quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja?![]()
Maar ik heb al verkering hoor! Met elies
Ja doei. Ik was eerder hoor!quote:
Ik nog niet en sommige van jullie vervelen mij al vanaf ergens begin van de middagquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat we allemaal ongesteld zijn en ons vervelen.
Nou, doe dan maar rituals. En lekker optijd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef Ynske het volgende:
we mogen ons kerstpakket uitzoeken
een mini-ritualspakket of een kleine sporttas
ophalen vanaf 17 februari
Dan moet je nog even wachten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef Ynske het volgende:
we mogen ons kerstpakket uitzoeken
een mini-ritualspakket of een kleine sporttas
ophalen vanaf 17 februari
Dus je leest mee, maar je mengt je er niet in? Jezus fuck ing!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nog niet en sommige van jullie vervelen mij al vanaf ergens begin van de middag
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en nog ff....
Die opmerking van Oognip he? Waarom wordt daar nou weer bovenop gesprongen?
Ingetje79@HomeinEnglish.nl?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
voornaamachternaamzonderpuntertussenapenstaartjethuisinhetengelspuntenel
Jupquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je leest mee, maar je mengt je er niet in? Jezus fuck ing!
Jij snapt emquote:
Omdat Oognipquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en nog ff....
Die opmerking van Oognip he? Waarom wordt daar nou weer bovenop gesprongen?
Niet eensquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij snapt em![]()
Je gaat zeker weer bijna op bed?
Yeah.... Dat doe ik nooitquote:
Wat naar toch, sterkte hoor voor jou en je familiequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nee ik hoop zo na vrijdag
[..]
Ik heb vandaag even de kleine maat kleertjes gebracht. Voor hetzelfde geldt heeft ze ze morgen nodig. Ze ziet er erg slecht uit. Ze hebben besloten de natuur zijn gang te laten gaan. Het kindje wordt redelijk klein geschat (3500 gram echo en 3000 gram met de hand) ik vind dit heel normaal maar toch schijnt het geen groot kindje te worden en elke dag dat het blijft zitten is wat extra groei.
Dit geschenk betreft de giftset Deep Relaxation. Inhoud: 30 ml Wai Wang (scrub), 30 ml Mei Dao (bodycream), 30 ml Lao Tze (footcream).quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, doe dan maar rituals. En lekker optijd.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nog niet en sommige van jullie vervelen mij al vanaf ergens begin van de middag
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je leest mee, maar je mengt je er niet in? Jezus fuck ing!
Dat had ik eigenlijk ook willen doen,maar ik kon me niet inhoudenquote:
Ga maar zoekenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah.... Dat doe ik nooit. Begin van dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |