Oh, als hij normaal deed had ik het niet eens gemerkt. Maar hij kreeg een kleur en bij het afscheid wou hij niet opstaan. Toen bekeek ik hem wat beter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heb je een andere dokter genomen? Hoe kan je weten dat hij een stijve kreeg trouwens?
Omgquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh, als hij normaal deed had ik het niet eens gemerkt. Maar hij kreeg een kleur en bij het afscheid wou hij niet opstaan. Toen bekeek ik hem wat beter.
Jij wordt altijd zeiknat bij de dokter? Chanant zegquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omgen ik altijd maar denken dat dokters zo niet zijn
Zijn de meeste ook niet denk ik. Hoop ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omgen ik altijd maar denken dat dokters zo niet zijn
Nee.. Maar ik dacht altijd dat alle dokters homo waren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jij wordt altijd zeiknat bij de dokter? Chanant zeg
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef sinepedraap het volgende:
Hoi,
Ik zit met een chanant probleem...
Vandaag gingen we worstelen bij gym en toen kreeg ik dus een stijve...
Maar mensen zagen het en toen moesten ze lachen..
Nu durf ik morgen niet zo goed naar school....
Tips en adviezen zijn welkom
Klacht: hormonen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van te voren goed leggen, zodat hij zijn gang kan gaan. Dit doe je ook als je naar de kapper gaat, dan hoef je hem niet in te houden.
Misschien een domme vraag, maar ik heb geen piemel en wel nieuwsgierigheid, hoe leg je hem dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van te voren goed leggen, zodat hij zijn gang kan gaan. Dit doe je ook als je naar de kapper gaat, dan hoef je hem niet in te houden.
Ik wil je er wel praktijkles in geven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar ik heb geen piemel en wel nieuwsgierigheid, hoe leg je hem dan?
Eerst een lesje theorie graagquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik wil je er wel praktijkles in geven.
Ik zou haar geven, als ze maar d'r kop houdt.quote:
omhoog, dus normaal hangt hij omlaag, maar dan leg je hem omhoog richting je naavalquote:
Ahh zo. En waarom doen mannen dat niet altijd overal, just in case?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:47 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
omhoog, dus normaal hangt hij omlaag, maar dan leg je hem omhoog richting je naaval
Vanwege de zwaartekracht..quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ahh zo. En waarom doen mannen dat niet altijd overal, just in case?
En dan een plakbandje eroverheen zodat hij ook in de slappe positie gelijk goed ligtquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ahh zo. En waarom doen mannen dat niet altijd overal, just in case?
Ik ook, maar zo normaal schijnt dat trouwens niet te zijn. Ze gaan alle kanten op, links/rechts opzij, omhoog, omlaag schijnt iig raar te zijn. Maar dat is weer een ander topic.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:47 schreef Anno2012 het volgende:
omhoog, dus normaal hangt hij omlaag, maar dan leg je hem omhoog richting je naaval
moet wel met strakke boxer,anders valt ie weer omlaag
als je een beetje (goede) strakke boxer draagt ben ik heel benieuwd hoe hij weer naar beneden kan zakkenquote:
Normaal hang je hem altijd in je linker of rechter broekspijp, bij de meeste mannen is dat de linker. Maar wanneer je dan een stijve piemel krijgt kun je die tent niet normaal meer opvouwen. Dan ben je gewoon de klos en ben je te laat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar ik heb geen piemel en wel nieuwsgierigheid, hoe leg je hem dan?
Ik draag wijde boxers. Frisse lucht en alles.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
als je een beetje (goede) strakke boxer draagt ben ik heel benieuwd hoe hij weer naar beneden kan zakken
vandaar, ik liever strakkequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:54 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik draag wijde boxers. Frisse lucht en alles.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef rosepetals het volgende:
Nu we toch bezig zijn, mag ik meer piemel vragen stellen?
Bestwel fallisch, maar vooruit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef rosepetals het volgende:
Wat wil je nog meer weten van het mannelijke geslachtsdeel?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef rosepetals het volgende:
Zal het het ook opruimen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef rosepetals het volgende:
Kan je plassen met een stijve piemel?
Jawel, gaat alleen moeilijk. Tenzij je in de douche staat, dan zeikstraal je alles onder als een baas en spoel je het daarna schoon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef rosepetals het volgende:
Als hij niet helemaal knotshard is, en je flink drukt wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef rosepetals het volgende:
Met moeite, pijn en heel veel rotzooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef rosepetals het volgende:
Hé? Hoe dan? Brand het bij jou ofzo? Dat ligt dan niet aan je erectie hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met moeite, pijn en heel veel rotzooi.
Welke pijn ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met moeite, pijn en heel veel rotzooi.
Ontmaagd op mijn 10e.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou nu niet meer nee![]()
Maar volgens mij hebben voornamelijk jongere mannen er last van. Maar misschien ligt dat anders bij maagden (FOK!ers)
Tante Sjaan kon niet met d'r handen van je af blijven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Ontmaagd op mijn 10e.
Full with honor.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef Dimens het volgende:
Als je een goeie erectie hebt, dan voel je dat echt wel.
Het is niet een lekker gevoel, maar ook niet echt pijn o.i.d...quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef Dimens het volgende:
Als je een goeie erectie hebt, dan voel je dat echt wel.
Nog meer prangende piemel vragen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |