Dan doen volgens mij al die 'moeders' en 'oudere' vrouwen in gtst. Dat was vroeger ook al met Sylvia, nog steeds Laura, vroeger Barbara, Janine en nu dus ook Bianca.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Bianca bemoeit zich overal mee.
Ik ook.quote:
Die is nog kapot van de vorige keer.quote:
Nee man, die gozer is gayer dan een piem0l in een vent z'n reet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Hoewel, die gozer zou nog bi kunnen zijn.
Hij heeft al meer inhoud dan Hugoquote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een kansloos een figuur waar Lorena en Lucas achteraan zitten
Door herrie hier in huis heb ik hem niet horen praten. Dan hoor je het nog wat beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee man, die gozer is gayer dan een piem0l in een vent z'n reet.
Anton denkt dat Edwin wel op Oxford binnen kan komen. Ja hoor, hij is notabene gezakt voor zijn examenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe gaat Edwin trouwens een Engelse beurs krijgen met zijn huidige studieresultaten.
Dat bedoel ik. Daar moet je minimaal Cum Laude geslaagd zijn en in staat zijn goede motivatiebrieven te schrijven en de sociale capaciteiten hebben om een intake-gesprek te overlevenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Anton denkt dat Edwin wel op Oxford binnen kan komen. Ja hoor, hij is notabene gezakt voor zijn examen
Stappen is inderdaad overdreven. Maar een pilsje na school is toch vrij normaal. Ik ging vaak poolen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef loezzzje het volgende:
Op het smsje van Janine staat 17.11 en Edwin wil uitgaan, wie gaat er nou om 17.00 s middags stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |