Ik kan me ergere dingen bedenken. Wel raar dat je ervan moet kokhalzen. Volgende keer vragen of ze een ander smaakje hebben?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Tevens mag ik even klagen over de smaak van noodvullingen... loop al heel de dag te kokhalzen. Doet denken aan 40 pakken Sportlife Extramint blegh.
Probeer eens de pijn van een wortelkanaalbehandeling, geen last van smaak though.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Tevens mag ik even klagen over de smaak van noodvullingen... loop al heel de dag te kokhalzen. Doet denken aan 40 pakken Sportlife Extramint blegh.
Doe ik nooit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Paracetamolletje rammen een optie?
Ik accepteer maar klaag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dan de pijna accepteren en ervan proberen te genieten ;'(
Weet je dat ook weer voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar niet genoeg.
blijkt dat ik "maar" recept hebt voor 30 dagen.
en ik moest naar hem teruggaan over "Een week of 2 " zei hij heel vaag.
maar ik houdt niet van doktoren en heb pas herafspraak 18 januari, dus pas over 39 dagen ofzo.
edit:
en het was hartstikke rot bij de apotheek!
het was een heel vreemd gebouw, met meerdere dingen dan alleen een apotheek.
en toen kwam ik binnen, en was er een bali met een lijn, en buro's met een wachtruimtetje met een nummertjes automaat.
en dat allemaal bij de apotheek.
dus toen heb ik maar voor de zekerheid een nummertje getrokken, ik denk dat dat maar goed was omdat ik het uiteindelijk goed heb gedaan.
en ik had nummer 430. en nummer 22 was aan de beurt. ik dacht doen dat dat papiertje bedoelde dat ik 43 had.
en toen was 23, etc
en 24 was er niet, en 25 was er niet.
en toen weer wat mensen
en toen was 29 er niet, en toen 30, en toen 31
en toen was 32, en toen kwam ik erachter dat ik 30 had , want het eerste cijfer moest worde nweggehaaldl
en allemaal irritant, dus toen moest ik weer een nieuw nummertje trekken want niemand wilde wisselen.
en toen eindelijk bij het buro was het ook heel irritant.
Jammer dat het irritant was, maar het is beter dan via internet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar niet genoeg.
blijkt dat ik "maar" recept hebt voor 30 dagen.
en ik moest naar hem teruggaan over "Een week of 2 " zei hij heel vaag.
maar ik houdt niet van doktoren en heb pas herafspraak 18 januari, dus pas over 39 dagen ofzo.
edit:
en het was hartstikke rot bij de apotheek!
het was een heel vreemd gebouw, met meerdere dingen dan alleen een apotheek.
en toen kwam ik binnen, en was er een bali met een lijn, en buro's met een wachtruimtetje met een nummertjes automaat.
en dat allemaal bij de apotheek.
dus toen heb ik maar voor de zekerheid een nummertje getrokken, ik denk dat dat maar goed was omdat ik het uiteindelijk goed heb gedaan.
en ik had nummer 430. en nummer 22 was aan de beurt. ik dacht doen dat dat papiertje bedoelde dat ik 43 had.
en toen was 23, etc
en 24 was er niet, en 25 was er niet.
en toen weer wat mensen
en toen was 29 er niet, en toen 30, en toen 31
en toen was 32, en toen kwam ik erachter dat ik 30 had , want het eerste cijfer moest worde nweggehaaldl
en allemaal irritant, dus toen moest ik weer een nieuw nummertje trekken want niemand wilde wisselen.
en toen eindelijk bij het buro was het ook heel irritant.
Ik vind het vooral verlammend.quote:
Ouders, vriend?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet waarom mijn huisgenote maar één dag per week thuiskomt
Ik denk het. Wel opmerkelijk dat je nooit te vinden bent in het appartement waarvoor je 240 euromoet betalenquote:
Misschien is ze er wel, maar zie je 'r niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het. Wel opmerkelijk dat je nooit te vinden bent in het appartement waarvoor je 240 euromoet betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |