Neequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeiiiiiii *gaat even achterover zitten en kijken*
Nah, als mijn blaas op knappen staat, dan lijkt het me beter!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah joh, als ie knapt moet je pas zeiken.
Je weet het niet he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
NOU JE MOEST EENS WETEN!
ooh wacht, jij hebt nooit een ban verzoek voor me gedaan volgens mij
Ook saai.
Ik ben bang dat je daar gelijk in hebtquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn vrouws genoeg om elkaar het leven zuur te maken, daar hebben jullie mij niet bij nodig
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, met Elies heb je daar idd niemand extra bij nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je weet nog waar het is?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef Qwea het volgende:
Senes, ik ga zo naar de gastronoom. Als ik niet terug ben binnen 20 min, is het waarschijnlijk overvallen. Kom je me dan zoeken?
Ik heb nooit een F&F ban gehad, en die algehele bans waren niet aangevraagd door jouquote:
Ooh begin jij ook al? Krijg de schurft.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh begin jij ook al? Krijg de schurft.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
TreurwilgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Waarschijnlijk ben je dan alleen de weg weer kwijt slimke, dus we geven je een uurtje of zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef Qwea het volgende:
Senes, ik ga zo naar de gastronoom. Als ik niet terug ben binnen 20 min, is het waarschijnlijk overvallen. Kom je me dan zoeken?
Ja, steek die maar op een plek waar de zon niet schijnt. Volgende keer loop ik je gewoon weer voorbijquote:
Echt, fuck julliequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan alleen de weg weer kwijt slimke, dus we geven je een uurtje of zo
Nasiquote:
Kusje eropquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef Qwea het volgende:
Hebben jullie nooit geleerd dat je kneusjes niet mag plagen?!
Ja we bewaren het wel tot morgen,quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga iig naar huis, morgen nieuwe dag, nieuwe server, nieuwe kansen![]()
Hou de boel hier een beetje heel, ok?
Maar zelfs áls dat zo zou zijn, dan heb ik daar niets mee te makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:37 schreef senesta het volgende:
Ik hoop toch serieus dat er geen wrok om bans uit verleden is en dat het daarom gaat, dat zou wel enorm flauw en onterecht zijn, ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |