Ze kunnen toch sleutels ruilen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze verhuizen daar zo vaak dat het geen eens zin heeft.
Dat hebben ze in geen 1 film of serie. Daar kun je altijd heel makkelijk inbreken in auto's en huizen. En de deuren zijn ook altijd open.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
Hebben ze trouwens geen sloten op deuren in GTST.
Ook zo fout als Sjors bijv. buiten de was ophangt. Af en toe hoor je een vogel fluiten, om ons het idee te geven dat ze echt buiten isquote:
Dat zorgt juist voor een beetje sfeer.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ook zo fout als Sjors bijv. buiten de was ophangt. Af en toe hoor je een vogel fluiten, om ons het idee te geven dat ze echt buiten is
Maar je hoort nooit auto'squote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zorgt juist voor een beetje sfeer.
Het centrum van Meerdijk is autovrij. Dat weet iedereenquote:
Ohh okquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het centrum van Meerdijk is autovrij. Dat weet iedereen
Die staat niet geparkeerd in het centrum.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ohh okIk vraag me dan af hoe Nina uit Meerdijk komt met haar auto
Als ze het bij GTST plotseling over iemand gaan hebben, dan weet je het wel weerquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
Goh, Jack die ineens weer binnenkomt/thuis is. Verrassend!![]()
Ik zei het een halve minuut van tevoren en mijn vader zei: hoe weet jij dat nu weer!?
Like...duh!!
Als het nu zomer was geweest...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
En laten we het verder maar niet gaan hebben over de gele broek van Lucas.
Nina gaat ook altijd eerst 15 minuten lopen totdat ze bij haar auto isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staat niet geparkeerd in het centrum.
Nina zou zich nog laten rijden naar haar parkeerplaats.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nina gaat ook altijd eerst 15 minuten lopen totdat ze bij haar auto is
Ik zie het al voor me
Jack was vorige week nog in afrika, heeft hij snel gedaan dan
Dat bedoel ik jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nina zou zich nog laten rijden naar haar parkeerplaats.
Iedereen kent Bing inmiddels wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij kun je dat beter in spoilers zetten. Weet niet of iedereen dat al wil weten.
Hoop het ookquote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Frey het volgende:
Zolang Nick er uiteindelijk maar mee weg komt, want die heeft al genoeg ellende gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |