De enige tip: Laten voor wat het is. Zelf niets meer aan doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Nadat onze derde date gecanceld werd door de ouders.
Kreeg TS een sms, 'we moeten praten'.
Kreeg de reden waarom ze bij me weg ging te horen.
Haar ouders.
Van haar vader mag het absoluut niet.
En van haar moeder mag het bijna niet, ik mocht wel met haar gaan praten.
En dat ex donders veel van TS houdt maar niet kan en niet wil kiezen tussen TS of haar ouders.
Wat logisch is natuurlijk.
Wat ik betreur is dat ze er nu pas mee komt, maar beter laat dan nooit.
Al voel ik me compleet machteloos en buitenspel gezet door de ouders.
Toch fijn om te weten hoe het zit.
Tips/advies/wonders voor dit probleem zijn meer dan welkom.
Klinkt altijd makkelijk als het je niet persoonlijk treft maar voor sommigen,die voor het eerst verliefd zijn geworden of het echt met iemand zien zitten,is het altijd moeilijk om verder te gaan als het misloopt omdat ze nog steeds in die 'roes'van de relatie zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef leeell het volgende:
[..]
dit
ditchen en doorlopen ts, ditchen en doorlopen
Geweldig, was een optie als ik haar daar niet heel erg verdrietig mee maakte.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:46 schreef Aneurism het volgende:
Ouders uitmoorden en dame in een kelder als lustslaaf houden.
Want? Je hebt geen kelder?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Geweldig, was een optie als ik haar daar niet heel erg verdrietig mee maakte.
Alleen dat kelder idee is niet zo geweldig...
Oh er was ook serieus gereageerd in dit topicquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Nadat onze derde date gecanceld werd door de ouders.
Kreeg TS een sms, 'we moeten praten'.
Kreeg de reden waarom ze bij me weg ging te horen.
Haar ouders.
Van haar vader mag het absoluut niet.
En van haar moeder mag het bijna niet, ik mocht wel met haar gaan praten.
En dat ex donders veel van TS houdt maar niet kan en niet wil kiezen tussen TS of haar ouders.
Wat logisch is natuurlijk.
Wat ik betreur is dat ze er nu pas mee komt, maar beter laat dan nooit.
Al voel ik me compleet machteloos en buitenspel gezet door de ouders.
Toch fijn om te weten hoe het zit.
Tips/advies/wonders voor dit probleem zijn meer dan welkom.
Dat ik geen kelder heb, is 1 van de redenen waarom dat niet geweldig is, neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:58 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Oh er was ook serieus gereageerd in dit topic![]()
Denk niet dat je er veel aan kúnt doen trouwens. Zij is een stuk jonger, ze heeft ook weinig te kiezen of ze moet op die leeftijd het huis al uit gaan. Lijkt me ook niet reeel.
Waarom mogen ze jou niet, weet je dat? Gezien het leeftijdsverschil of iets anders of is het voor jou onbegrijpelijk? Is er de mogelijkheid tot een gesprek met de ouders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |