is het veel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |