SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.
[ Bericht 27% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 13-12-2011 19:18:39 ]
Eens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik speel geen Skyrim
Alleen mariokart
Maar ik speel alleen bazengames.quote:
No way. Als er bier pizza en een xbox in de buurt staat weet ik wel waar ik naar grijp.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No way. Als er bier pizza en een xbox in de buurt staat weet ik wel waar ik naar grijp.Behalve het bier dan.
Kijk even goed, er staat pizza en bier op de tafel en die man heeft een controller in z'n hand.quote:
Dat dus. Mannen snappen ook nooit wat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kijk even goed, er staat pizza en bier op de tafel en die man heeft een controller in z'n hand.
Ja echt he? Hoe kun je de pizza nou koud laten worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:26 schreef krioro het volgende:
Ik vind die gozer nogal matig, gaat voor het minst interessante. Afgezien van het bier dan.
Jullie kunnen multitasken, dus dat is geen eerlijke vergelijking.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meisjes die beter kunnen gamen dan mannen.
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt he? Hoe kun je de pizza nou koud laten worden.
Dat dacht ik serieus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt he? Hoe kun je de pizza nou koud laten worden.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kom laten we anders even nog een stom plaatje analyseren met z'n allen! TT-matchers![]()
.
GO!quote:
En zelf niet zekerquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:30 schreef Sala-adin het volgende:
Zometeen komt een vriend langs, ga hem overhalen om die truffels te eten
dat is juist vervelend , doet schade aan mijn e-piemelquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meisjes die beter kunnen gamen dan mannen.
Ah net als met bakstenenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:33 schreef krioro het volgende:
Is dat niet hetzelfde als met paddo's, dat je er heel lang op moet gaan zitten kauwen om het gruwelijk ranzige sap eruit te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |