Ja das waar. Maar ik denk dat Edwin het over stappen had, achja tijdlijnen en gtstquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Stappen is inderdaad overdreven. Maar een pilsje na school is toch vrij normaal. Ik ging vaak poolen.
Ouders en de verwachtingen van hun kinderen...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Anton denkt dat Edwin wel op Oxford binnen kan komen. Ja hoor, hij is notabene gezakt voor zijn examen
Even langs bij de Ikea. Kasten genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
Die gast heeft echt kast-problemen
En als ie dan eenmaal uit de kast is, maken ze in Amsterdam een ikea bouwpakket van hemquote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Even langs bij de Ikea. Kasten genoeg.
Er zit er notabene 1 in Meerdijk. Bing had daar het babybedje voor Bram gekochtquote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Even langs bij de Ikea. Kasten genoeg.
Daar werd niet gezegd dat ze het in Meerdijk hadden gekocht. Ze waren bij zuidzeederwoude de brug over gegaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Er zit er notabene 1 in Meerdijk. Bing had daar het babybedje voor Bram gekocht
Ja het kan zijn dat ze naar Amsterdam zijn geredenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar werd niet gezegd dat ze het in Meerdijk hadden gekocht. Ze waren bij zuidzeederwoude de brug over gegaan.
bij Velsen toch? Dus IKEA Haarlem is beterquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja het kan zijn dat ze naar Amsterdam zijn geredenWaar ligt Meerdijk eigenlijk?
Hij mag er bij mij wel uitkomenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
Die gast heeft echt kast-problemen
Dan zullen ze daar heen zijn gegaanquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij Velsen toch? Dus IKEA Haarlem is beter
Ze verhuizen daar zo vaak dat het geen eens zin heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
Hebben ze trouwens geen sloten op deuren in GTST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |