Hebben jullie ook kunstbomen met geïntegreerde ledverlichting met dimmer?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:52 schreef chacama het volgende:
en het kader van kerstmis. Ik heb net een kerstboom afgetuigd....was de laatste in deze maat dus die is als showroomexemplaar de deur uit!
Ik ben nog steeds helemaal verliefd op ons cadovius wandrekquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou ook wel wat andere meubels willen, maar weer niet te stijlvol. Dat past niet echt bij ons en hou ik het toch niet. Ik zou wel eens helemaal retro willen, maar krijg Peace niet mee vrees ik.
Heb ik even gegoogled, maar dat ziet er tof uit!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds helemaal verliefd op ons cadovius wandrek
En gevuld nog mooierquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb ik even gegoogled, maar dat ziet er tof uit!!
Zolang het klopt is het goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Het klopt daar bij die 2 ronde botten onderaan mijn schedel.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zolang het klopt is het goed![]()
sorry, open doel en zo![]()
awh toequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga echt mijn kuilen zevendehandse stofnest niet all over the internet gooien hoor.'
Ik heb een beetje een typisch huis. zitkuil, groot middenstuk met kastenwand (om de deur) en kantoordeel en dan achter de nieuwe keukenaanbouw. misschien als ik morgen klaar ben met weggooien en poetsen.
Dat geloof ik graag!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En gevuld nog mooier(heb even geen foto bij de hand). Dat strakke past ook heel mooi bij de jaren 30 features van ons huis. Maar ik denk dat ik vriendlief ook niet omgekregen had als we het niet kado hadden gekregen.
Er gaat niets boven een opa en oma met designsmaak
jaja. niet meer twee treetjes diep zoals het was, maar nog wel duidelijk een afstap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb jij echt een zitkuil Buuf!
Ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan, ik struikel al over drempels en heb blauwe plekken van deurklinkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaja. niet meer twee treetjes diep zoals het was, maar nog wel duidelijk een afstap.
Goede batterijenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
DILDO`S!!!!
Sorry, het was sterker dan ik
zo gaaf! dat zo samson & gert-erigquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaja. niet meer twee treetjes diep zoals het was, maar nog wel duidelijk een afstap.
Dat is Cooki's schuld die schreef:quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Toen ik net weg ging ging het over meubels!
Libido? Daar doe ik niet aan.
Mijn al anderhalve week aanhoudende verkoudheid heeft zich nu naar mijn schedel verplaatst.
Het klopt daar bij die 2 ronde botten onderaan mijn schedel.![]()
En ik en Oeke lazen wat andersquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:44 schreef Cooki het volgende:
Zojuist zijn de bilibo's voor Lucas hier afgeleverd..![]()
er zit een kortingsbon twv 15euro bij, te besteden bij xanwoman.nl..iemand interesse? (svp via pm)
Ik ook, ik zit helemaal te kwijlen hierquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb ik even gegoogled (cadovius wandrek), maar dat ziet er tof uit!!
Vroegah, ooit, kochten we meubels bij een echte grote mensen meubelzaak, grenen, want dat was hip, het enige wat we nog hebben is de grote apothekerskastquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:37 schreef simmu het volgende:
wij hebben de halve krinkloopwinkel en de andere helft is krijgertjes
bah, schijtvolk. Was wel een mooi prijsje! Als ze alsnog reageren zou ik hem gewoon kopen, je kant nooit te veel kerstbomen hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Mous, je vroeg eerder naar de belgische roze boom, meen ik? Die mensen reageerden helemaal niet...
ik vond het leuk, maar dan vallen al mn roze ballen en prullen in het nietsquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef RockabeIIa het volgende:
en na dat plaatje van die roze boom vonden opeens meer mensen het toch echt wel wat hebben zag ik hier!
probeer eens gewone shampoo...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:10 schreef Keshet het volgende:
Tips waarbij ik na het uitproberen niet bang hoef te zijn voor een melding bij Jeugdzorg. Zoiets?
bierquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:06 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand tips voor het verwijderen van schenkstroop uit je haar? Wassen met Zwitsal en vrij warm water werkt in ieder geval niet.
De muppet heeft nu kastanjebruin haar.
Das zondequote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef miss_sly het volgende:
En nu zit ik thuis, op de bank, kind slaapt, man de deur uit en nu heb ik heul geen zin meer om op te ruimen
En die had je nog liggen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mijn boom volgehangen met zuurstokjes en peperkoekmannetjes
Ik streef naar elk jaar iets anders zonder altijd iets nieuws te hoeven kopen
Het zou idd een actie voor ons geweest kunnen zijn. Hihi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Keshet, weet je aan wie je me altijd een beetje doet denken? Aan Yppy met der dochter <3
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het zou idd een actie voor ons geweest kunnen zijn. Hihi.
wow!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef snoopy het volgende:
Kijk nou, hier de oplossing voor het boekenkast/kerstboomprobleem:
[ afbeelding ]
Ik was dit jaar zo over de zeik dat de lampjes niet op de door mij goedgekeurde plekken zaten, dat het me zelfs niet meer kon schelen of de keramieken kerstklokken van mijn schoonmoeder wel aan de achterkant van de boom hingenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooie boom kim! Wij hebben weer een treurwilg dit jaaren ik ben een beetje zat van de hysterische overdetopheid van de onze dus volgend jaar ook ander tuig.
Briljant topic, gelukkig ben ik nog niet opgetut, anders had ik opnieuw kunnen beginnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind hem wel vrolijk Kim
Oh en ff lachenphotoshop hulp gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat topic![]()
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ja dat moest dezelfde avond meteen al. Mijn lief heeft dat gedaan en ik heb zelf op papier gezet wat ik gezien heb. Ik stond namelijk net iets verder weg.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:56 schreef amaranta het volgende:
MeNicole, worden jullie nog verhoord, omdat je er zo dicht boven op hebt gestaan?
Voor die ouders van hem moet het idd verschrikkelijk zijn.
Zelfde probleem hier gehad bij de Trendhopper, kutwinkelquote:Op woensdag 14 december 2011 09:58 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld naar de winkel waar we het bankstel gekocht hebben. 2w geleden zeiden ze: verwachte levertijd half december. Vandaag dus weer gebeld: oh ja mevrouw F, uw bankstel was hier vrijdag binnengekomen maar we hebben het weer teruggestuurd want het was bekleed met de verkeerde bekleding..
Hoe kan dat in godsnaam.. Er staat toh een kleurcode op de bestelbon!?!???
Ben benieuwd hoelang we nu weer kunnen wachten.. We wachten al 17 weken![]()
heijlen in Peerquote:Op woensdag 14 december 2011 10:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier gehad bij de Trendhopper, kutwinkel
Daar hadden wij ook onze meubels vandaanquote:
Kwantum. Daar hebben wij onze paarse ook weg.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zijn er al kerstballen in de aanbieding? Kom er net achter dat al mijn kerstballen rood zijn, passend bij de oude inrichting. Maar nu heb ik geen rood meer in huis maar paars...
actionquote:Op woensdag 14 december 2011 10:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zijn er al kerstballen in de aanbieding? Kom er net achter dat al mijn kerstballen rood zijn, passend bij de oude inrichting. Maar nu heb ik geen rood meer in huis maar paars...
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:32 schreef Vicky het volgende:
dan hebbenz e aan mij een slechte Saffier.... Ik blijf gewoon net zo lang doorzeiken tot ik wat voor elkaar krijg
agressietraining, dat was jij toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:32 schreef Vicky het volgende:
dan hebbenz e aan mij een slechte Saffier.... Ik blijf gewoon net zo lang doorzeiken tot ik wat voor elkaar krijg
uhuh..quote:Op woensdag 14 december 2011 12:01 schreef Cooki het volgende:
[..]
agressietraining, dat was jij toch?
Heel herkenbaar! Er zit een chauffeur op mijn vaste route die er een sport van maakt om net iets te laat te remmen en extra hard op te trekken als iemand de bus door loopt. Ik moet er echt eens een klacht over indienen.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:50 schreef livelink het volgende:
ik zit momenteel in de bus bij een kamikazechauffeur. Niet normaal hoe hard en gevaarlijk hij rijdt. Ik twijfel nu tussen uitstappen of blij zijn dat ik op tijd op mijn werk zal zijn.
Ik weet wel hoe dat kan. Heb het zo vaak meegemaakt. En wie kon het oplossenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:58 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld naar de winkel waar we het bankstel gekocht hebben. 2w geleden zeiden ze: verwachte levertijd half december. Vandaag dus weer gebeld: oh ja mevrouw F, uw bankstel was hier vrijdag binnengekomen maar we hebben het weer teruggestuurd want het was bekleed met de verkeerde bekleding..
Hoe kan dat in godsnaam.. Er staat toh een kleurcode op de bestelbon!?!???
Ben benieuwd hoelang we nu weer kunnen wachten.. We wachten al 17 weken![]()
Ja ik werd steeds gestoord. kan een mens nou niet eens meer ongestoord Fokken op zijn werkquote:Op woensdag 14 december 2011 12:48 schreef Cooki het volgende:
Estrysik zie je editten.. grappig gezicht hoor
Dat zijn al net zulke hufters! Echt seats and sofas naaien je ook waar je bij staat.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Saffier het volgende:
En het is een Belg he... daar kon onze rechtsbijstand toen mooi niets mee. Moesten we het via België spelen maar wel eerst 250/350? gulden (ja het is al even geleden idd) inleggen en dan werd er door een rechter gekeken of het relevant was. Zo ja konden we door zo nee waren we onze 'inleg' ook nog kwijt.
Toen hebben we dat geld maar gebruikt om een goedkoop bankstel bij de seats&sofa's te kopen
Ben je dus je aanbetaal bedrag kwijt... Dikke kans dat je dat niet terug ziet.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, daar ben je lekker mee dan Vicky!het lijkt me dat herstofferen niet zo lang hoeft te duren? Anders even contact opnemen met de ombudsman (of de hele bank anuleren,)
eens!!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zijn al net zulke hufters! Echt seats and sofas naaien je ook waar je bij staat.
Mja, moest wat toen. Geen poen en wel bankstel nodig. En daar wel redelijke ervaring. Bankstel was zijn geld precies waard zeg maar.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zijn al net zulke hufters! Echt seats and sofas naaien je ook waar je bij staat.
ik heb nu een mail gestuurd naar het algemene emailadres en naar Peer zelf.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, daar ben je lekker mee dan Vicky!het lijkt me dat herstofferen niet zo lang hoeft te duren? Anders even contact opnemen met de ombudsman (of de hele bank anuleren,)
Ik ga wel op een tuinstel zittenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef Saffier het volgende:
[..]
Mja, moest wat toen. En daar wel redelijke ervaring. Bankstel was zijn geld precies waard zeg maar
Ik was aan het editten johquote:Op woensdag 14 december 2011 13:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ga wel op een tuinstel zittenhufters!
editten ...zucht...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:41 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik was aan het editten johMaar als jij met s&s et zo'n ervaring hebt als ik met Heijlen snap ik je volkomen.
Mwoah, ik zou vast even voorinformeren, wat de vervolgstappen zouden zijn bij de ombudsman. Ik heb zomaar een gevoel dat het nodig is.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb nu een mail gestuurd naar het algemene emailadres en naar Peer zelf.
een paar uurtjes. maar als die bank inderdaad uit Polen komt dan kost dat het meeste tijd. En de kans is groot dat hij daar geproduceerd wordt, er zijn weinig meubels die echt in Nederland/Belgie geproduceerd worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vertrouw geen meubelfabrikant/winkel meer sinds ik er heb gewerkt. Je wordt genaaid waar je bij staat. Echt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef Vicky het volgende:
Ik ben nog even goed van vertrouwen...
Dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen meubelfabrikant/winkel meer sinds ik er heb gewerkt. Je wordt genaaid waar je bij staat. Echt.
quote:
Je krijgt een gratis bijpassende poef!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef Vicky het volgende:
Hoofdkantoor gebeld, waren.hiervan niet op de hoogte. Ik heb ze in gebreke gesteld, gezegd sat ik een tegemoetkoming verwacht. Hij gaat het uitzoeken, ik hoor het morgen per mail. Anders hang ik weer aan de telefoon..
Ik ken dat soort acties... Leyla pakt heel graag iets van tafel om het vervolgens aan de eigenaar te geven... Gaat niet heel goed...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:58 schreef Saffier het volgende:
Arrrgghhhhh Mijn wandelende baby liep met een pot confiture uit mijn kerstpakket te slepen. En nog voor ik dat doorhad kletterde hij op de grond.overal glas
en prut
net ná het dweilen uiteraard
whaha met levertijd van 52 weken...quote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Je krijgt een gratis bijpassende poef!
Bij Tobias konden we makkelijk de mokken met hete thee of koffie op tafel laten staan, met Ylana is dat geen optie, die geeft ook alles aan enzoquote:Op woensdag 14 december 2011 14:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken dat soort acties... Leyla pakt heel graag iets van tafel om het vervolgens aan de eigenaar te geven... Gaat niet heel goed...
Je krijgt een gratis onderhoudssetjequote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef Vicky het volgende:
Hoofdkantoor gebeld, waren.hiervan niet op de hoogte. Ik heb ze in gebreke gesteld, gezegd sat ik een tegemoetkoming verwacht. Hij gaat het uitzoeken, ik hoor het morgen per mail. Anders hang ik weer aan de telefoon..
lolquote:Op woensdag 14 december 2011 14:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je krijgt een gratis onderhoudssetje
Van het onderhoudssetje?quote:
nou poe poe!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef Vicky het volgende:
whahaha nee dat er nu met de fabrikant gekeken wordt naar de levering..
Als de fout bij de fabrikant ligt dan kan het snel opgelost worden, ligt de fout bij de winkelier dan gaat het zo:quote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef Vicky het volgende:
whahaha nee dat er nu met de fabrikant gekeken wordt naar de levering..
quote:
Ik heb net inderdaad een klacht ingediend. Misschien heel laf zo achteraf, maar volgens mij had het ook alleen maar averechts gewerkt als ik hem tijdens de rit had aangesproken.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:15 schreef Leandra het volgende:
Livelink, als het echt erg was, en zo klinkt het wel, dan zou ik het melden bij het busbedrijf.
connexxion?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net inderdaad een klacht ingediend. Misschien heel laf zo achteraf, maar volgens mij had het ook alleen maar averechts gewerkt als ik hem tijdens de rit had aangesproken.
Geen idee of er nog wat gebeurt met de klacht.
jaquote:
Koetjesrepen spreek je tegenwoordig ook uit met de nieuwe klinkerklank van Dr. Oetker.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Pvoesss het volgende:
Het aller leukste was dr Oetker.. Was toen hier op fok een topic over de nieuwe (echte) uitspraak. Waar ik mij ook kapot aan ergerde
![]()
![]()
Dus ik mailen naar dr oetker waarom ze dat nu ineens wel aanpassen en ze toch echt al jaren zelf het anders uitspreken in de reclames, kreeg ik een hele brief met uitleg waarom je niet oetker moet zeggen enzo.
Inclusief een goodie pakket![]()
Dat vond ik dan wel weer heel tof van ze!
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef Nielsch het volgende:
Koetjesrepen spreek je tegenwoordig ook uit met de nieuwe klinkerklank van Dr. Oetker.
Ik haat mijn inbox. Hij lijkt te veel op m'n werkmail. Die is ook dagelijks vol.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ssserpente je inbox is vol!
kost geld, ik blijf wel freebiequote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Abo nemen dan heb je meer ruimte
Ik heb hem zelf ook niet en ik ruim mijn inbox regelmatig op. Ik kom met de gratis ruimte niet te kort in ieder geval.quote:
Heb je aandelen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Abo nemen dan heb je meer ruimte
Was het maar waar. Ik heb van de week toevallig de abo's zitten bestuderen en toen viel me die grotere pmbox op. En je hebt idd niet van die irritante banners.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Heb je aandelen?
Kostdat en wat zijn de extra voordelen?
ik moet er nix mee.. alles voor de kinderen he..quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het nou eigenlijk afgelopen met die bilibo's ?
wat moet je eigelijk met die dingen?
Kleine kindjes, maar waarschijnlijk ook wel de maxiquote:Op donderdag 15 december 2011 07:48 schreef Cooki het volgende:
goeiemorgen![]()
Troel, dat zijn hopelijk dan de maxi's.. of t zijn hele kleine kindjes![]()
[ afbeelding ]
We zijn heel wat was- en borstelsessies verder maar het is er inmiddels redelijk uit!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef livelink het volgende:
Keshet, heb je inmiddels een nafoto trouwens? Hoe is het afgelopen met het stroophaar?
Leuk! ik zou er ook wel eentje willen maar het neemt zoveel ruimte in he zo'n kerstmarkt in je woonkamer.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een rustig dagje, hoop ik. Vanmiddag in ieder geval m'n kerstmarkt ophalen!!![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! en nog maar te zwijgen over al die mensen die dan je kerstmarkt willen bezoeken.
Daar heb ik helemaal geen ruimte voor.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! en nog maar te zwijgen over al die mensen die dan je kerstmarkt willen bezoeken.
sommige van die chauffeurs zijn ook doodeng hoor! ma had ooit een collega die dan tijdens zo'n gebroken dienst thuis ging zitten borrelenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:58 schreef livelink het volgende:
dat weet ik wel, simmu. Maar ik rijd al jaren en jaren dagelijks uren met de bus en ik heb nog nooit de behoefte gehad een klacht in te dienen. Gisteren dacht ik dat er doden konden valleb
En ik zit zo enorm op mijn handen om niet terug te mailen: 'Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor, ik ben niet doof!'quote:HONOURABLE SIR OR MADAM,
I AM A DEAF. I WANT TO TAKE A STEP FOR THE WELFARE OF THE DEAF. I HAVE 20 DEAF WORKERS BUT INSPITE OF HAVING THEM WITHOUT HELP.
I AM NOT ABLE TO DO ANYTHING. THAT'S WHY I WANT TO ESTABLISH A LIBRARY N.G.O.
WITH THE HELP OF THE FOREIGN COUNTRY. I WANT TO GIVE MY LIBRARY N.G.O. NAME "
REAL LIBRARY CENTER OF THE DEAF PEOPLE." I WANT ALL THE HELP AS POSSIBLE FROM YOU FOR ESTABLISHING THE LIBRARY N.G.O.
MAY, I THEREFORE, HOPE AND PRAY THAT, YOU WOULD BE KIND ENOUGH TO INFORM ME ABOUT A SUITABLE PERSON, WHO WILL HELP ME TO PROSECUTE MY LIBRARY N.G.O.
I SHALL LOOK FORWARD TO HEARING FROM YOU SOON. KINDLY RESPOND BY E-MAIL AT YOUR EARLIEST CONVENIENCE.
THANK YOU IN ADVANCE FOR YOUR KIND HELP.
WITH KINDEST REGARDS.
SINCERELY YOURS,
Oepsquote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef simmu het volgende:
komt omdat het nationale zuremensendag is denk ik
ik moet ook maar even mijn bestelling anuleren geloof ik. dikke vette schijt krijg je van H&M de laatste tijd. En qua personeelsbeleid in Drachtenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef simmu het volgende:
komt omdat het nationale zuremensendag is denk ik
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet ook maar even mijn bestelling anuleren geloof ik. dikke vette schijt krijg je van H&M de laatste tijd. En qua personeelsbeleid in Drachten
ik bedoel, als het dan toch nationale zuremensendag is
Jeetje, in een vliegtuig ook nog. Lijkt me ook heel schokkend voor de medepassagiersquote:Op donderdag 15 december 2011 13:44 schreef innepin het volgende:
Nou ja zeg, wat een belachelijke actie van de h&m![]()
Zo, ik ben er net achter gekomen dat mijn geweldigste baas ooit - van toen ik stage liep bij de ambassade in Berlijn - vorige week plotseling is overleden. In een vliegtuig.![]()
wtf. Ben helemaal verbouwereerd.
quote:
Ja, nu moet ik lachen, dat helpt dus niet hèquote:Op donderdag 15 december 2011 14:00 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
wees gerust zuurhet mag! het is vandaag zuremensendag, dus iedereen mag zuur zijn
kutgaragequote:Op donderdag 15 december 2011 14:27 schreef Sjeen het volgende:
*zuur doet... auto bij garage, die mag ik morgen gaan ophalen mits ik 400 euro meeneem.
Dat geloof ik ook! Maar ik weet niet wat er gebeurd is verder, op alle in memoriams die ik vind staat alleen maar dat ie is overleden tijdens de vlucht van Amsterdam naar New York, niet wat er gebeurd is. Bizar blijft het wel. 58 was ie.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jeetje, in een vliegtuig ook nog. Lijkt me ook heel schokkend voor de medepassagiers
Ow dat is erg zuur. Zo'n geintje hadden wij vorige week... maar dat kostte ¤ 550,=. Fijn zo net voor de kerst hè?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:27 schreef Sjeen het volgende:
*zuur doet... auto bij garage, die mag ik morgen gaan ophalen mits ik 400 euro meeneem.
Wat is er allemaal aan de hand?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef amaranta het volgende:
Oh ik heb genoeg om zuur over te zijn.
Kutzooi
Ja, enigjes... vooral als je bedenkt dat ik al tig keer bij garage ben geweest en dit een direct gevolg is van een probleem dat zij niet gesignaleerd hebben. Zijn nu in conclaaf met Renault Nederland en als daar niks bevredigends uitkomt, dan ga ik toch eens met rechtsbijstand kletsen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is erg zuur. Zo'n geintje hadden wij vorige week... maar dat kostte ¤ 550,=. Fijn zo net voor de kerst hè?
Ik geef je bij beiden weinig kans...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, enigjes... vooral als je bedenkt dat ik al tig keer bij garage ben geweest en dit een direct gevolg is van een probleem dat zij niet gesignaleerd hebben. Zijn nu in conclaaf met Renault Nederland en als daar niks bevredigends uitkomt, dan ga ik toch eens met rechtsbijstand kletsen.
Innepin, jeetje, 58 is ook niet echt oud zeg...
Rij al ruim 10 jaar met veel plezier Renault, ben toch een sucker voor franse auto'squote:Op donderdag 15 december 2011 15:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik geef je bij beiden weinig kans...
Koop nooit een franse auto...
wij hebben ook een laguna, maar geen problemen er mee hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij waren van plan om een laguna uit 2002 als tweede auto aan te schaffen, geloof dat ik daar ook maar vanaf stap. Ze zijn vast niet voor niets zo goedkoop.
Ik begreep dat er bij de modellen uit 2001/02 nog wel eens problemen willen zijn met de automatische deurvergrendeling (of hoe dat ook mag heten)?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:10 schreef moussy het volgende:
[..]
wij hebben ook een laguna, maar geen problemen er mee hoor.
nou en, die auto's jatten ze toch nietquote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik begreep dat er bij de modellen uit 2001/02 nog wel eens problemen willen zijn met de automatische deurvergrendeling (of hoe dat ook mag heten)?
Ik stel me eigenlijk meer voor dat ik dan in de stromende regen met haast daar sta en m'n auto niet in kanquote:Op donderdag 15 december 2011 15:16 schreef moussy het volgende:
[..]
nou en, die auto's jatten ze toch niet
(ik weet niet hou oud de onze is, wel jonger, Peet rijdt er altijd in, ik zelden tot nooit)
dan heb je toch altijd nog je sleutel?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stel me eigenlijk meer voor dat ik dan in de stromende regen met haast daar sta en m'n auto niet in kan
of een roze seat marbellaquote:Op donderdag 15 december 2011 15:18 schreef simmu het volgende:
als je niet wil dattie gejat wordt, moet je een multipla rijden
Ik denk zomaar dat mijnquote:Op donderdag 15 december 2011 15:18 schreef simmu het volgende:
als je niet wil dattie gejat wordt, moet je een multipla rijden
dan heb je iig geen problemen met de deurvergrendeling!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat mijndaar geen bijdrage aan wil leveren en dan eindig ik met een panda van 20 jaar oud denk ik...
Heb je die in de loop der tijd nog meer opgeleukt?quote:
Ow dat is helemaalquote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, enigjes... vooral als je bedenkt dat ik al tig keer bij garage ben geweest en dit een direct gevolg is van een probleem dat zij niet gesignaleerd hebben. Zijn nu in conclaaf met Renault Nederland en als daar niks bevredigends uitkomt, dan ga ik toch eens met rechtsbijstand kletsen.
Innepin, jeetje, 58 is ook niet echt oud zeg...
Ik wilde idd ook een rood kerstkaarsje kopen. Maar dat zit er ook niet in deze maandquote:Op donderdag 15 december 2011 16:24 schreef miss_sly het volgende:
Brocollistamppot met merquez worstjes!
Balen amaranta, en jammer van je rode kaarsjes.
Vervelend van je auto Sjeen. Al iets gehoord van Renault Nederland?
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef Fannie het volgende:
Agosj, zelfs geen kaarsje![]()
Bietjesstamppot klinkt goed.... maar vandaag bloemkool hier, ja Simmu, met papje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |