SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jorwol op 13-12-2011 20:30:20 ]![]()
WOW Wake!!!
Mijn favo map in Battlefield 2. Ziet er erg goed uit! Hier ga ik weer erg veel plezier aan beleven:)![]()
quote:RE: B2K maps
Tuesday 13/Dec/2011 - 12:15 - Reply by Rick
Dear customer,
Currently we are patching all servers, because of the large scale it is taking a few hour to patch all our servers.
Our goal is to have all servers patched before 14.00.
We are sorry for any inconvenience caused by this.
Any news or updates will be posted in our news section:
https://customer.i3d.net/controlpanel/news.php
Best regards,
Met vriendelijke groet,
i3D.net Helpdesk
Helpdesk open 7 days a week![]()
Jedi ik weet niet hoe het met dat paypal geld is gegaan, ik zie wel waar het strand en dan maak ik het opnieuw over.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
nou kijk, er is ooit een fout mailadres in de OP terecht gekomen en dat heb ik aangepast in de WIKI na een poging van iemand om te betalen. Nu wordt dus elke keer de vorige OP geplakt in plaats van de WIKI waardoor de wijziging niet aan bod komt, evenals de laatste stand van de betalingen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:20 schreef drumstickNL het volgende:
Jedi ik weet niet hoe het met dat paypal geld is gegaan, ik zie wel waar het strand en dan maak ik het opnieuw over.
Maaar voor de duidelijkheid: het is dus jpmulders 'at' hetemail.com![]()
dus...
Poll: Welke map is het vetst (van B2K)
• Wake Island
• Strike at Karkand
• Gulf of Oman
• Sharqi Peninsula
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
ik kan 'm vanmiddag pas spelen denk
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 12:29:35 ]![]()
mmhm, heb er nog maar 2 gespeeld. Ik denk dat ik pas over een week ofzo de maps echt ken.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ja, die wordt steeds overgeslagen...quote:
(ik heb mezelf maar even bij de admins gezet voor #2)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
muchos gracias!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:48 schreef Jorwol het volgende:
Zit niet achter m'n pc, maar ik zal het wel even fixen vanaf m'n telefoon jedi!![]()
ah, ik had ook al naar @paypall.com gestuurd ... naja, ik zie wel wat paypall erover zegt, en dan komt het wel een keer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nou kijk, er is ooit een fout mailadres in de OP terecht gekomen en dat heb ik aangepast in de WIKI na een poging van iemand om te betalen. Nu wordt dus elke keer de vorige OP geplakt in plaats van de WIKI waardoor de wijziging niet aan bod komt, evenals de laatste stand van de betalingen.
Maaar voor de duidelijkheid: het is dus jpmulders 'at' hetemail.com![]()
hij bounced gewoon op paypal dus cancellen en opnieuw aanmakenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
ah, ik had ook al naar @paypall.com gestuurd ... naja, ik zie wel wat paypall erover zegt, en dan komt het wel een keer.
edit: binnen
bedankt !
[ Bericht 9% gewijzigd door jpjedi op 13-12-2011 12:58:01 ]![]()
Pff kan vanavond pas spelen. Zie al een aantal mensen via Battlelog die lekker op #4 aan het spelen zijn. Niet eerlijk! Maar die LAV.. kwestie van RPG, Javalin en C4 icm samenwerken? SOFLAM erbij voor de guided missiles in straaljager/heli: Dag LAV. In theorie dan hè.
Maar als het zo druk is op de servers, moeten we dus de halve server leegkicken om er bijv. 1 persoon bij te laten. Beter fixt Dice als de sodemieter het VIP-systeem.![]()
Als we een belg missen in Battlefield vanavond dan weten we hoe het komt:
http://www.nu.nl/buitenla(...)in-centrum-luik.htmlJah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Seppe gone mental?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:10 schreef CocaColaLight het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)in-centrum-luik.html![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:10 schreef CocaColaLight het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)in-centrum-luik.html![]()
![]()
Net maar even Karkand zelf gedaan, helaas door de hoeveelheid lag op de betreffende server niet echt tot spelen toegekomen :s zo maar een ander proberen...![]()
de BoF server draait anders primaquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef Thrills het volgende:
Net maar even Karkand zelf gedaan, helaas door de hoeveelheid lag op de betreffende server niet echt tot spelen toegekomen :s zo maar een ander proberen...![]()
Geloof het meteen, tot op heden nog niet op de BoF server geweest, gezien de gesprekken hier denk ik dat ik daar momenteel nog tegen een mooie 0-20 oploop aan het eind van de rondequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef Re.active het volgende:
[..]
de BoF server draait anders prima![]()
![]()
Nee hoor, gewoon in een squadje met BoF-ers gaan zitten en achter ze aan hobbelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Thrills het volgende:
[..]
Geloof het meteen, tot op heden nog niet op de BoF server geweest, gezien de gesprekken hier denk ik dat ik daar momenteel nog tegen een mooie 0-20 oploop aan het eind van de ronde
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award![]()
Zo erg is het nou ook weer niet op die servers. Gewoon teamspeak joinen en meeknallenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Thrills het volgende:
[..]
Geloof het meteen, tot op heden nog niet op de BoF server geweest, gezien de gesprekken hier denk ik dat ik daar momenteel nog tegen een mooie 0-20 oploop aan het eind van de ronde
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Misschien niet generfd maar het maakt nu wel uit vanuit welke hoek je m raakt. Eerder was elke hit een goede hit. Nu kan het zijn dat je m vol raakt maar er nauwlijks schade onstaat. had net 4 shots nodig en de tank was alleen beschadigd, visueel dus, kreeg geen punten voor vehicle damagequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Do elobarate? Hoezo zouden ze die nerven?![]()
![]()
Precies er zitten een paar leuke spelers tussen, maar over het algemeen is het middelmatigquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet op die servers. Gewoon teamspeak joinen en meeknallen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Die persoon in de tank kan toch unlocks hebben? Die hem sterker maken, dacht dat ik zoiets had gezien?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef Re.active het volgende:
[..]
Misschien niet generfd maar het maakt nu wel uit vanuit welke hoek je m raakt. Eerder was elke hit een goede hit. Nu kan het zijn dat je m vol raakt maar er nauwlijks schade onstaat. had net 4 shots nodig en de tank was alleen beschadigd, visueel dus, kreeg geen punten voor vehicle damageBeste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Klopt maar dat weerstaat 1 shot daarna is het gedaan met je bescherming. 4 rake shots weerstaan is gewoon vreemdquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die persoon in de tank kan toch unlocks hebben? Die hem sterker maken, dacht dat ik zoiets had gezien?![]()
Ik ben ook benieuwd hoelang de mappen in de bof roulatie blijven. Denk dat van de week de een na de ander geditched wordt omdat, nou ja vul zel maar in![]()
![]()
Wie kan nog als painter in een tank plaats nemen? Zie op battlelog dat die unlock er inene niet meer is.
![]()
Yep dat kan nog, ik heb vanmiddag nog een paar target gepaint.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:56 schreef BugWorks het volgende:
Wie kan nog als painter in een tank plaats nemen? Zie op battlelog dat die unlock er inene niet meer is.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
De javalin is volgens mij nooit generfed, maar mag wel sterker worden.
Met 2 raketten heb je nog geen tank kapot en is wel je ammo er doorheen.
Ook als je de raket naar boven schiet, helpt dat nog niet.
Javalin is wel erg leuk als er gepaint wordt.
Dat wil ik nog eens doen, ammokitje naast me en dat iemand gaat painten en ik lekker m'n javalin op de heli's en jets loslaat.
En hoe kan IRNV nu weer normaal zijn? Er is geen clientpatch geweest sinds de IRNV nerf.![]()
Laat ik ook weer eens bf3 spelen. De nieuwe maps zien er geweldig uit!
#4 is B2K only?
Edit: eerste in queue![]()
![]()
Vanmiddag gehaald en werkt prima ook op b2k.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:56 schreef BugWorks het volgende:
![]()
alleen wake ziet er wel vaag uit met die kleuren schema en die F35's zijn hard om te raken in een DF/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Eens, ziet er allemaal zo grijs uit. Had wel wat tropischer gemogen. Wel weer een vette map alleen zijn heli's met een repair engineer behoorlijk OPquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
alleen wake ziet er wel vaag uit met die kleuren schema en die F35's zijn hard om te raken in een DF
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
NU kan ik helemaal niet wachten totdat ik weer in m'n heli mag stappen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Eens, ziet er allemaal zo grijs uit. Had wel wat tropischer gemogen. Wel weer een vette map alleen zijn heli's met een repair engineer behoorlijk OP![]()
Ik voel me genaaid, ik ga weer beginnen, blijkt dat ik Back to Karkand niet op mijn account heb staan terwijl ik gewoon de limited edition heb. Kut EA.![]()
Russian Limited toevallig?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Rivalo het volgende:
Ik voel me genaaid, ik ga weer beginnen, blijkt dat ik Back to Karkand niet op mijn account heb staan terwijl ik gewoon de limited edition heb. Kut EA.![]()
Er is wel degelijk gerommeld met wapen damage. Ik schiet een tank met een javelin altijd in 1 schot "disabled" maar in B2K lukt het met 4 nog niet en schieten ze heel vaak mis.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef JK het volgende:
De javalin is volgens mij nooit generfed, maar mag wel sterker worden.
Met 2 raketten heb je nog geen tank kapot en is wel je ammo er doorheen.
Ook als je de raket naar boven schiet, helpt dat nog niet.
Javalin is wel erg leuk als er gepaint wordt.
Dat wil ik nog eens doen, ammokitje naast me en dat iemand gaat painten en ik lekker m'n javalin op de heli's en jets loslaat.
En hoe kan IRNV nu weer normaal zijn? Er is geen clientpatch geweest sinds de IRNV nerf.
sowieso is alles wat grauw en grijs in b2k.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |